Skocz do zawartości
Charakterek

Preparat do czyszczenia wtryskiwaczy

Rekomendowane odpowiedzi

Specyfiki BG sprzedaje aso za 98 zl,produkt ze stanów,podobno dobry,ja jednak kupilem LM spulung,jestem jeszcze przed dolaniem,sam jestem ciekawy jak to jest(czyt.post kolegi wyzej)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Specyfiki BG sprzedaje aso za 98 zl,produkt ze stanów,podobno dobry,ja jednak kupilem LM spulung,jestem jeszcze przed dolaniem,sam jestem ciekawy jak to jest(czyt.post kolegi wyzej)

Też zakupiłem w/w preparat LM spulung i też jestem jeszcze przed zalaniem ostatnio tankowałem zawsze verve więc tego preparatu nie dodawałem ale jak zatankuję zwykły ON to zaleję na pełny zbiornik i zobaczę czy poczuję różnicę?

pewno nie zaszkodzi a pomóc może!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No własnie po wlaniu do zbiornika LM Spulung zalac zwyklym ON czy tym drozszym?Jak myslicie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwykłym. Te ,,droższe,, mają całą masę swoich dodatków.

A tu chyba chodzi o danie możliwości wykazania się Twojemu specyfikowi. :)

Edytowane przez vipereeek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja też zastosowałem srodek STP do czyszczenia wtrysków, myslałem ze mam problem z pompowtryskami i dla tego ale okazało sie że to byla turbina zapieczona, i po wyczyszczeniu wszysko super śmiga.ale wypaliłem bak paliwa z tym STP i napewno nie zaszkodzilo. A jakiegoś odczucia w pracy silnika też nie zauwarzyłem, ale myśle że jeszcze kiedyś to zastosuje do przeczyszczenia układu wtryskowego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sie że to byla turbina zapieczona, i po wyczyszczeniu wszysko super śmiga.
Jak doszedles ze to byla turbina i jaki byl koszt czyszczenia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak doszedles ze to byla turbina i jaki byl koszt czyszczenia? [/quote

 

Mam dobrego elektronika samochodowego, najpierw mi przepływke wymieniał bo auto mułowate bylo .A potem za pare dni zaczeły sie problemy z szrpaniem silnika i co dziennie coraz mocniej, pierwsza diagnoza byla na pompowtryski, choc nie do konca i ten fachowiec zaczał od sprawdzenia turbiny i sie okazało ze ta iglica co tam chodzi to u mnie chodziła jakies 2 mm a powinna ok 1,5 cm.

On mi ja wyciagnał rozebrał wyczyscił i poskładał.

koszt. 520 zł za wszystko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ta iglica co tam chodzi to u mnie chodziła jakies 2 mm a powinna ok 1,5 cm.
Mozna ja tez przesmarowac od czasu do czasu. W Vagu w engine wlacza sie output test i wtedy ta gruszka chodzi w kolko gora-dol, psika sie jakims smarowidlem typu WD-40 i na jakis czas spokoj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja stosuje STP już od dawna . Kiedyś jak mój ojciec miał 32b 8 lat temu, zaczął to stosować i odkrył że to pomaga .Od tamtej pory co jakiś czas, teraz do b5 leje , ja do swojego 32b i np przy -15 oba passki palą bez problemu :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podstawowa rzecz to panowie lać bardzo dobrej jakości paliwa ,typu Vpower diesel Shella.mój pasek ma już prawie 300tysi nakręcone i dymek jest delikatny, w tą zime pali na dotyk i w tym roku nie wymienialem nawet filtra paliwa ,co radze robić co roku bo wytrąca sie parafina i robi sie taki nalot coś jak smalec najwieksza przyczyna odpalania zimą nawet świece żarowe nic nie pomogą taka moja opinia na temat dodatków do paliw. Dodam jeszcze ze mam paru znajomych co wożą paliwa na stacje paliw i sami mówią że w większości stacjach nie ma dodatków zimowych w paliwach (oszczędności )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobrze jest do paliwa od czasu do czasu dolać oleju z którego robi sie mieszanke do pił spalinowych i przedewszystkim powinien to byc olej czerwony STIHL 100ml. na zbiornik oleju napedowego w waszych diselkach pisze waszych bo sam osobiście śmigam 1,8t olej ten smaruje wtryski taki zabieg wystarczy zrobić raz na kilka tankowań koszt takiego oleju to 5-6 zł za 100ml. warunek jest tylko jeden ORYGINALNY OLEJ STIHL tylko on ma właściwości zmywania nagaru i innego syfu podkreślam jeszcze ze to nie pomaga w rozruchu w niskich temperaturach jedynie smaruje i poczęści czyści wtryski co przekłada się na uzytkowanie w okresie zimowym:fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dobrze jest do paliwa od czasu do czasu dolać oleju z którego robi sie mieszanke do pił spalinowych i przedewszystkim powinien to byc olej czerwony STIHL 100ml. na zbiornik oleju napedowego w waszych diselkach pisze waszych bo sam osobiście śmigam 1,8t olej ten smaruje wtryski taki zabieg wystarczy zrobić raz na kilka tankowań koszt takiego oleju to 5-6 zł za 100ml. warunek jest tylko jeden ORYGINALNY OLEJ STIHL tylko on ma właściwości zmywania nagaru i innego syfu podkreślam jeszcze ze to nie pomaga w rozruchu w niskich temperaturach jedynie smaruje i poczęści czyści wtryski co przekłada się na uzytkowanie w okresie zimowym

 

Są takie środki dodatkowe do smarowania paliwa, butelka 200ml starcza na cos ok 300l, takrze drogie to nie jest ja to stosować zacząłem juz 3 cia butelke kupiłem.koszt butelki 9zł.

olej STIHL to się daje do mieszanki do paliwa piły lub kosiarki, ja bym tego nie dolał do paliwa do auta. To moje zdanie.

 

pilnuj troszkę tej ortografii/ Łysy

Edytowane przez Łysy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dolewanie do baku to metoda na 'profilaktykę'. Profesjonalne środki serwisowe można stosować w formie nierozcieńczonej, odpalając na nich silnik - to jest zresztą opis różnych metod stosowania:

http://www.motochemica.pl/porady-techniczne/czyszczenie-ukladu-paliwowego-pro-tec/

 

PS: STP to środek 'hobbystyczny', nie do stosowania w formie nierozcieńczonej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opiszę swoje doświadczenia z golfem 1,9 tdi 1z którego kiedyś miałem. Kupilem go z Niemiec jak miał 130 tys. Przy 190 tys zaczął jakoś gorzej się zbierać, odpalał nie równo itp. zacząłem zalewać różne specyfiki co któreś tankowanie (5-8 róznie). Nie było żadnej poprawy, aż w końcu jeden koleś który pracyje w zakładzie pompiarskim polecił mi LM DIESEL SPULUNG. Zastosowałem go przy ok 220 tys. Wsadziłem wąż zasilający do litrowego słoika w który wlałem preparat puszki, na przewód powrotny założyłem filterek za 3 zeta taki jak do benzyny i też wsadziłem go do pary w słoik. Odpaliłem samochód i tak chodził do wypalenia prawie całosci. Ku mojemu zdziwieniu od tego momentu dużo lepiej zapala i lepiej się zbiera :-) Na chwilę obecną samochód ma 260 tys i kupujący (sąsiad) nie zgłaszał jakichkolwiek problemów z samochodem więc środek nie zaszkodził, a pomógł jak najbardziej. Nie traktujcie tego jak reklamy po prostu mi pomógł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.9 a 2.0 to zupełnie inne problemy. Kłopoty z 2.0 z pompowtryskami Siemensa są na tyle poważne, że kilkukrotnie spędziliśmy nad tymi silnikami trochę czasu. Postaram się krótko opisać:

- Generalnie produkty VW na hamowniach wykazują około +10% mocy w stosunku do nominału. To jest zasada. Czy pojedziecie na hamownię do Jetronica czy np. do Poniedziałka - powiedzą to samo.

- 2.0 siemensa potrafi już po 60 tys. km wykazywać tylko nominał mocy, a po 100-120 - nawet 10% mniej niż nominał. Przyczyną są właśnie wtryski - problem jest dobrze opisany na tym forum.

 

Jaka na to rada? Najlepsza? Nie kupować 2.0 z siemensem :D

Rozwiązania są 2 - zdecydowanie najskuteczniejsze to niestety ultradźwięki - dlatego, że ten problem jest specyficzny i dotyczy niestandardowego osadzania się syfu właśnie w "szczelinach". Po ultradźwiękach należałoby przepłukać wtryski środkiem czyszczącym

- alternatywą dla ultradźwięków jest przedłużone czyszczenie mocną wersją preparatu protec do diesla za pomocą urządzenia czyszczącego - tutaj jest to dokładniej opisane:

http://www.motochemica.pl/porady-techniczne/czyszczenie-ukladu-paliwowego-pro-tec/

Urządzenie wpina się w układ paliwowy, zastępując zbiornik paliwa, http://www.motochemica.pl/produkty/urzadzenia-czyszczace/uklad-paliwowy/ks-120-carbon-cleaner/ czyszczenie w tym przypadku powinno być intensywne i przedłużone.

 

PODSUMOWANIE:

Najlepsza metoda: Ultradźwięki, a następnie wypłukanie układu wtryskowego

Ewentualnie - przedłużone płukanie układu wtryskowego mocnym środkiem czyszczącym. Osobiście polecam i stosuję przy płukaniach preparaty Protec.

Problem jest duży - niestety, gdy już go mamy, żadne dolewki do baku go nie zlikwidują - można jedynie poprawić kulturę pracy. Jeśli chcesz dolewać - użyj środków profesjonalnych. Kosztuje kilkadziesiąt zł więcej, ale znacznie taniej niż nowy wtrysk.

 

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co masz na myśli że jeżeli już stosować jakieś środki to profesjonalne czy np. LM DIESEL SPULUNG jest takim profesjonalnym środkiem? kosztuje ok 60zł więc do najtańszych nie należy?

Pytam bo taki stosuję ale to tak co 5tkm tak zapobiegawczo co o tym sądzisz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie gdzie w kraju czyszcza ultradzwiekami fachowo i profesjonalnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja myślę że koledze chodziło o odpowiedź osób które kożystały z takiej usługi i są zadowolone z efektów a z Google to może długo szukać i nic się nie dowiedzieć więc jeżeli ktoś jest zadowolony z usługi czyszczenia ultradźwiękiem to niech się podzieli na forum gdzie to robił i pewno dużo osób skorzysta!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Forumowiczu Mariusz chodzilo mi wlasnie o to co napisal Józef post j/w

Wiem doskonale do czego słuzy google wiec nastepnym razem daruj sobie takie małooryg. wskazówki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności