Skocz do zawartości

toto_20

  • Liczba zawartości

    275
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O toto_20

  • Urodziny 05.09.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Mielec

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
  • Rok produkcji
    1996
  1. Witam, temat rzeka więc i ja dodam coś od siebie Oto lista błedów z vaga...: Component and/or Version: 1,6l R4/2V SIMOS HS D02 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 00000 8 Faults Found: 00520 - Air Mass / Air Flow Sensor (G70)/(G19) 31-00 - Open or Short to Ground 00530 - Throttle Position Sensor (G88) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 00282 - Throttle Position Actuator (V60) 16-00 - Signal Outside Specifications 00282 - Throttle Position Actuator (V60) 17-10 - Control Difference - Intermittent 00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation 18-00 - Upper Limit 00282 - Throttle Position Actuator (V60) 41-00 - Blocked or No Voltage 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 01087 - Basic Setting Not Performed 27-00 - Implausible Signal po wyczyszczeniu przepustnicy i jej potencjometra objawily się takie oto błedy: 2 Faults Found: 00282 - Throttle Position Actuator (V60) 16-00 - Signal Outside Specifications 00282 - Throttle Position Actuator (V60) 17-00 - Control Difference Czy ktoś wymieniał ten czujnik położenia przepustnicy? A może przepustnica nadaje się już tylko na złom?
  2. Czyli np ten który podlinkowalem bedzie z tym programem działał? http://allegro.pl/interfejs-usb-vag-k-can-commander-1-4-1-4-full-i3746303867.html Wybrałem najtańszy bo użyje go raz i może jeszcze kiedyś w przyszłości. Potrzebuje zczytać pin do zakodowania nowego kluczyka Posiadam jeszcze program vag tacho jeżeli to ma znaczenie, samochód jak w opisie z roku 1997
  3. Witam, ja zapytam z innej beczki... Posiadam interfejs który działał mi z programami typu vcds i vag com. W tej chwili posiadam program vag+can comander w wersjach 2.5, 4.5 oraz 5.1. Jednak jakoś nie chce mi to razem współpracować na tym fejsie, w związku z tym muszę dokupić inny interfejs do tego typu programów, czy może robie coś źle? na allegro jest cała masa kabli, ale trafić w taki który z tym będzie pracował i nie będzie drakońsko drogi jak orginał jest chyba bardzo trudne...
  4. Załączam fotke licznika, jeżeli ktoś może powiedzieć co jest uszkodzone bo nie widzę zwyczajnie Aha podpinajac 12 volt bezposrednio pod obojetnie ktora diode, wszystkie swieca prawidlowo, ktory to tranzystor jest odpowiedzialny za przekazanie napiecia na diody?
  5. Dobra, minął prawioe rok od kiedy nie mam podświetlenia licznika Przy okazji wymiany czujnika absu postanowiłem coś z tym zrobić ponieważ w nocy nie widać zupełnie nic na liczniku. Nadmienie że podświetlenie wszystkiego innego działa, potencjometr w ściemniaczu również działa prawidłowo. Sprawdziłem wszystko, więc postanowiłem wyciągnąć licznik i pomierzyć napięcia, wg schematu; wygląda to następująco: niebieska wtyczka pin 20 napięcie jest prawidłowe, wartości zmieniają się po użyciu ściemniacza. Pin 9 i 24 jest masa. Czy jeżeli napięcie i masa we wiązce do licznika jest prawidłowa to czeka mnie wymiana licznika? Co tam się mogło spierdzielić?
  6. Witam, potrzebuje nr czujnika ABS przód do passata b5 1.6 AHL 1997r
  7. potencjometr w przepustnicy nawalil. zapewne obroty sie wieszaja, po wysprzegleniu tak jakby lekko sie podniosły i wolniej opadają do tych 900?
  8. mój passat gdy go kupowałem na liczniku miał 231tys, w rzeczywistości bylo 410tys. wymiana tuleji była przy 260tys ( 440tys), wymiana silnika przy 310tys licznikowych (490tys realne). Dla porównania dodam że kilka tygodni temu zakupilem clio 3 z 2006 roku z przebiegiem 190tys, naturalnie korekta licznika i w tej chwili ma 115 tys. Jest to troszkę chore, ale taka jest Polska rzeczywistość, że ludzie nie zwracają uwagi na stan samochodu a kierują sie cyferkami które można w kilka minut zmienić...
  9. popoludniu dam ci namiary na gościa u którego ja kupił swój slupek- 900zl, mooze jakiegoś ahl będzie miał na stanie. W zasadzie jeżeli masz jakotakie pojęcie to powinieneś dac sobie radę z tym sam ja w swoim silnik wymieniłem przed garażem bo akurat był zajęty, bez kanalu. Całkowity czas pracy wynosił jakieś 8 godzin na spokojnie. Przy takiej operacji warto sprawdzić stan sprzęgła. Pomijam tu oczywiście wymianę rozrządu, oleju czy płynu chlodniczego bo to obowiązek przy takim zabiegu... Myślę też że te 250tys, raczej nie jest realnym przebiegiem chyba że ktoś wybitnie źle eksploatowal passka...
  10. Kilka lat temu wymienialem tuleje na 1 cylindrze, a w zeszłym roku wymieniłem silnik bo szlak trafił blok i ta tuleje wstawiona... Moim zdaniem niestety ale musisz szukać ahl z jakiegoś anglika
  11. Climatronic oczywiście. Przekaźnik sprawdzałem na kilku używanych i jednym nowym. Rozebrałem przód i sprawdzilem cały przewód od jasno brązowej wtyczki aż do wiatraka (nawet podmieniłem go z innego passata i było nadal to samo. Co do vaga to sprawa wygląda następująco: włączyłem klime na'auto' (z odpiętą kostką jasno brązową od wiatraka) i wywaliło błąd presostatu: f129. Natomiast jeżeli jest podpięta kostka to wiatrak pracuje nonstop (niezależnie czy silnik zimny/gorący, czy silnik pracuje/ czy jest tylko na zapłonie, również niezależnie od tego czy jest włączone auto/econ lub wogole off) wtedy nie ma żadnych błędów. Wymieniłem również czujnik temperatury g62 bo podobne wariactwa miałem w scenicu z wentylatorami, jednak w passacie nic to nie dało... Zastanawiam się jeszcze czy jest możliwe że padł czujnik ciśnienia w klimie i dlatego dzieją się takie cuda, ale wtedy miałbym błąd na vagu chyba raczej? Sam już nie wiem czy ryzykować i nabić tą klime czy szukać dalej.... edit15.06 ok dziwna sprawa... Ponieważ na vagu nie pokazuje mi błedów zdecydowałem się zrobić samodiagnoze climatronica i ku mojemu zdziwieniu wywaliło 4F9, teraz to już całkiem zgłupiałem... Jak mogą być zużyte szczotki skoro wentylator pracuje cały czas? Chyba że to nie są szczaotki od tego wentylatora tylko od dmuchawy pod filtrm kabinowym? Normalnie jakaś masakra edit 17.06. Sprawdziłem już chyba wszystko i doszedłem do wniosku że nabije układ, umówiłem się na jutro z fachmanem. Moim zdaniem wentylator startuje odrazu ponieważ układ jest pusty, jest w nim tak duże ciśnienie że presostat odrazu wysyła sygnał do sterownika, a ten uruchamia wentylator na najwyższych obrotach... Jutro wieczorem z pewnościa dam znać czy miałem racje
  12. podnoszę moje pytanie z postu 566, jest ktoś w stanie pomóc?....
  13. Szukam, szukam i nie mogę znaleść odpowiedzi na mój problem... Sytuacja wygląda następująco: Po przekreceniu kluczyka w pozycję zapłonu (silnik nie pracuje) włącza sie wentylator od klimatyzacji... Sprawdzone przewody i przekaznik, tutaj wszystko jest oki. Na vagu żadnych błędów. W tej chwili nie ma czynnika w układzie, czy ma to jakiś zwiazek, bo nie chce dobijać czynnika jeżeli sie okaże że trzeba będzie rozszczelniac układ aby naprawić ta usterke... czekam na pomoc
  14. Może inaczej... Czy jeżeli zakupie kompletna listwe np: allegro.pl/listwa-wtryskiwacze-4cyl-med-landi-renzo-omegas-i3158940661.html to czy musi być przeprowadzona jakaś kalibracja nowej listwy? dodam że w mojej okolicy nikt nie serwisuje LR.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności