Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

u mnie 10 zł;p

brałem to kiedys do 2e i do aaz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pytanie techniczne odnośnie oklejania klap mieszalnika powietrza przy nagrzewnicy (te klapy, z których sypie się gąbka do kratek nawiewu)

 

Czy praktykował ktoś np. zakleić te dziury zwykłą szarą taśmą?? ( wzmacniana z serii Strong). Mniej roboty niż przy oklejaniu, a oklejanie jak wiadomo róznie się może udać...

 

Mile widziane jakieś opinie z doświadczenia i solidności zastosowanych technik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja moze opisze swoj przypadek slabego grzania. Gdzies na forum wyczytalem zeby zmienic termostat ( temperature mialem w normie na liczniku) po zbadaniu vagiem temp. 76 C wymienilem termostat i przy -10 ze srodkowej kratki ponad 50 C (wiecej nie mialem mozliwosci sprawdzic bo niejechalem w trase ) ale efekt bardzo odczuwalny. Jest duuuzo lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taka szara tasma nie gwarantuje szczelnosci tych klap poza krawedziami, poniewaz zaklejasz tylko dziury w blachach a poza blachami jest troche wolnego miejsca - wlasnie tam gdzie byly te gąbki uszczelniające. Mysle za sama tasma zda egzamin ale dla lepszego uszelnienia lepiej jest to zrobic jakas pianką taka jak pod panele.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam . Misiąc temu padła mi nagrzewnica. Więc zabrałem sie za jej wymiane, nie powiem było z tym trochę zabawy a ze ucze się na mechanika postanowiłem zrobić to sam teraz mam taką nimiłą niespodziankę. Złożyłem wszystko do kupy i wieje mi letnim powietrzem mówie letnim bo jak przekręce na zimne to wieje zimniejszym. I nie wiem co jest tego powodem oczywiście gdy nagrzewnica padła to zalało mi auto całe i wszystkie "gąpeczki które były na zapadkach od wentylacji na tych metalowych blaszkach które zmieniają kierunek wentylacji znaczy mało co z nich zostało i wiem jak było przed zalaniem i czy to moze być problemem. Termostat dochodzi dość szybko do 90 C ale kupiłem nowy i moze w najbliższym czasie to wymienie tylko czy to coś pomoże ?? Węże prowadzące do nagrzewnicy sa gorące. I tu pytanie czy nowa nagrzewnica mogla byc czymś zaszczelniona bo nie spradzałem a 2 raz nie bardzo mi się chce to rozbierać bo jest z tym trochę pracy. Może miałktoś z tym problem bo nie wydaje mi się ze to linki bo słychać jak się przestawiają dobrze tylko wieje letnim

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
"gąpeczki które były na zapadkach od wentylacji na tych metalowych blaszkach które zmieniają kierunek wentylacji znaczy mało co z nich zostało i wiem jak było przed zalaniem i czy to moze być problemem.

czytam ale nie mogę Cię zrozumieć.. wnioskuję że na klapkach nie ma gąbki tylko dziury?? jeśli tak to niestety ale musisz je zakleić. kup piankę pod panele, dobry klej do takich rzeczy i do dzieła. Podobno ludzie z tego forum dobierali się do klapek w aucie bez klimy przez konsolę środkową.

 

Termostat dochodzi dość szybko do 90 C ale kupiłem nowy i moze w najbliższym czasie to wymienie tylko czy to coś pomoże ??

zostaw termostat w spokoju..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie o to mi chodziło, a zaby tak zakleić czymś np szarą taśmą mocną tą co np sklejają zderzaki jak pęknie zda egzamin ?? a jeżeli kupić tą piankę to czym ją przymocować?>

Edytowane przez piotrek94

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szara taśma sama jako taka nie zda egzaminu, cienka gąbka od paneli i nie kombinuj.

Czym przymocować? Klejem :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Butapren zdaje egzamin;) Ale sprawdź czy nie wypala gąbki tej co kupiłeś bo moja gąbka wchodziła w reakcje z klejem gdzie przy większej temp spalała się...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobra, dziękuję wszYskim za rady jak przyjdą cieplejsze dni to zrobie to bo mam nie ogrzewany garaż póki co a na podlasiu po -7 mamy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dobra, dziękuję wszYskim za rady jak przyjdą cieplejsze dni to zrobie to bo mam nie ogrzewany garaż póki co a na podlasiu po -7 mamy

Ja wymieniałem nagrzewnicę przy -20*C, garaż blaszak na rolecie bagażnika stała farelka i w środku miałem +20*C. Jeżeli masz w garażu zasilanie 230V to organizuj farelkę i możesz działać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a wymieniałem nagrzewnicę przy -20*C, garaż blaszak na rolecie bagażnika stała farelka i w środku miałem +20*C. Jeżeli masz w garażu zasilanie 230V to organizuj farelkę i możesz działać.

ja wymieniałem termostat przy -12. na zewnątrz -12, w garażu -12 a ja sobie leżałem na tekturze i działałem. więc do dzieła ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja was pobije bo rok temu wymieniałem termostat przy -26 stopniach xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To ja was pobije bo rok temu wymieniałem termostat przy -26 stopniach xD

 

Nie pobijesz w tamtym roku wymieniałem termostat w audi pod chmurką przy minus 30, przy latarce i pod chmurka było zimno jak ..... a wymiana konieczna bo jechać trzeba na drugi dzień a ten stanął i gotowało płyn.... No koments.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a ten stanął i gotowało płyn...
A u mnie lodolandia;) z kratek śnieg dmuchał xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo u mnie w pozycji zamkniętej dokonał żywota uciebie w pozycji otwartej :) a lodaloandia była przy wymianie nie polecam nie widziałem w co ręce wsadzić chyba w d... tam najcieplej....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Było trzeba przed robota troszkę silnik rozgrzać;) ja tak zrobiłem i dość przyjemnie było tylko w plecy ciągnęło jak cholera...;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam passata 1.9 tdi z klim. mam podobny problem temperatura silnika jest 90-100 stopni a leci zimne powietrze z porzodu i po bokach, na szybę i na nogi leci trochę letniawe . jak wcisnę cyrkulację powietrza we wnątrz auta to wszędzie leci ciepłe powietrze. \

 

co to może być ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

klapki do regeneracji...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
klapki do regeneracji...

 

a czy to na 100% są klapki ?? bo nie wiem czy jak rozbiorę cały pulpit i naprawie wszystkie klapki to się okaże że po złożeniu jest padnięta jeszcze nagrzewnica .

a trochę roboty jest przy rozbieraniu i złożeniu .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności