lukaszg2424 Zgłoś #381 Napisano 30 Stycznia 2014 Kledzy a jeszcze jedno pytanko odnośnie układu paliwowego. W baku mam pompkę która jest elektryczna i ona podaje paliwo na pompowtryskiwacze tak??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
machina123 Zgłoś #382 Napisano 30 Stycznia 2014 Ona podaje paliwo do pompy tandem,i to właśnie ta druga napędzana wałkiem rozrządu tłoczy paliwo do pompowtryskiwaczy, które to ostatecznie pod bardzo dużym ciśnieniem wtryskują paliwo do komór spalania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #383 Napisano 30 Stycznia 2014 (edytowane) Witam koledzy. Przymierzam się do wymiany rozrządu, mam juz cały zestaw i mam pytanie, otóż czym naciągne pasek, tzn jaki klucz włożę w te 2 małe otwory na napinaczu paska, bo chyba z tym będzie największy problem i czy taki zestaw będzie mi niezbędny http://allegro.pl/blokada-kol-rozrzadu-w-silnikach-tdi-i3928296879.html Edytowane 30 Stycznia 2014 przez tppl1986 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #384 Napisano 30 Stycznia 2014 Witam koledzy. Przymierzam się do wymiany rozrządu, mam juz cały zestaw i mam pytanie, otóż czym naciągne pasek, tzn jaki klucz włożę w te 2 małe otwory na napinaczu paska, bo chyba z tym będzie największy problem i czy taki zestaw będzie mi niezbędny http://allegro.pl/blokada-kol-rozrza...928296879.html tym zestawem robi sie tylko pompowtrysk, ja w tdi na pompie robie tak ze blokada pompy to przedluzka od duzej tryczki pasi idealnie,blokada walka rozrzadu to duza suwmiarka tez pasi super,na wal nie daje nic tylko ustawiam na kreske na sprzegle,a napinacz naciagam przerobionym kluczem od diaxa heheh,no i na koncu kat wtrysku.Zrobilem tak juz chyba z 10 passatow i moje blokady maja sie znakomicie))))) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszg2424 Zgłoś #385 Napisano 30 Stycznia 2014 na czym polega to ustawienie konta wtrysku i kiedy sie to robi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #386 Napisano 30 Stycznia 2014 tym zestawem robi sie tylko pompowtrysk, ja w tdi na pompie robie tak ze blokada pompy to przedluzka od duzej tryczki pasi idealnie,blokada walka rozrzadu to duza suwmiarka tez pasi super,na wal nie daje nic tylko ustawiam na kreske na sprzegle,a napinacz naciagam przerobionym kluczem od diaxa heheh,no i na koncu kat wtrysku.Zrobilem tak juz chyba z 10 passatow i moje blokady maja sie znakomicie))))) Też nad tym myślałem aby zastąpic to kluczem od diaxa, a napinacz naciaga się po wyjeciu blokad z pompy i wałka czy przed? Bo koło wałka rozrzadu też chcę poluzować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #387 Napisano 30 Stycznia 2014 na czym polega to ustawienie konta wtrysku i kiedy sie to robi polega na prawidlowym ustawieniu poczatku wtrysku-zaplonu ludzie robia na kropki i mysla ze jak ustawili na te same zabki to jes ok ale podczas napinania zawsze kilka mm sie przestawi i pozniej dzieja sie cyrki a to slabo zapala a to glosno chodzi,ustawia sie na goracym silniku za pomoca laptopa i vagcom. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszg2424 Zgłoś #388 Napisano 30 Stycznia 2014 Mam możliwość podłączenia pod program. Wytłumacz jak dokładniej sie to robi i w którym miejscu w programie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #389 Napisano 30 Stycznia 2014 http://vaglog.rtnet.pl/index.php?o=tdi_timing Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #390 Napisano 31 Stycznia 2014 Też nad tym myślałem aby zastąpic to kluczem od diaxa, a napinacz naciaga się po wyjeciu blokad z pompy i wałka czy przed? Bo koło wałka rozrzadu też chcę poluzować. najlepiej zwolnic jedna blokade bo nie napniesz paska miedzy pompa a walkiem rozrzadu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #391 Napisano 31 Stycznia 2014 Zgadza się ale jak poluzuje koło wałka rozrządu to powinno sie dobrze napiąc, wałek będzie nadal zablokowany suwmiarką najlepiej zwolnic jedna blokade bo nie napniesz paska miedzy pompa a walkiem rozrzadu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #392 Napisano 31 Stycznia 2014 Zgadza się ale jak poluzuje koło wałka rozrządu to powinno sie dobrze napiąc, wałek będzie nadal zablokowany suwmiarką jasne mozna i tak jak piszesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #393 Napisano 31 Stycznia 2014 Właśnie tak trzeba. Tak to opisuje procedura wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #394 Napisano 31 Stycznia 2014 jak przerobić klucz od diaxa pod napinacz ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #395 Napisano 31 Stycznia 2014 Myśmy używali także zagiętych szczypiec do pierścieni segera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #396 Napisano 2 Lutego 2014 w jaki sposób zdejmujecie koło pasowe z pompy wtryskowej ? Jest bardzo mało miejsca i przeszkadza wentylator, żeby tam upchać ściągacz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #397 Napisano 2 Lutego 2014 w jaki sposób zdejmujecie koło pasowe z pompy wtryskowej ? Jest bardzo mało miejsca i przeszkadza wentylator, żeby tam upchać ściągacz. Pompa wtryskowa ma koło zębate a po 2 to po co chcesz to zdejmować ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #398 Napisano 2 Lutego 2014 Pompa wtryskowa ma koło zębate a po 2 to po co chcesz to zdejmować ??? WTF :ocochodzi pytam, ponieważ przy okazji rozrządu może ktoś doradzi w jaki sposób zdjąć to koło (wyjmuję pompę wtryskową) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #399 Napisano 3 Lutego 2014 pytam, ponieważ przy okazji rozrządu może ktoś doradzi w jaki sposób zdjąć to koło (wyjmuję pompę wtryskową) kolo pompy jest na klinie odkrec nakretke i delikatnie w kolo pukaj i zejdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #400 Napisano 3 Lutego 2014 próbowałem tego wcześniej, może to wina narzędzi ale nie poszło, dlatego próbuję ściągaczem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach