Skocz do zawartości
Gość baxter007

centralny zamek bez pilota... jak dorobic pilota

Rekomendowane odpowiedzi

który zamek mam kupić

zamster http://allegro.pl/zam-ster-plus-lux-sterownik-c-zamka-piloty-chrom-i1328337647.html

 

czy ten jest trochę droższy http://allegro.pl/show_item.php?item=1323762442

 

dzięki za odpowiedz

pzdr Kamil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, mam pytanie, jeden z moich kluczyków od zamka ma ruchomy środek, tak jakby do zdalnego sterowania zamkiem, czy możliwe jest, aby fabrycznie posiadał możliwość zdalnego sterowania, tylko teraz nie wiedzieć dlaczego nie działa ? kluczyk jest oryginalny VW. Mój Passacik to B5 1,8 1998 rok. Bardzo proszę o jakąś podpowiedż

 

Jeśli dobrze rozumie masz w kluczyku latarkę z rozładowaną baterią :fajny a nie sterowanie centralnym zamkiem. Ta ruchoma część jest z logo VW?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam Zamster Plus i jest super!! a przepis na dobry kluczyk scyzoryk??

Proszę bardzo!! na stronie www.amt-alarmy można kupić

Pilot VW - płytka pilota AMT

 

http://www.amt-alarmy.pl/index.php?t=3992&g=0&q=pilot%20vw&r=0&rg=0&sg=

 

na allegro.pl natomiast można dokupić solidną obudowę kluczyka scyzoryka:

 

http://allegro.pl/klucz-kluczyk-vw-golf-polo-passat-sharan-t4-t5-3p-i1498734821.html

 

Sprzedający to duke_2004 z Gorzów Wlkp. , są wersje 2 i 3 przyciskowe.

Kosztuje 69 złotych, ale jest identycznej konstrukcji jak oryginalny kluczyk. Jest na prawdę solidny wyprodukowany chyba przez Hella gmbh, bynajmniej jest taki wpis na kluczyku.

Ja dokupiłem sobie jeszcze transponder ID 48. Można przełożyć ze starego kluczyka. Całość działa rewelacyjne, nic nie trzeszczy nie skrzypi, nie ma luzów przy grocie. NAPRAWDĘ POLECAM

Edytowane przez grzesioo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
...przepis na dobry kluczyk scyzoryk...

 

I to jest jakaś alternatywa :ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koledzy, jak mowilem.... no problem, piszta smialo to pomoge, do wiekszosci autek mam rozpiski nawet z kolorami kabliczkow

 

passat 92 rok,

1. zacznijmy od zamka, sterowanie + wiec bedziesz potrzebowac 2 przekaznikow 10A ( w zalaczniku schemat jak je ze soba sklepac i podpiac, jesli nie podepnie sie rysunek do posta to pisz na priw to wysle Tobie bezposrednio ten schemacik)

przewody wychodzace z drzwi kierowcy popielaty zamykanie i zielony otwieranie

2. zasilania:

+ staly przewod idacy bezposrednio od aku w okolicy wlacznika zaplonu lub w skrzynce bezpiecznikowej

+ po stacyjce do wyboru - czarny przewod przy kolumnie kierowniczej lub ten sam czarny znajdujacy sie w czerwonym 10pinowym zlaczu konektorowym w skrzynce bezpiecznikow

3. kierunkowskazy zielono-czarny i czarno-niebieski w czarnym zlaczu konektorowym (12pinowy) w skrzynce bezpiecznikow albo przy kolumnie kierowniczej

4. krancowki: do brazowo-bialego wychodzacego od krancowki przy drzwiach kierowcy

a klapa tylna brazowo-czerwony przy lampce w bagazniku

5. domykanie szyb - ustawic w centralce zamstera dluzszy czas zamykania (na 25 sek)

 

to chiba wszystko co potrzebujesz do zamstera, przy centralce masz opisane co gdzie wpiac a przy aucie masz tu opisane kolory kabliczkow, milej zabawy, jak cos to wal smialo.

 

pozdrawiam

tomek

 

Myślę o założeniu samego centralnego zamka na pilota

 

Tak się zastanawiam hmm

 

Byłem u elektryka i facet mi powiedział że ma jakiś sterownik że nie trzeba rozbierać wszystkich drzwi tylko te od kierowcy i tam wystarczy się wpiąć i zajmie mu to chwile i potrzebna będzie żarówka??

i chce za to 180 - 200 zł 100 za sterownik reszta za robote może wiecie co to za sterownik??

 

Bo jak to takie proste to bym sam to założył.

 

Bo ten zamster plus lux jest ok ale dużo z nim roboty

Edytowane przez Mr_Nobody

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Myślę o założeniu samego centralnego zamka na pilota

 

Tak się zastanawiam hmm

 

Byłem u elektryka i facet mi powiedział że ma jakiś sterownik że nie trzeba rozbierać wszystkich drzwi tylko te od kierowcy i tam wystarczy się wpiąć i zajmie mu to chwile i potrzebna będzie żarówka??

i chce za to 180 - 200 zł 100 za sterownik reszta za robote może wiecie co to za sterownik??

 

Bo jak to takie proste to bym sam to założył.

 

Bo ten zamster plus lux jest ok ale dużo z nim roboty

Z Zamsterem też może być tyle samo roboty co proponuje Twój mechanik. Wcale nie musisz ciągnąć kabli od wszystkich krańcówek (4*drzwi+klapa) do sterownika jeśli nie chcesz korzystać z autouzbrajania (po otwarciu z pilota odlicza 30 sek i czeka do momentu otwarcia jakichkolwiek drzwi lub klapy - jeśli nic nie otworzysz sterownik zamyka auto). Jeśli nie zależy Ci na tej funkcji to można go podłączyć w ten prostszy sposób.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jak kolega "przemekgo_vw" pisze. Sprawa sprowadza się do podłączenia zasilania, masy, kierunków i wpięcia się w dwa przewody idące do zamka. Robiłem to kilka dni temu i zajęło mi to dosłownie niecałe trzy godzinki (w tym odkurzanie wnętrza :-)). Centralkę zamówiłem ze strony producenta, była na drugi dzień.

 

Polecam zestaw z pilotem (P049) zaskoczył mnie efekt wizualny wieczorkiem. Pilot ma niebieską diodę, która świetnie go podświetla.

 

http://www.amt-alarmy.pl/index.php?t=2183&g=78&q=&r=0&rg=0&sg=

 

1685.jpg

Edytowane przez Kotii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To tylko 4 kable są do podłączenia?? Możesz mi napisać jak to podłączyć który kabel do którego ze sterownika? Nie robiłeś żadnych fotek??

 

I tylko do rozebrania jest boczek kierowcy??

Edytowane przez Mr_Nobody

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To tylko 4 kable są do podłączenia?? Możesz mi napisać jak to podłączyć który kabel do którego ze sterownika? Nie robiłeś żadnych fotek??

 

I tylko do rozebrania jest boczek kierowcy??

 

Wszystko już Tomek opisał w tym poście:

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=196798#post196798

 

Jeśli chcesz tylko zdalne sterowanie zamkiem bez dodatkowych funkcji takich ja np. auto uzbrajanie to omijasz punkt drugi tej instrukcji.

 

Jeśli chodzi o te 4 kable to nie do końca. W tym sterowniku musisz podać masę na wejście. Co sprowadza się do podłączenia trzech kabli do masy. Następnie stały plus. I dwa wyjścia masy na zamek ( sygnał otwórz i sygnał zamknij ), pozostaje jeszcze tylko sygnalizacja kierunkami ( dwa kable strona lewa i prawa ).

Musisz zdjąć boczek drzwi bo tu najłatwiej znaleźć kable idące do zamka. Aby podpiąć się do zasilania, masy i kierunków trzeba zdjąć osłonę pod kierownicą.

 

Co do kolorów kabli ze sterownika, wszystko jest opisane w instrukcji jaką dostaniesz wraz ze sterownikiem.

Edytowane przez Kotii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra mam już zam-ster plus, poczytałem temat coś wiem, ale chce się upewnić czy dobrze będę podpinał kable:

 

zamknij zielony do czerwony- zielony w drzwiach

otwórz niebieski do czerwony - niebieski w drzwiach

2 * fioletowy na stałe do masy.

czerwony plus stały do grubego czerwonego kabla

czarny masa stała

 

krańcówki sobie na razie daruje co musze jeszcze podpiąć ?

 

a instrukcja dotyczy tego drugiego schematu dwoma przewodami ?

 

PS

 

Wszystko zainstalowane i śmiga aż miło podłączenie takie jak pisałem wcześniej tylko dwa zielone kable od kierunków do czarnego z paskiem białym i czarnego z zielonym paskiem.

 

tylko przy zdejmowaniu boczku od strony kierowcy ucierpiał jeden zatrzask ale jest blisko śruby to ona go dociągła

Edytowane przez Mr_Nobody

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak w instrukcji trzymamy się drugiego schematu. Co do kabli to wszystko się zgadza, zapomniałeś jedynie o sygnalizacji zamknij/otwórz. Więc:

 

Dwa zielone kable z centralki podłączysz odpowiednio do kierunków lewy/prawy.

Co do koloru kabli kierunków w aucie (Tomek podawał gdzie je można znaleźć) to ci już nie pomogę bo ja zawsze jeśli jest możliwość podłączam sobie do instalacji świateł postojowych. O tak mi się bardziej podoba:luka

 

---------- Post added at 07:29 ---------- Previous post was at 07:17 ----------

 

"Stern" z racji że masz ogromne doświadczenie :mlask

 

Mam pytanko: Jak najłatwiej wydłużyć impuls masy z 1s do około 10s. Chcę wykorzystać dodatkowy kanał ze sterownika przez przekaźnik do otwierania szyb z pilota. Zastanawiam się jak najprościej to rozwiązać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
"Stern" z racji że masz ogromne doświadczenie

 

Mam pytanko: Jak najłatwiej wydłużyć impuls masy z 1s do około 10s. Chcę wykorzystać dodatkowy kanał ze sterownika przez przekaźnik do otwierania szyb z pilota. Zastanawiam się jak najprościej to rozwiązać.

układ monostabilny NE555

http://ne555.bitmar.net/pliki/timer_ne555_wlacznik_czasowy.pdf

 

lub gotowe zestawy na allegro

http://allegro.pl/domykanie-szyb-vw-passat-b5-audi-a4-tuning-hit-i1514860796.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie o coś takiego mi chodziło, tylko że ja chciałbym to zrobić sam i podpiąć do sterownika zam-ster plus w którym domykanie szyb już jest. Chodzi mi tylko o wykorzystanie jego dodatkowego wyjścia sygnału 1s do otwierania szyb. Wiesz może z jakich części składa się to co proponują na allegro?

Edytowane przez Kotii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kup sobie zestaw na allegro za ok 300zł bedziesz tam miał 2 piloty, 4 siłowniki, kable, kostki i tą elektronikę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie odgrzać kotleta. Zakupiłem niedawno Passata i postanowiłem do niego dołożyć centralny na pilota. Już przy zakupie miałem do samochodu jeden malutki pilocik z jednym przyciskiem. Niestety był już trochę uszkodzony i zdarzało się że wystarczyło w niego puknąć i drzwi się otwierały. Wspaniałe było w tym to, że po porannym wyjściu na dwór zastawałem otwarty samochód.

Kupiłem jakiś zabawny alarm. Chodzi mi tylko o zamykanie/otwieranie drzwi na pilota, domykanie szyb i żeby trochę powyło jakby ktoś się do auta dobierał. Z życia i swojej pracy wiem, że jak mają ukraść auto to i tak je ukradną. Wiem już mniej więcej gdzie się wpiąć ze stałym zasilaniem, kierunkami, z wcześniejszych opisów kolegi Tomczaka wiem gdzie znaleźć przewody sterujące otwieraniem i zamykaniem drzwi. Problem mam tylko z wyborem schematu sterowania zamkiem. poniżej zamieszczam zdjęcie ze schematami, może ktoś pomoże.

 

podlaczenia.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sterowanie masa czyli schemat nr1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2. Krancowki czyli czujniki otwarcia drzwi - musisz niestety wyciagac z kazdych drzwi z osobna (wiec kazde musisz rozebrac) i odseparowywac diodami 1A. Przewod to brazowy z czarnym paskiem idacy do lampki oswietlenia spodu drzwi jak wyciagniesz przewody z wszystkich drzwi i podciagniesz do centralki daj diody prostownicze na kazdy przewod od kazdej lampki i zlacz je razem podpinajac do centralki (ewentualnie diody tez mozna dac przy kazdej lampce w kazdych drzwiach jak kto woli). Czujnik klapy bagaznika znajdziesz w wiązce progowej w jej tylnej części przed skrętem w prawo na brązowo-czarnym jest klapa tylna, w boczku jak sciagniesz ta plastikowa oslone przy nogach kierowcy z lewej strony można też znalezć na brązowo-czerwonym czujnik maski.

 

To jeszcze mam pytanie w tej kwestii. Sygnał z lampek ze wspomnianego przewodu (brązowy z czarnym paskiem) to będzie sygnał masowy czy + i w związku z tym dioda ma być wlutowana paskiem do centralki alarmu czy do lampki z której idzie sygnał. Zakładam że sygnał będzie tej samej wartości co ten idący z bagażnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odgrzewam temat:

 

mam sterownik BX-30 prosty, pytanie, czy napewno siłowniki są sterowane masą ?

 

Sterownik ma mażliwość ustawienia opóżnienia 0,5 i 3,5 sek dla pneumatyki teoretycznie podaje 3,5 , czy taki zastosować ?

 

Gdzie uzyc diody ? Biorę tylko sygnał z boczka kierowcy, plus ze skrzynki , mase z masy :) i podłączam kierunki.

 

Na logike moją , dioda musi być do kierunków.

 

Jak bym jej nie dał, czy włączenie kierunkowskazu może uszkodzic centralke ?

 

A moze podłaczał ktoś z Was BX-30 i da ładny opis ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A moze podłaczał ktoś z Was BX-30 i da ładny opis ?
jest jeszcze coś takiego jak opcja szukaj na przyszłość http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/49754-Fotoporada-Instalacja-strownika-centralnego-zamka-Carprotect-BX10 wprwadzie tyczy się BX-10 ale powinno być przydatne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności