rademenes171
-
Liczba zawartości
9 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O rademenes171
- Urodziny 17.08.1970
Informacje osobiste
-
Imię
karol
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Nowa Dęba
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
-
Rok produkcji
2002
-
Wszystkie części, ASO, MOTUL,Najniższe ceny na forum:)
rademenes171 odpowiedział elemenateur → na temat → Ogłoszenia i usługi komercyjne
Proszę również o wycenę oleju motul, filtra oleju i powietrza, oraz dane do przelewu na PW -
Wszystkie części, ASO, MOTUL,Najniższe ceny na forum:)
rademenes171 odpowiedział elemenateur → na temat → Ogłoszenia i usługi komercyjne
Wvwzzz3bz2p446936 -
Wszystkie części, ASO, MOTUL,Najniższe ceny na forum:)
rademenes171 odpowiedział elemenateur → na temat → Ogłoszenia i usługi komercyjne
Jaka cena za przepływomierz do silnika AWX z 2002r? -
Polecam wszystkim regenerację zaworu w tym serwisie. Śmigam na nim już 5 miesięcy i ani kropli oleju! Rok gwarancji to też pewien komfort!
-
Wszystkie części, ASO, MOTUL,Najniższe ceny na forum:)
rademenes171 odpowiedział elemenateur → na temat → Ogłoszenia i usługi komercyjne
Witam potrzebuję do mojego paska olej motul 505.01 syntetyk + filtry powietrza i oleju. Proszę o ceny i dane do przelewu na PW -
250 zł + 10 zł przesyłka. Przysyła już zregenerowany a stary po wymianie trzeba odesłać.
-
Myślałem o używce ale jaką mam mieć pewność, że będzie dobra? Jeśli sprzedający wyczyści EGR to olej zacznie puszczać dopiero po kilku tygodniach. Gość który to regeneruje zapewnia, że wymienia wszystkie pracujące elementy na oryginalne nowe i daje 12 miesięcy gwarancji.
-
Witam! Czy regenerował może ktoś zawór egr w Serwisie Pomp s.c. inż Konrad Szymański w Brzegu? Chciałbym dowiedzieć się jak sprawuje się zawór po takiej regeneracji i czy wogóle się to opłaca. Z góry dziękuję za odpowiedzi.:manga
-
Nie ma problemu w ASO jeśli nikt wcześniej tego kodu nie zmienił. Oni odczytują kod po numerach VIN paska i MFD wysyłając zapytanie do fabryki, po czym otrzymują gotowy kod. Widocznie w moim MFD ktoś grzebał i go zmienił dlatego kod fabryczny był zły. Szkoda tylko, że nie uprzedzili mnie wcześniej, że taka sytuacja może się zdarzyć. Elektronik powiedział,że po wyjęciu radia gołym okiem widać,że ktoś coś robił bo nie było oryginalnej wtyki tylko jakaś dorobiona. Skasowali mnie na 72 zł. a ja zostałem dalej z zakodowanym radiem. Co do ceny u elektronika to ja zapłaciłem 80 zł ale czytałem na forum, że niektórzy nawet za 50 zł to rozkodowują
-
Witam! Na swoim przykładzie chciałbym pokazac jak ASO potrafi wykorzystac klienta. Otóż pojechałem do nich w celu rozkodowania MFD. Zostawiłem paska i po około godz. wezwali mnie i powiedzieli, że mają już kod, tylko przez pomyłkę wpisał go źle mechanik i wskoczyła 1 godzinna blokada. Zaproponowali, że szkoda czasu skoro umiem wpisac kod sam, policzą mniej za usługę i będzie ok! Przystałem na to, zapłaciłem 72 zł i odjechałem uśmiechnięty. Po godzinie zacząłem wpisywac kod. Ku mojemu zdziwieniu za każdym razem okazywało się że to zły kod! Dzwoniłem kilkakrotnie do ASO prosiłem o interwencję ale to nic nie pomogło. Po kilku moich telefonach stwierdzili, że pewnie jest coś nie tak z MFD ale to już nie ich sprawa. Znajomy polecił pobliskiego elektronika, który bez problemu uruchomił MFD i wręczył mi karteczkę z kodem. Sumując: U elektronika taniej i nie płaci się za niewykonaną usługę!
-
Dziś kiedy przekręciłem kluczyk w stacyjce mojego paska na kompie pokazał się komunikat:VEGFAHRT INSP ACTIV! Przy próbie rozruchu pasek odpalił i po chwili zgasł. Wyjąłem klucz ze stacyjki i ponownie go włożyłem. Komunikat się nie pokazał a auto odpaliło.Może któreś ze słów przekręciłem bo piszę z pamięci, ale może ktoś wie o co chodzi. Pozdrawiam wszystkich i z góry dziękuję! Można trochę jaśniej o tej inspekcji? - czego sie tyczy ten komunikat? - czy da się z tym coś zrobić samemu czy szukać serwisu? - Czy można z tym jeżdżić?
-
Po wymianie węża turbiny pasek wciąż dymi
rademenes171 odpowiedział rademenes171 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam ponownie! Kolego pdrobny chyba miałeś rację! Nie czyściłem jeszcze nic ale dziś i wczoraj zrobiłem ok. 100km i problem powoli znika. Dymu już prawie wogóle nie ma i też spalanie wraca do normy. Myślę,że będzie już ok! Dzięki za pomoc! -
Witam! W moim B5 FL 130ps silnik AWX wymieniłem wąż turbiny dolny. (Stary był pęknięty) Auto już nie dymi tak bardzo jak przed wymianą ale jednak dymi. Zauważyłem też zwiększone zużycie paliwa. Czy to normalne? Może tak ma byc przy pierwszych kilometrach po wymianie?