Skocz do zawartości
Gość baxter007

centralny zamek bez pilota... jak dorobic pilota

Rekomendowane odpowiedzi

kierunki opisane wzesniej 2 miejsca gdzie znajdziesz przewody do wyboru (najszybcej za zaslepka przy nogach kierowcy) a przewod od syrenki przeciagnij pod maske pod komputerem w podszybiu, najszyciej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gorny7

jeszcze jedno do którego przewodu z sterownika podłączyc syrenkę ?

 

podlączyłem pod kierunki ele tak nie może byc bo przy włączeniu kierunkowskazow wlacza sie syrenka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gorny7

panowie jak podłączyć tą syrenkę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

eee....syrenke pod kieruki??:) to nie dobry pomysl heheh

 

kolego + staly jesli syrenkaz wlasnym zasilaniem)

masa

u uruchamianie + na wyjscie syrenki sterownika, ale ztego co pamietam to zamster plus lux nie ma takowego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gorny7

jak by miał wyjście to chyba byla bo jasne , dlatego próbowałem pod kierunki , zwykla syrenka na 2 przeowdy

ale czy jest jeszcze inna mozliwość ,czy zostają tylko sygnalizacja kierunkami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiec syrenak zwykla bez zasilania, ale niestety innej mozliwosci bez przerobki centralki nie ma.

 

a tak przy okazji ktos wczesniej pytal o centralki z pilotami w kluczyku typu scyzoryk, wiekszosc jak to niektorzy sie przekonali sa totalnie badziewne, udalo mi sie ostatnio znalezc dosc solidne centralki z kluczykami, ajkby kto chcial to piac na priv

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość derek

W Lublinie fachowiec bieże za założenie z częsciami 160 zł .

Szkoda sobie głowy zawracać , lepiej dać do fachowca.

PASSAT VARIANT B5 / 1,6 / 1997 / Sedan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość koralgol

To jak możesz to daj namiary.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koralgol daruj sobie ta centralke, odradzalem ja nie raz, ten kluczyk i tak po pol roku ropadnie sie w czesci, przerabialem ten temat.

 

derek za 160 zl na 100% zalozy jakas najtansza chinszczyzne, ja bym nie ryzykowal pozniej znow rozbierac auto zeby odsylac na gwarancje jesli wogole te urzadzenia maja jakies punkty gwarancyjne. Najtansze sterowniki jkie zakladam to amt i zamstery kosztuja 90 zl + zalozenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jakub11

mam problem podpiołem centralkę według instrukcji wpiołem się w czerwono zielony i w czerwono niebieski kabel ale problem jest z otwieraniem bo jak zamek się otwiera to szyby też. może sygnał jest za długi a nie mogę w centralce sterować czasem impulsu

to passat z 98 z podnoszeniem szyb

kolega TOMCZAK może coś poradzi????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość derek

CENTRALNE ZAMKI

LUBLIN

Ul. Miła 6

081 532 38 14

505 177 8687

PASSAT VARIANT B5 / 1,6 / 1997 / Sedan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam problem podpiołem centralkę według instrukcji wpiołem się w czerwono zielony i w czerwono niebieski kabel ale problem jest z otwieraniem bo jak zamek się otwiera to szyby też. może sygnał jest za długi a nie mogę w centralce sterować czasem impulsu

to passat z 98 z podnoszeniem szyb

kolega TOMCZAK może coś poradzi????

 

a to nie Tobie pisalem na pw?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to i ja się dołączam do grona zadowolonych ze sterowania centralnego:super::super::super:

 

Nie podłączyłem jeszcze krańcówek z drzwi ale wyciągnąłem już sobie kabelki. Wczoraj skończyłem robotę o 23 w ciemnym, ciasnym i zimnym garażu z halogenem na kolanach i miałem dosyć :mad:

 

Tomczak a te krańcówki to są od czujników w drzwiach tak? Bo ja nie mam lampek w drzwiach na dole tylko w podsufitce. Mam nadzieje że dobre czarno-brązowe brałem z czujników w drzwiach hehe.

 

Wielkie dzięki za pomoc bo bez twojej instrukcji to by była katastrofa:653:

A ja postaram się dołożyć parę fotek z dzisiejszych zmagań z montażem:6:57:

Zdj?cie131.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to było wpięcie się w przewód sterowania centralnym. Znajduje się dokładnie w/g opisu zamieszczonego wcześniej. Przewody przeciągamy do kabiny :)

Zdj?cie129.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podłączamy przewód od sterowania masą. Lutować do brązowo-czarnego.

Zdj?cie137.jpg

Zdj?cie138.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I tam mamy załatwione drzwi kierowcy :) Moja rada:

lewą stronę sterowanie masą podciągnąć 2 - ma przewodami do centralki i dopiero tam lutować diody separujące;

prawą stronę załatwiamy 1-dnym przewodem(hi hi) do którego lutujemy diody separujące: drzwi przód, tył oraz przez diodę podłączamy brązowo/czarny przewód masowy tylnej klapy.

Dzięki temu unikniemy plątaniny kabli i zaoszczędzimy parę złotych. Należy pamiętać o prawidłowej polaryzacji diód. ZAWSZE SREBRNYM PASKIEM W STRONę BRąZOWO/CZARNEGO PRZEWODU MASY.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wskazówka:

Można ułatwić sobie demontaż listew progowych!!!

Należy zacząć od tyłu. Pod fotelem są 2 śrubki. Podnosimy do góry osłonę tylnego słupka(tą przy oparciu) i wyciągamy jej dól w kier. przodu pojazdu tak by wyskoczyła dolnym zaczepem z listwy progowej. Mamy teraz dostęp do wkrętów. Po ich usunięciu i wypięciu zatrzasków w słupku środkowym przy pasie bezp. można energicznie pociągnąć za listwę do tyłu pojazdu. Wypną się z niej metalowe zatrzaski i pozostaną w otworach. Potem zostaje mały problem z ich wyjęciem ale mamy gwarancję że nie połamiemy niczego. Przed ponownym założeniem wyjmujemy je 2-ma śrubokrętami płaskimi. Ja niestety wpadłem na to dopiero przy prawej. Lewa ma za to trochę super kropelki w wypasie:6:57:.

Zdj?cie135.jpg

Zdj?cie136.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. Ostatnio stałem się bardzo wygodny i wkurza mnie chodzenie z zakupami najpierw do przednich drzwi, otwarcie, a potem dopiero do bagażnika i wpadłem na pomysł pilocika. Chce ten zestaw - myślę, że to ten, co polecacie.

 

http://moto.allegro.pl/item375964671_zdalne_sterowanie_zamster_lux_prod_polski_atest.html

 

Przyznam się, że strasznie nęci mnie pilot scyzoryk, ale skoro piszecie, że jest kichowaty, to zdecyduje się na inny. Miał ktoś już styczność z którymś pilocikiem ze zdjęć?? Doradźcie który wziąść - byle ładny i mały. :D

 

Zastanawiam się także, czy kupić i założyć samemu, czy oddać fachowcowi do zrobienia. Szczerze powiedziawszy nigdy sie w nic takiego nie bawiłem i stąd moje obawy, czy sobie poradzę... Totalnie się nie znam na elektryce/elektronice. Podłączyć chcę zamykanie/otwieranie drzwi i otwieranie szybek z pilota i ich domykanie. Proszę o odpowiedź, co zrobilibyście na moim miejscu. pozdrawiam

 

P.S. Po co wyprowadza się krańcówki z drzwi?? Nie mam alarmu, więc nie muszę tego robić??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności