sagon Zgłoś #521 Napisano 2 Czerwca 2013 Sprzęgła od poprzecznych nie podejdą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bajer Zgłoś #522 Napisano 2 Czerwca 2013 Sprzęgła od poprzecznych nie podejdą. Dokładnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1634 Zgłoś #523 Napisano 4 Czerwca 2013 A jednomas od benzyny 1,6 podejdzie do 1,9 czy nie? Bo słyszałem różne opinie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bart448 Zgłoś #524 Napisano 4 Czerwca 2013 A jednomas od benzyny 1,6 podejdzie do 1,9 czy nie? Bo słyszałem różne opinie. z tego co wiem to 1.6 + jednomas ma sprzęgło 210 mm, jednak ilość zębów na wałek by pasowała bo jest 23 to może udało by się wpasować. Tylko pytanie po co ? na pewno pasowało by do 1.9 td np. audi 80 natomiast 1.6 + dwumas ma sprzęgło 228 mm i w wielu katalogach ma ten sam num co np tdi ---------- Dodano o 10:19 ---------- Poprzednia wiadomość o 10:06 ---------- Wracając do tematu AHU +++ W związku z tym że moje sprzęgło od awx okazuję się raczej marnej jakości będę zmuszony pozostać na sprzęgle które mam, ponieważ demontaż skrzyni i podjecie ryzyka ze bedzie KUPA nie uśmiecha mi się za bardzo ogólnie założone mam sprzęgło od afn firmy sachs i tutaj mam pytanie do fachowców. 1. sprzęgło od AHU jest niby takie same jak AFN ale numery tarcz są inne ... zna ktoś różnice między nimi ? 2. Czy na mój dwumas, podejdzie sprzęgło i docisk od 1z ? 3 Czy kombinował ktoś np tarcza 1z docisk AWX ? 4 . Ile nm wytrzymuje dwumas ? Z góry dzięki za odp. mam sporo info na ten temat ale brak pewności zmusił mnie do zadania tych pytań Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość BSLULG Zgłoś #525 Napisano 18 Czerwca 2013 Witam, mam Passata B5 96r 1.9 tdi AHU 90 koni automat 4 biegowy. Spalanie w mieście i poza 50/50 wynosi 6,6. Chciałbym wstawić wirusa mam dwie opcje albo V-tech Gdynia chip-1 gwarantują niby przyrost o 20 km i 50 Nm albo PowerBOX base 25 Km i 65Nm. Co jest zdrowsze dla samochodu i o ile faktycznie moc wzrosnie ? Czy jechać do tune-up w Gdańsku, którzy pewniej i sumienniej zrobią ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #526 Napisano 18 Czerwca 2013 Z tego co podałeś to tylko Tune-up tym bardziej że to automat,V-tech drogi,box - pod warunkiem że będzie pasował do następnego auta. Sprawdż jaką masz tam pompe,numery 107J ? jeśli się zgadza to będzie rozwojowo lepiej niż dobrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość BSLULG Zgłoś #527 Napisano 18 Czerwca 2013 (edytowane) Wydaje mi się, że mam tej z tym numerem z tego co wyczytałem w internecie, ale później jeszcze sprawdzę w samochodzie. A jesli bym nie miał tej to warto chipowac, nic nie powinno sie rozwalić np.skrzynia ? Edytowane 18 Czerwca 2013 przez BSLULG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
durki Zgłoś #528 Napisano 18 Czerwca 2013 Nic się nie stanie złego jeśli auto jest teraz w dobrym stanie. Efekty chipa i jego ewentualne zle skutki zależą od stanu sprzed modyfikacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #529 Napisano 18 Czerwca 2013 AHU a automacie nie miał pompy 11. Ja jak miałem u siebie automat w AHU po sofcie u Kolegi Lukjar7 ładnie latał efektów ubocznych nie było. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość BSLULG Zgłoś #530 Napisano 18 Czerwca 2013 AHU a automacie nie miał pompy 11. Ja jak miałem u siebie automat w AHU po sofcie u Kolegi Lukjar7 ładnie latał efektów ubocznych nie było. Możliwe, a jak ze spalaniem u Ciebie było ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #531 Napisano 18 Czerwca 2013 Przy spokojnej jeździe 6.5-7.5 . Przy bucie 9... I temu przerzuciłem na manuala:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość BSLULG Zgłoś #532 Napisano 18 Czerwca 2013 No też myślałem aby przerobić na manual ale za drogo by wyszło, na dzień dzisiejszy mam spalanie 6.6 w mieście więc aż takiej tragedii nie mam ; ) A powiedz mi jeszcze o ile może spaść spalanie po chipie czy wzrośnie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #533 Napisano 18 Czerwca 2013 Regulacje spalania masz pod nogą, osobiście nie widze sensu chipowac auto po to by potem bawic się w ecodriving. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #534 Napisano 18 Czerwca 2013 Po zmianie softa auto szybciej nabiera speeda i stąd mniejsze spalanie, szybciej dochodzi do załóżmy 90 i prędkość się stabilizuje. Generalnie ciut mniej pali po sofcie. W manualu co tydzień pokonuje 600km w 3 do 5 osób i spalanie wychodzi przy dosyć agresywnej jeździe 6.5L max. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość BSLULG Zgłoś #535 Napisano 18 Czerwca 2013 Regulacje spalania masz pod nogą, osobiście nie widze sensu chipowac auto po to by potem bawic się w ecodriving. Nie chce sie bawić w ecodriving, tylko z ciekawości się pytam. A chce chipowac dlatego bo samochód się meczy trochę przy zmianie biegów jak chce trochę szybciej pojezdzic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #536 Napisano 20 Czerwca 2013 Nie chce sie bawić w ecodriving, tylko z ciekawości się pytam. A chce chipowac dlatego bo samochód się meczy trochę przy zmianie biegów jak chce trochę szybciej pojezdzic Kodowanie skrzyni zmień, rosstech mówi o tym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bajer Zgłoś #537 Napisano 21 Czerwca 2013 Z tym starym automatem nieposzalejesz z kodowaniem. Ahu po sofcie to ok. 115ps/250nm. Oczywiscie jak wszystko zdrowe. Co do spalania to nie powinno wzrosnac. Pod warunkiem ze styl jazdy sie nie zmieni na bardziej ognisty. Na spadek bym raczej nie liczyl. Ale gdyby sie okazalo ze spadlo to mila niespodzianka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #538 Napisano 24 Czerwca 2013 Z tym starym automatem nieposzalejesz z kodowaniem. Ahu po sofcie to ok. 115ps/250nm. Oczywiscie jak wszystko zdrowe. Co do spalania to nie powinno wzrosnac. Pod warunkiem ze styl jazdy sie nie zmieni na bardziej ognisty. Na spadek bym raczej nie liczyl. Ale gdyby sie okazalo ze spadlo to mila niespodzianka. 00001,00002,00011,00012. To są kodowania do automata 4getriebe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bajer Zgłoś #539 Napisano 25 Czerwca 2013 Tak sa kodowania, thlko zmien je i zobacz czy cos sie zmieni??? Zmienialem kldowania i nie bylo zadnego istotnego efektu. Ja niczego nie wyczulem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #540 Napisano 25 Czerwca 2013 Szybkość zmiany biegów i obroty, przy jakich następuje zmiana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach