Skocz do zawartości
Gość baxter007

centralny zamek bez pilota... jak dorobic pilota

Rekomendowane odpowiedzi

wiec tak jak pisales te od zamka sciagnalem izolacje-jeden troche sie porozrywal przy jej sciaganiu(wlasnie wydaje mi sie ze to ten od zamykania) napisales zeby sie wpiac bezposr centralka ale te kable sa za krotkie wiec w to miejsce bez izolacji wplotlem przedluzacz potem fiolet na zamknij

drugi tak samo tylko drugi fiolet na otworz

i nic wiecej nie robilempoza tym co ty napisales.

i w centralce slychac bylo ze dostawal impuls na otworz ,zamknij ale nie drgnal nawet zamek

tam w instr jest o tym zeby wlasnie przeciac ten kabel Przewod z przelacznika w drzwiach kierowcy, ale go nei cialem bo nawet nei wiem ktory to jest.

zamek nie reagowal tak czy siak

po skreceniu wlasnie tych kabli ktore powinny byc podlaczone do tego "Przewod z przelacznika w drzwiach kierowcy" i przylozeniu masy zamek zaczal dzialac

zamek nie domyka sie z kluczyka

ale silownik go otwiera z kluczka i nawet domyka z guzika tego przy otwieraniu szyb...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego to zle wyczytales instrukcje hieheh...jesli masz zamster plus lux to:

przewod na zamknij zielony a na otworz niebieski. te dwa fioletowe musisz podpiac na stale do masy poniewaz na wysciu otwoerz i zamknij ma sie pokazac impuls masowy.

 

te 2 fioletowe to wejscia przekaznika w zaleznosci od auta czy ma zamki sterowane + czy - podajesz na te przewody fioletowe mase lub plus. tak to dziala.

 

czasz o co biega? wpioles nie te przewody wiec nie mial jak sterowac. i popraw ten przewod od zamknij moze dostawac za male natezenie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszystko jasne!nie wiem czemu podpielismy fioletowe...moze daltego ze robilismy auto w deszczu pod mc donaldem przy smierdzacej kanalizacji:) jutro sprawdze te kable i przepne je tak jak mowisz.

btw.wlasnie pytalem kumpla elektonika i on mowil ze lepiej w aucie stosowac zaciski a nie lut bo w samochodzie kable sa w ruchu i cos sie zawsze moze poluzowac... to tez wezme pod uwage tylko jutro ciekzo bedie mi cokolwiek kupic chyba ze na gieldzie..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a i jeszcze jedno teraz nie cyka ten zamster jak sie domyka z pilota..wczesniej cykal

czy cos sie moglo stac? czy mu przejdzie jak sie prawidlowo podepnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

musisz podpiac prawidlowo i sprawdzic, nie powiem Ci bo nie widze problemu, byc moze zakreciles to bardziej niz mysle wowczas mogles uszkodzic centalke, ale moze tez nie cykac bo nie ma podanej masy na wejscie przekaznika. jak podasz mu na wejscie mase (czyli na te 2 fioletowe) to bedzie cykal

 

A koledze elektronikowi powied zeby zajal sie podawaniem burgerow w tym magdonaldzie przy ktorym zakladaliscie centralke a nie elektronika skoro twierzi ze szybkozlaczki sa lepsze. Wiez mi przerobilem wiele aut i nawet dobrze zrobiona skretka i izolacja bedzie lepsza od szybkozlaczek. Ale owszem lutowac dobrze to tez sztuka. Zawsze wpeirw skresc ze soba przewoy i dopiero lutuj nigdy nie rob tak jak wielu "elektronikow" ze przykladaja do siebie przewody i lutuja.

 

pozdrawiam kolego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie szybko zlaczki tylko zaciski

cytuje "jak chcesz łączyć 2 kable to zaciskasz na każdym z nich końcówki a potem to łaczysz"

"i masz możliwośc rozłaczenia jak by coś nie grało"

 

jutro to rozkminie i zobaczymy czy sie centralce nic nie stalo..oby

pozdrawiam!dzieki za odpowiedzi!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

inaczej zwane szybkozlaczki, meskie i zenskie...nie zakladaj tego, nie rob siary i przestan sluchac takich elektronikow , sorki "elektronikow" :D

 

skrec przewody ze soba (tylko dobrze skrec) i zalutuj, gwarantuje ze nie bedziesz wracal do tematu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na jutro pozostaje mi tylko skrecic...lutowanie tu problem bo nie mam garazu i dostepu do gniazdka...oby ta centralka nie padla..ehhh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no coz, wybor pozostawiam Tobie ale nie jest dobrym pomyslem ani szybkozlaczka ani sama skretka. powodzenia kolego, jak bedzie problem to tel podalem na priv

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiec...centralny dziala!!! pelen sukces! powiem krotko instrukcja mowi zupelnie co innego niz kolega Tomczak !

Wielkie dzieki za pomoc!! W koncu mam centralny z pilota!:521:

pytanie jeszcze do kolegi...czy wiesz czy da sie jakkolwiek wyeliminowac zamkniecie drzwi automatycznie przy przekreceniu stacyjki?moze wystarczyloby odlaczyc od stacyjki kabel?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wiec...centralny dziala!!! pelen sukces! powiem krotko instrukcja mowi zupelnie co innego niz kolega Tomczak !

Wielkie dzieki za pomoc!! W koncu mam centralny z pilota!:521:

pytanie jeszcze do kolegi...czy wiesz czy da sie jakkolwiek wyeliminowac zamkniecie drzwi automatycznie przy przekreceniu stacyjki?moze wystarczyloby odlaczyc od stacyjki kabel?

 

to miala byc naganna dla mnie czy dla autorow instrukcji zamstera? bo sam nie wiem juz czy Ci namieszalem czy pomoglem.

 

jesli chodzi o zamykanie po zaplonie to oczywiscie da sie to wyprogramowac, nie odpinaj plua po stacyjce bo to sluzy takze innym funkcjom. W instrukcji patrz instrukcja uzytkownika punkt 5.1, zrob sobie tez domykanie szyb patrz programowanie sterownika punt 5

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nagana dla producenta zamstera!

domykanie szyb juz tez mam.

w weekend jak bede mial czas to rozbroje sobie ta oslonke przy nogach bo tam wcisnalem ta centralke i wywale ta funkcje

wielkie dzieki za pomoc!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podlacze sie do tematu jesli moge;).....gdzie znajde wyjscie z krancowek w Passaciku 2000 bez CAN-a. Nie chce rozbierac dzwi. Wyczytalem ze sa w progach ale nie znam kolorow. Przyznam sie ze to pytanie do eksperta Tomczak-a;) Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znalazlem krancowki w progach w 2 modelach z 99 roku. po obu stronach (lewe drzwi przod i tyl) i w prawym progu (prawe przod i tyl) na cienkich fioletowych przewodach. Ale tu musialbys sobie sprawdzic naieciwka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to i ja się dołączam do grona zadowolonych ze sterowania centralnego:super::super::super:

 

Nie podłączyłem jeszcze krańcówek z drzwi ale wyciągnąłem już sobie kabelki. Wczoraj skończyłem robotę o 23 w ciemnym, ciasnym i zimnym garażu z halogenem na kolanach i miałem dosyć :mad:

 

Tomczak a te krańcówki to są od czujników w drzwiach tak? Bo ja nie mam lampek w drzwiach na dole tylko w podsufitce. Mam nadzieje że dobre czarno-brązowe brałem z czujników w drzwiach hehe.

 

Wielkie dzięki za pomoc bo bez twojej instrukcji to by była katastrofa:653:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tomek0807

Przejżałem to forum i mam takie pytanko, odnośnie autoalarmu w pasku 1.8 20V 125KM z 1998 roku. Chciałbym dołożyć pilocik do otwierania drzwi. Już zdecydowałem się na Zamster Plus Lux. Kolega Tomczak wszystko ładnie opisał, ale doszedłem do wniosku, że gdy dołożę 140zł to mogę mieć całkiem fajny alarm Seo Dolphin z pilotem. Więc gdyby taki piękny opis jak do Zamstera mógłby ktoś zamieścić, to może nie tylko ja mógłbym się zmierzyć z instalacją i mieć satysfakcję z dobrze wykonanej roboty.:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no moge zamiescic, ale to juz jutro, dzis spiacy jeztsem:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tomek0807

Jasne. Kimnąć się też czasem trzeba. Wolę poczekać i zrobic to solidnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tomek0807

Witam

Przypominam się w sprawie jakiegoś przystępnego opisu instalacji autoalarmu seo dolphin w passacie B5 1.8 20V z 1998r. Gdyby komuś chciało się zamieścić, to wielkie dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gorny7

witam w

wracam jeszcze do sterownika zamster plus w pasku

dostałem go i podłączylem wg wskazań Tomczaka i wszystko gra.

problem mam tylko z migaczami w którym miejscu się najlatwiej do nich wpiąć i gdzie dokladnie je znależć?

i chcę też podłaczyć syrenkę do dżwięku rozumiem ze mam ją podłaczyć do szarego przewodu a gdzie go przeciągnąć aby wyszedł pod maską?.

Na razie chodzi bez migaczy i dźwięku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności