Skocz do zawartości

mariusz39

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mariusz39

  • Urodziny 27.12.1969

Informacje osobiste

  • Imię
    mario
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Podkarpacie

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2001
  1. witam wszystkich chwile zeszło zanim przeczytałem to wszystko głowa puchnie na forum jestem od niedawna ale za to w CB radiach od 1993roku więc co nie co liznołem tego tematu głowa boli jak widze co ludziska pakują do swoich samochodów pytanie tylko po co?! pamietajcie radio ma być takie zeby nie odwracało waszej uwagi w trakcie jazdy! czyli proste w obsłudze! a nie zebyś sie kolego zastanawiał co ci się tam niechcący przełonczyło bo to jest najgorsze co moze byc w trakcie jazdy czyli wyświetlacz kanałów mile widziany wskaźnik sygnału przychodzącego i najlepiej zmiana kanałów na gruszce i dobra antena! nie koniecznie długa bo bedziesz zbierał wszystkie śmiecie z 10km a jak wyskoczysz na góreczke to nawet z 30km prawdą jest ze prezydencik to dobre radio ale drogie taniej mozna dostac unidenka to jest dokładnie to samo co prezydent ale bez homologacji czyli na własne ryzyko i do tego fajny bacik z przyzwoitej firmy nie krutszy jak 40cm bo nizej to juz padlina zrobić na nim w miare jak się da najlepszy SWR i kolego ogień na tłoki i w droge:mangaaktualnie testuje radio sunker antena president florida i przyznam ze jak na cene tego radia to jestem pod wrazeniem jest ok.
  2. dobrze jest do paliwa od czasu do czasu dolać oleju z którego robi sie mieszanke do pił spalinowych i przedewszystkim powinien to byc olej czerwony STIHL 100ml. na zbiornik oleju napedowego w waszych diselkach pisze waszych bo sam osobiście śmigam 1,8t olej ten smaruje wtryski taki zabieg wystarczy zrobić raz na kilka tankowań koszt takiego oleju to 5-6 zł za 100ml. warunek jest tylko jeden ORYGINALNY OLEJ STIHL tylko on ma właściwości zmywania nagaru i innego syfu podkreślam jeszcze ze to nie pomaga w rozruchu w niskich temperaturach jedynie smaruje i poczęści czyści wtryski co przekłada się na uzytkowanie w okresie zimowym:fajny
  3. Sory panowie ze odgrzewam starego kotleta ale po kilku dniach czytania na forum myśklałem ze dostane przysłowiowego kota! niby wszystkie przypadłości takie same a jednak sie ruznią chodziło mi o to by ktoś odniósł się kąkretnie do mojego przypadku! co zresztą mi sie udało;) i za co wam wielkie dzięki!po weekendzie zrobię jak radzicie powymiatam mu pajęczyny na wydechu tylko jeszcze jedno pytańko na jakim oleju najlepiej go ścignąć zeby odszlamił silnik ja myślę tu o Mobilu chyba ze jest jeszcze jakiś lepszy który nadawał by się do takiego zabiegu!? i wielkie dzięki raz jeszcze oczywiście po wszystkim opisze jaki to rezultat przyniosło pozdrawiam.
  4. Marek ja sie z tobą zgadzam co do napinacza jaknajbardziej masz racje to własnie dzieki tobie wstrzymałem sie z wymianą napinacza dzieki czemu uniknołem niemałego wydatku bezpotrzebnie ale wszystko wskazuje na to co Krzychu napisał ze gdzieś cos nie trzyma oleju i zaraz scieka w dół bo czasem się zdarzy ze po 30min zabrzęczy coprawda delikatniej ale zabrzęczy a naprzykład wczoraj stał cały dzien na słońcu i o 17 zapaliłem i cisza była więc wychodzi na to ze coś nie trzyma oleju i spływa to jest tez moje takie odczucie..
  5. dzięki wielkie Krzysztof zrobię tak jak mi poradziłeś zakupię ten filtr choć jeszcze nie wiem jaka bedzie jego cena co dla mnie i tak jest w tym wypadku bez znaczenia! zresztą czym moze być cena filtra przy cenie napinacza łańcuszka rozżądu do AWT (1900zł) więc zadne tu ryzyko bo teraz i tak juz będę tylko tej firmy kupował filtry jesli mój passio dzięki temu ma mieć lepsze samopoczucie;) a napewno odbije się to tez i na moim. Jeszcze tylko jedno pytańko czy mozna zmienic olej z 5w40 na 10w60 i jaki dodam tylko ze dwie poprzednie wymiany to był MOBIL1 teraz 4000km zrobione na MOTULU i jest wszystko ok przy 90stopn.spod maski słychać tylko lekki pomruk;)pozdrawiam i raz jeszcze diękuje..
  6. w tamtym roku jak mi go przyprowadzili z niemiec odrazu pojechałem wymienic oleje i wszystkie płyny jak logika nakazuje co sie okazało przy wymianie oleju ze pan który to robił był zdziwiony skąd przy nim taki duzy filtr oleju!stwierdzil ze to filtr stosowany do disla i jak się puźniej okazało nie mial racji! bo do tego typu silnika własnie taki przychodzi więc ja nie czekająć odrazu go zamówiłem z wirmy FILTRON SEDZISZÓW teraz pytanie czy ta firma spełnia wymogi?!filtr posiada dokładnie takie oznaczenie jak zalecają dodam jeszcze ze samochód był serwisowany w niemczech do końca co jest udokumentowane i co tez sprawdzałem w ASO Krzysztof czy mógłbyś jakoś podpowiedzieć na co szczególnie zwrócić uwage w tym filtrze jeśli chodzi o ten zawór zwrotny bo z twojego opisu zrozumiałem ze mieści się on w wiltrze, filtrz jest jeszcze nie zamontowany czeka na kolejna wymiane oleju czyli jakieś 6000tys do wymiany jesli będzie trzeba to ja go załoze odrazu nie czekająć. czekam na wasze rady za dotychczasowe bardzo dziękuje;)
  7. dzięki Mirku za fachową wypowiedź widzę ze znasz się na rzeczy wczoraj jeszcze odwiedziłem takiego znajomego który prowadzi serwis i powiedział zebym zalał go teraz castrolem 10w60 i jest szansa ze sie ten terkot wyciszy on tak miał tylko przy golfinie tez w benzynie i ponoc pomogło co ty na to czy warto spróbowac i czy przedewszystkim 10w60 nie pogorszy sprawy??
  8. witam wszystkich;) wracam ponownie z moim starym tematem ale nowym pytaniem kierowanym do marka jako experta ewentualnie pozostałych którzy mają jakąś wiedze w tym temacie, mianowicie moje badania i wycieranie klamek od serwisu do serwisu doprowadziły do tego iz mój rzegot pod maską pojawiający się przy zapalaniu silnika trwający około 1sek bierze się z niedomagającego któregoś popychacza mój pasio śmigał na oleju mobil 1 5w50 pierwsza wymiana było wszystko super ale o czym wcześniej nie wspominałem zimą zamarzła mi odma czego efektem było wyrzucenie oleju w turbine i katalizator zaraz gdy zorientowałem sie ze oleju jest mało dolałem jaki miałem zeby tylko dojechać 25km do serwisu na wymiane na nowy i tu się zaczyna!! olej którego dolałem około 1,5l był napewno olejem silnikowym ale minerał!! dojechałem na serwis wymianka na nowy mobil 1 5w50 po przejechaniu 7,000km pojawił sie ten terkot przy zapalaniu zaraz wymiana na Motul 5w40 miałem nadzieje ze to ucichnie niestety teraz doradzają mi wymiane z 5w40 na 10w60 ponoć to powinno wyciszyc ten popychacz Marek co ty o tym myślisz przypomnę tylko raz jeszcze ze terkot słychac tylko przy zapalaniu rano a zwłaszcza jak postoi więcej niz godzine, powiedziano mi ze popychacze wymienia się jak klekoczą na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach u mnie czegoś takiego niema wydaje mi się ze dogodziłem mu tym minerałem no cóz człowiek uczy się na swoich błędach.. czekam na wasze opinie na ten temat za co z góry dziękuję..
  9. no właśnie tez nie wyobrażam sobie gdzie ja mam to zainstalować w samochodzie ale jak już nie będzie wyjścia to może gdzieś pod kierownicą choć tam mam już CB radio i druga sprawa to ze właśnie nie bardzo mam czas na zabawę mój czas pracy 12-13godz. na 24h ale pewnie obstawiał będę na napinacz łańcuszka bo on nie zawsze takie same dźwięki wydaje wczoraj rano przy zapalaniu podniosłem machę do góry i okazało sie ze ten terkot dobiega od tyłu silnika czyli od kabiny dziś zrobiłem to samo ale niestety dziś tego nie było miłe zaskoczenie ale pewnie po wyjściu z pracy o 17 znowu usłyszę ten terkot i co ciekawe ze te dźwięki są różne, zaryzykowałbym jednak ten napinacz tylko jeśli ktoś mógłby podrzucić jakieś namiary na trochę tańszy tak około 400-500zeta a nie 1900 bo to zgroza tak czy inaczej dzięki Marek za pomoc przynajmniej mam już jakiś kierunek pozdrawiam;)
  10. Wita panowie;) czy poratuje ktoś nowego jakąś poradą dotyczącą mojego pytania zamieszczonego powyżej? smigam od mechanika do mechanika od serwisu do serwisu i juz tyle się nasłuchałem ze naprawde ręce opadają.. może ktoś miał taką przypadłość byłbym wdzięczny gdyby zechciał się podzielić swoimi doświadczeniami;(
  11. ja go mam dopiro od roku zrobiłem nim 20,000km jak przyjechał z niemiec i tu właśnie nie pamiętam na jakim oleju ja zaraz zalałem mobila bo poprzednimi samochodami jezdziłem na mobilu i zadnych problemów tu zalałem go 5w50mobil 1 po ostatniej wymianie przejechałem jakieś 7000km i tak zaczeło się dziać początkowo sądziłem ze trafiłem na podróbe więc odrazu zakupiłem Motula 5w40 miałem nadziejed ze wróci do normy niestety zaczyna się nasilać kontrolka nigdy mi nie zaświeciła od smarowania ale moze to tylko taki zbieg okoliczności mianowicie mniej więcej jak to się zaczeło byłem kasować błędy na kompie bo miałem niewydolność katalizatora i czy to mogło mieć jakiś wpływ na to?!?! ---------- Post added at 20:56 ---------- Previous post was at 20:45 ---------- zapomniałem dodać ze smoka nie czyściłem a olej wymieniłem za pierwszym razemzaraz jak go kupiłem drugi raz po 10,000 za trzecim gdzieś po 7000 km bo zaczeły się dziać takie rzeczy na Motulka
  12. Witam panowie jestem nowym na tym forum ale od roku cały czas śledzę wasze wypowiedzi no i niestety i mnie nie omineło mianowicie mam bardzo podobny problem jak tu koledzy opisują tylko z tą różnicą ze u mnie dziwne dzwięki słychać teraz gdzieś tak od około niecałego miesiąća gdy zapalam swojego paska przez około 1 sek. słychać jakby rzegot pod maską wystarczy ze postoi 2 godzi niewazne jaka temperatura ale podkreślam tylko przy zapalaniu puźniej wszystko ok! 90 stop na zegarze silnika wogóle nie słychać pracuje pięknie zadnych stuków tylko lekki szmerek z pod machy słychać wczoraj byłem w ASO gość stwierdził ze to napinacz łańcucha ale jak czytam wasze wypowiedzi to zaczynam mieć tu pewne wątpliwości silnik 1,8t AWT przebieg 190.000km jeśli ktoś miał taki przypadek to chętynie posłucham:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności