Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Przełożenie główne wygląda tak

 

główne..JPG

 

Od ilości zębów na wałku i na kole zębatym zależy prędkość naszych aut.Im mniejsza wartość,tym wyższa prędkość.Najdłuższym przełożeniem głównym w skrzyniach wzdłużnych 5g jest 3.444 w skrzyni FHN i ona jest najdłuższą wzdłużną skrzynią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No ok to dzieki czyli zakladam skrzynie z afn. A czy koto przekladal samego kompa afn +turbo z dolotem i sterowaniem do 1z/ ahu?

 

 

ja dokladalem do mojego pastucha FHN

w miescie raczej 5tki nie wlaczam ale na trasie spokojnie 120 jade i silnik spala zdecydowanie mniej paliwa - polecam

 

co do przekladki turba i sterowania

spokojnie mozesz to zrobic

polecam tylko nowe wezyki ktore kosztuja grosze, no i 216tki :wojak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To czyli jak przeloze turbo wraz ze sterowaniem i splywami oleju i przeloze komputer wraz z wiazka to powinno grac bez problemu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pozostaje jeszcze stacyjka z immobilajzerem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A da sie to zrobic bez przekladania stacyjki. Np jakos polaczyc immo ze stara stacyjka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to juz raczej spec od elektroniki musi zrobic i przeprogramowac immobilajzer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sterowniku robi się immo off i każdy jeden będzie hulał.Byle tunerzyna to zrobi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

siemanko panowie mam mega problem zmienilem w swoim ahu uklad na podcisnienie skrocony bo bez n18 siedzi w nim turbo od brd wtryski 216 pompa 11 z mocniejszym nastawnikiem. Fura gnije juz u tunera 4 miesiac i nie moze dojsc o co chodzi bo nie moze go wysterowac wgral soft na podcisnienie itd geometria sie otwiera ale dlawi sie spalinami. mowil ze jakby cos go blokowalo ale nie wiem co jest problemem turbo uklad paliwowy czy cholera go wie... Jak macie jakies rady bedzie milo. nie mam za bardzo wgladu do auta bo stoi 120km ode mnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze kwestia wgranego zlego wsadu.. jaki powinien byc do 021gk zeby przejsc bez problemow na vnt?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie możliwe to, (a jeżeli możliwe, to czy bezpieczne) że z mapy da się wyciągnąć 130km? Byłem u tunera i mówi, że 120km to pyknie spokojnie, a nawet jeśli chcę to i do 130 można kręcić, tylko nie wiem czy to będzie dalej bezpieczne. Byłbym wdzięczny za odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bezpiecznie to ten model mozna poodkrecic do 150KM

ale wtedy inne wtryski musza byc

 

wiecej bym nie wysiagal z powodu malego sprzegla

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiec tak wtryski 216 zamieszkaly w moim ahu. Auto zrobilo sie sporo zywsze z 4 osobami i pelnym bagaznikiem bardzo ladnie sie odpycha w porownaniu do moich starych wtryskow. Kolektor ssacy wyczyszczony. Ale pytanie z innej beczki. Wczesniej nie bylo czasu ale teraz bedzie leciala turbina awx +uklad wyd i ssacy od mojego afn i sterowanie cisnieniem. Wiec jak to wszystko zloze do kupy to zostanie tylko nowy soft aby turbo dzialalo na podcisnieniu? I czzy z tymi gratami mozna jezdzic autem bo do tunera mam ok300 km? Mam podobne km do tuneup i brodnicy gdzie lepiej leciec. Chodzi o softa i wysterowanie turba aby dzialalo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie możliwe to, (a jeżeli możliwe, to czy bezpieczne) że z mapy da się wyciągnąć 130km? Byłem u tunera i mówi, że 120km to pyknie spokojnie, a nawet jeśli chcę to i do 130 można kręcić, tylko nie wiem czy to będzie dalej bezpieczne. Byłbym wdzięczny za odpowiedź.

 

W seryjnym AHU nigdy nie zrobisz 130HP na seryjnych wtryskiwaczach.

Max co możesz uzyskasz przy zdrowym osprzęcie to 115-120HP i to są realne maksymalne wartości, także ten "tuner" nie zbyt wie o czym mówi albo ma moocno optymistyczną hamownie która pokazuje to co chce :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Podłączam się do tematu ponieważ nie chce zaśmiecać forum. Otóż mam taką zagadkę. Mam passaciora ,,składaka" Kiedyś kiedyś w nim było 110km, taką ma instalacje i tak pokazuje numer VIN ale poprzedni właściciel z niewiadomych mi przyczyn włożył tam AHU. I teraz tak. Pompa wtryskowa jest od 110km, silnik od 90km, nie wiem jakie jest turbo, ale jest już złachane więc przymierzam się do regeneracji. Skoro pompę mam od 110km to korci mnie aby wsadzić tam wtryski od 110km i jeśli już mam robić/wymieniać turbo to też pomyślałem, że może wsadził by od razu mocniejszą aby trochę kucy przyszło.

 

I teraz pojawia się moje pytanie. Czy ktokolwiek z tego grona byłby w stanie mi pomóc? Ja nie mam zbyt dużej wiedzy na ten temat, a szczerze mówiąc ta składanka mnie trochę przeraża więc chciałbym poznać kogoś kto ma o tym pojęcie i potrafiłby rozszyfrować moją zagadkę pod maską.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kup wtryski 216tki

 

pompy wtryskowe sa takie samo w 90KM jak i 110KM z wyjatkami

 

jak masz pompe wtryskowa z koncowka J to super bo to 11tka

jak nie wiesz jaki masz silnik to podjedz gdzies do magika co sie zna na tym

bo mozesz miec 90KM zwykla,90KM z turbo VNT (bylo by super), jak i mozesz miec 110KM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedy byłem u pompiarza żeby mi ją zregenerował, powiedział mi, że silnik mam AHU, a pompę i instalację mam od 110km. Tyle wiem. Mam rozumieć że pompa ma jakiś wybity kod na sobie tak?

 

Jeśli chodzi o magika to ja własnie w tej sprawie zapodałem post. W mojej miejscowości nie ma dobrych mechaników - wierz mi, sprawdziłem chyba wszystkich. Dlatego pytam czy ktoś znałby dobrego mechanika w mazowieckim który miałby odrobinę pojęcia, rozszyfrowałby moją składankę i ewentualnie podpowiedział co musiałbym wymienić/dołożyć aby z mojej 90tki zrobić np 130km. Kwestia jest też taka czy u mnie wgl opłaca się coś grzebać z racji np wieku albo przebiegu. Mam passata z 97r a na blacie ma 400tkm tylko nie wiem ile ma silnik nabite skoro jest inny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spisz numer z tabliczki znamionowej,np 0 460 404 969/986-110tka,albo ...971/985-90tka,oraz numer głowiczki tłokoroździelacza np 049-110tka.

Ten drugi numer wybity jest tuż przy n 109-elektrozaworku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

20160625_224352.jpg

 

udało mi się zrobić zdjęcie. Możesz mi coś o niej powiedzieć?

 

Z tego co napisałeś, po numerze 0 460 404 986 wychodzi na to że to 110km?

 

Ten drugi numer co jest wybity tuż przy n109 to:

HDK196

FD-762

203568

Edytowane przez piotrekchopin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

popatrz na turbine

jak ma gruszke od gory to VNT tzn 110tka

 

szukaj wtryskow 216tek

a bedziesz pan zadowolony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na turbo zerknę jutro, może zrobię zdjęcie. Nie chce mówić z pamięci żeby nie walnąć gafy.

I mówisz że w moim przypadku tylko wystarczy wymienić wtryski? A jeśli turbo byłoby od 90tki to dałoby radę wsadzić większą?

I tak będę ją albo wymieniał, albo regenerował więc jakby była taka możliwość to od razu wsadziłbym mocniejszą. Po co dwa razy płacić? ;) Tylko kwestia czy tak się da, no i ile z tym zachodu.

 

A jeśli chodzi o zmianę wtrysków to jest ktoś to może robił sobie takie podmianki? Jak to się ma do spalania? Dużo więcej wtedy pali? Zmniejsza to żywotność silnika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności