walus501 Zgłoś #141 Napisano 24 Stycznia 2013 u mnie 10 zł;p brałem to kiedys do 2e i do aaz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mar001 Zgłoś #142 Napisano 30 Stycznia 2013 pytanie techniczne odnośnie oklejania klap mieszalnika powietrza przy nagrzewnicy (te klapy, z których sypie się gąbka do kratek nawiewu) Czy praktykował ktoś np. zakleić te dziury zwykłą szarą taśmą?? ( wzmacniana z serii Strong). Mniej roboty niż przy oklejaniu, a oklejanie jak wiadomo róznie się może udać... Mile widziane jakieś opinie z doświadczenia i solidności zastosowanych technik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zorin Zgłoś #143 Napisano 30 Stycznia 2013 Ja moze opisze swoj przypadek slabego grzania. Gdzies na forum wyczytalem zeby zmienic termostat ( temperature mialem w normie na liczniku) po zbadaniu vagiem temp. 76 C wymienilem termostat i przy -10 ze srodkowej kratki ponad 50 C (wiecej nie mialem mozliwosci sprawdzic bo niejechalem w trase ) ale efekt bardzo odczuwalny. Jest duuuzo lepiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopee Zgłoś #144 Napisano 6 Lutego 2013 Taka szara tasma nie gwarantuje szczelnosci tych klap poza krawedziami, poniewaz zaklejasz tylko dziury w blachach a poza blachami jest troche wolnego miejsca - wlasnie tam gdzie byly te gąbki uszczelniające. Mysle za sama tasma zda egzamin ale dla lepszego uszelnienia lepiej jest to zrobic jakas pianką taka jak pod panele. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek94 Zgłoś #145 Napisano 15 Lutego 2013 Witam . Misiąc temu padła mi nagrzewnica. Więc zabrałem sie za jej wymiane, nie powiem było z tym trochę zabawy a ze ucze się na mechanika postanowiłem zrobić to sam teraz mam taką nimiłą niespodziankę. Złożyłem wszystko do kupy i wieje mi letnim powietrzem mówie letnim bo jak przekręce na zimne to wieje zimniejszym. I nie wiem co jest tego powodem oczywiście gdy nagrzewnica padła to zalało mi auto całe i wszystkie "gąpeczki które były na zapadkach od wentylacji na tych metalowych blaszkach które zmieniają kierunek wentylacji znaczy mało co z nich zostało i wiem jak było przed zalaniem i czy to moze być problemem. Termostat dochodzi dość szybko do 90 C ale kupiłem nowy i moze w najbliższym czasie to wymienie tylko czy to coś pomoże ?? Węże prowadzące do nagrzewnicy sa gorące. I tu pytanie czy nowa nagrzewnica mogla byc czymś zaszczelniona bo nie spradzałem a 2 raz nie bardzo mi się chce to rozbierać bo jest z tym trochę pracy. Może miałktoś z tym problem bo nie wydaje mi się ze to linki bo słychać jak się przestawiają dobrze tylko wieje letnim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #146 Napisano 15 Lutego 2013 "gąpeczki które były na zapadkach od wentylacji na tych metalowych blaszkach które zmieniają kierunek wentylacji znaczy mało co z nich zostało i wiem jak było przed zalaniem i czy to moze być problemem. czytam ale nie mogę Cię zrozumieć.. wnioskuję że na klapkach nie ma gąbki tylko dziury?? jeśli tak to niestety ale musisz je zakleić. kup piankę pod panele, dobry klej do takich rzeczy i do dzieła. Podobno ludzie z tego forum dobierali się do klapek w aucie bez klimy przez konsolę środkową. Termostat dochodzi dość szybko do 90 C ale kupiłem nowy i moze w najbliższym czasie to wymienie tylko czy to coś pomoże ?? zostaw termostat w spokoju.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek94 Zgłoś #147 Napisano 16 Lutego 2013 (edytowane) dokładnie o to mi chodziło, a zaby tak zakleić czymś np szarą taśmą mocną tą co np sklejają zderzaki jak pęknie zda egzamin ?? a jeżeli kupić tą piankę to czym ją przymocować?> Edytowane 16 Lutego 2013 przez piotrek94 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #148 Napisano 16 Lutego 2013 Szara taśma sama jako taka nie zda egzaminu, cienka gąbka od paneli i nie kombinuj. Czym przymocować? Klejem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobuzzz Zgłoś #149 Napisano 17 Lutego 2013 Butapren zdaje egzamin;) Ale sprawdź czy nie wypala gąbki tej co kupiłeś bo moja gąbka wchodziła w reakcje z klejem gdzie przy większej temp spalała się... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek94 Zgłoś #150 Napisano 17 Lutego 2013 dobra, dziękuję wszYskim za rady jak przyjdą cieplejsze dni to zrobie to bo mam nie ogrzewany garaż póki co a na podlasiu po -7 mamy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajaru Zgłoś #151 Napisano 17 Lutego 2013 dobra, dziękuję wszYskim za rady jak przyjdą cieplejsze dni to zrobie to bo mam nie ogrzewany garaż póki co a na podlasiu po -7 mamy Ja wymieniałem nagrzewnicę przy -20*C, garaż blaszak na rolecie bagażnika stała farelka i w środku miałem +20*C. Jeżeli masz w garażu zasilanie 230V to organizuj farelkę i możesz działać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #152 Napisano 17 Lutego 2013 a wymieniałem nagrzewnicę przy -20*C, garaż blaszak na rolecie bagażnika stała farelka i w środku miałem +20*C. Jeżeli masz w garażu zasilanie 230V to organizuj farelkę i możesz działać. ja wymieniałem termostat przy -12. na zewnątrz -12, w garażu -12 a ja sobie leżałem na tekturze i działałem. więc do dzieła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobuzzz Zgłoś #153 Napisano 21 Lutego 2013 To ja was pobije bo rok temu wymieniałem termostat przy -26 stopniach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #154 Napisano 21 Lutego 2013 To ja was pobije bo rok temu wymieniałem termostat przy -26 stopniach Nie pobijesz w tamtym roku wymieniałem termostat w audi pod chmurką przy minus 30, przy latarce i pod chmurka było zimno jak ..... a wymiana konieczna bo jechać trzeba na drugi dzień a ten stanął i gotowało płyn.... No koments. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobuzzz Zgłoś #155 Napisano 21 Lutego 2013 a ten stanął i gotowało płyn...A u mnie lodolandia;) z kratek śnieg dmuchał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #156 Napisano 21 Lutego 2013 Bo u mnie w pozycji zamkniętej dokonał żywota uciebie w pozycji otwartej a lodaloandia była przy wymianie nie polecam nie widziałem w co ręce wsadzić chyba w d... tam najcieplej.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobuzzz Zgłoś #157 Napisano 22 Lutego 2013 Było trzeba przed robota troszkę silnik rozgrzać ja tak zrobiłem i dość przyjemnie było tylko w plecy ciągnęło jak cholera...;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rp19 Zgłoś #158 Napisano 14 Stycznia 2014 Mam passata 1.9 tdi z klim. mam podobny problem temperatura silnika jest 90-100 stopni a leci zimne powietrze z porzodu i po bokach, na szybę i na nogi leci trochę letniawe . jak wcisnę cyrkulację powietrza we wnątrz auta to wszędzie leci ciepłe powietrze. \ co to może być ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #159 Napisano 14 Stycznia 2014 klapki do regeneracji... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rp19 Zgłoś #160 Napisano 15 Stycznia 2014 klapki do regeneracji... a czy to na 100% są klapki ?? bo nie wiem czy jak rozbiorę cały pulpit i naprawie wszystkie klapki to się okaże że po złożeniu jest padnięta jeszcze nagrzewnica . a trochę roboty jest przy rozbieraniu i złożeniu . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach