Skocz do zawartości

piotrekchopin

  • Liczba zawartości

    51
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O piotrekchopin

  • Urodziny 25.01.1993

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Sochaczew

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
  • Rok produkcji
    1997

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witajcie. Ostatnio coraz częściej moje auto wpada w tryb awaryjny kiedy wciskam mu gaz w podłogę. Wykonałem logi dynamiczne i teraz mam gorącą prośbę aby ktoś mi je zanalizował. Będę bardzo wdzięczny. Aha, dodam że auto przeszło kilka modyfikacji, turbo od AWX, wtryski 216tki, większy ICek, wycięty kat. całość stroił nasz forumowy kolega, wyszło wtedy 160km i 315Nm. Było to robione w połowie poprzedniego roku i wszystko grało świetnie, ale od początku tego roku zaczął wpadać w awarie. Początkowo to było raz na 2-3 tyg, później coraz częściej. Na dzień dzisiejszy potrafi mi ten tryb wyskoczyć nawet 3-4 razy w tygodniu. Pilnuje takich rzeczy jak temperatura, nigdy nie cisnąłem go na zimno więc takie zaniedbania odpadają. No i jeszcze jedna uwaga, kiedy już wpadnie w tryb awaryjny, zgaszę go na chwilę, odpalę i już jest ok, jeszcze nie zdarzyło mi się aby wpadł dwa razy tego samego dnia, dopiero następnego dnia czy jeszcze kolejnego sytuacja się powtarza. Zupełnie nie wiem co może być przyczyną. Przepływkę też wymieniałem tuż przed strojeniem. Pomoże ktoś? Z góry dzięki wielkie. http://vaglog.pl/log-001_R0vRIkJ.html http://vaglog.pl/log-002_hv0xe6.html http://vaglog.pl/log-003_FT40f7B.html http://vaglog.pl/log-004_3014z.html http://vaglog.pl/log-008_Ed6kE2.html http://vaglog.pl/log-009_l89wX.html http://vaglog.pl/log-010_b5w8f92.html http://vaglog.pl/log-011_LoFpzC.html
  2. A może być wina czegoś innego niż samego przepływomierza? Kupiłem z intercarsu oryginalny BOSCHA tydzień temu w czwartek, od razu założyłem nowy filtr powietrza (filtrona)
  3. Witam. Chciałbym poznać waszą opinie na temat moich logów. Po wcześniejszych badaniach wyszło że do wymiany był przepływomierz, turbina oraz był problem z pedałem gazu. Wymieniłem przepływomierz, turbinę (wsadziłem większą od AWX). Myślałem że auto dostanie niezłego kopa po tych wymianach ale niewiele się zmieniło. Troszkę lepiej się zbiera ale to jeszcze nie to. Dodam też że przy okazji wyciąłem kata, zaślepiłem EGR i założyłem FMIC bo planuje dodać mu parę koni. Własnie zrobiłem logi z nowymi gratami. Wydaje mi się że jeszcze w czymś jest problem. Wielka prośba o analizę. http://vaglog.pl/log_277334.html http://vaglog.pl/log_277333.html http://vaglog.pl/log_277332.html http://vaglog.pl/log_277331.html http://vaglog.pl/log_277330.html
  4. Ok. Wezmę to pod uwagę. Ta firma o której mówimy jest niedaleko mnie więc pokuszę się osobiście do nich. Jak będą mieli boscha francuzkiego to biorę, jak mają brazylię to biorę WZM. Tak czy siak, dzięki wielkie za podpowiedź.
  5. Poważnie? Aż tak Bosch stracił na jakości? Parę stron postów wcześniej ktoś pisał że na pewno nie będzie się żałować wydanych pieniędzy na Boscha. Co prawda ktoś pisał to jakieś 2-3 lata temu. Tak swoją drogą w tym linku co mi podałeś jest napisane własnie ,,made in France. To co, te dobre? http://allegro.pl/rozpylacz-koncowka-wtrysku-dsla150p764-bosch-oryg-i5582543772.html#thumb/4
  6. Witam Pany. Mam takie pytanie. Możecie polecić mi kogoś kto sprzedaje ori szpryce Boscha 216 Najlepiej jakiś numer telefonu? Dzwoniłem wcześniej do olek.wróć i do darona ale jak na razie nie mogę się dodzwonić. Wiecie może czy chłopaki się jeszcze tym zajmują? Edit. Napisałbym priv do kilku osób z tym pytaniem ale niestety nie mogę wysyłać prywatnych wiadomości, dlatego wrzucam post. Z góry dzięki za odpowiedź.
  7. Widzę że jesteś jasnowidzem. No brawo brawo. Wiesz co? Nie będę z Tobą dyskutował z 2 powodów. Po 1, dyskusja z takimi fachowcami jak Ty nie ma najmniejszego sensu. Podejrzewam że tajniki wszystkich silników świata odkryłeś będąc już w przedszkolu, niestety nie każdy urodził się z takim talentem jak Ty. Po 2, jeśli już tak korciło Cie napisane tych swoich durnych spostrzeżeń to mogłeś się chociaż wypowiedzieć na temat. Takim oto sposobem zaśmiecasz forum i marnujesz przede wszystkim czas innych którzy szukają podobnych informacji i być może trafili na ten wątek. Więc z łaski swojej, jeśli jeszcze raz będziesz chciał podzielić się swoim zdaniem które gówno mnie obchodzi, to najpierw poluźnij trochę tego kijka co go masz w tyłku i wypowiedz się na temat, ok? Bajo.
  8. A kto Ci powiedział że nie chce? Właśnie po to pakuje kasę w IC bo chce podnieść do jakichś 160km. - - - - - aktualizacja - - - - - Może się zdziwisz ale u mnie w okolicy nie ma tunerów. Są tunerzy np 100km ode mnie, 200km i dalej. Ale w okolicy nie ma. WRÓĆ. Może ich nie ma a może ja po prostu ich nie znam ale parę postów wyżej poprosiłem aby ktoś, kto wie gdzie mogę spotkać takiego tunera, podał mi namiary, ale jak widzisz, odpowiedzi brak więc sam muszę sobie poradzić. Druga sprawa, to jest moje jedyne auto więc nie mogę go zostawić u jakiegoś gościa który załatwi wszystko za mnie bo po 1 nie będę miał czym się ruszyć, a po drugie, chce sam trochę zapoznać się z tematem aby wiedzieć co mam bo jak sam zauważyłeś, nie brakuje ,,mechaników" którzy nabijają gościa na kasę. Ten link co mi podałeś znam na pamięć. To tyle jeśli chodzi o moją chęć zapoznania się z tematem. Rozmowa toczy się głównie o IC od Iveco, a linki z allegro najzwyczajniej wygasły. Co wcale nie oznacza że się nie przyda np jako ściąga do montażu. Ale żeby zamontować, trzeba mieć co, dlatego wrzuciłem pytanie. Tak swoją drogą, po czym stwierdziłeś że nie rozróżniam gruszki podciśnieniowej od zaworka n75????
  9. Witam. Po ciężkich trudach udało mi się znaleźć mechanika który wymieni turbo bez wymyślania i zdzierania ze mnie. Ale pojawiła się pewna zagadka. Otóż mam pytanie. Czy przy wymianie turba muszę wymieniać zaworek sterujący turbo z racji że turbina jest mocniejsza? Tak gadałem właśnie z mechanikiem, zwrócił na to uwagę i tak do końca nie wiadomo czy ten zaworek który mam (od 110km) da radę bez problemu wysterować turbine 130km? I czy jeszcze coś ewentualnie przyjdzie mi wymieniać z racji większej turbiny czy wystarczy wsadzić turbo i nie bać się że może coś rozsadzić? ps. Znacie jakieś stronki gdzie można zamówić FMIC do paszteta? najlepiej komplet. taki chyba będzie dobry? http://allegro.pl/intercooler-zestaw-jak-dedykowany-vw-passat-1-9tdi-i6309260644.html
  10. Z tym pedałem gazu to nie możliwe abym popełnił błąd bo doskonale pamiętałem aby wcisnąć go do oporu więc muszę się mu przyjrzeć. W każdym razie bardzo Ci dziękuje za analizę. Zabieram się do roboty.
  11. Witam. Mam gorącą prośbę o analizę moich logów. Moje auto to dawne AFN ze słupkiem od AHU, osprzęt AFN. http://vaglog.pl/log_271968.html http://vaglog.pl/log_271969.html http://vaglog.pl/log_271970.html http://vaglog.pl/log_272096.html http://vaglog.pl/log_271971.html Ogólnie dodam że szukam mocy w tym aucie. Wiem że w teorii ten samochód ma 90 lub w moim przypadku 110km ale on zachowuje się jakby miał z 50km. Mechanik jak się nim przejechał to chciał mi wcisnąć turbo za 2 tysie... Aha, jeszcze jedna mała sprawa. Logi 003,004/008/011 robiłem wczoraj i było wszystko ok. Dzisiaj zrobiłem log 010 i za pierwszym razem mi się nie udało. Auto po wciśnięci pedału gazu po prostu zatrzymało się o okolicach 3 tyś obrotów. Dopiero jak zgasiłem samochód i po chwili odpaliłem dało radę silnik rozkręcić do 4,5 tyś obrotów na 3 biegu. Zauważyłem ten nagły spadek mocy już drugi raz, i w obu przypadkach zgaszenie auta i po chwili odpalenie pomaga. Żadnej kontrolki nie wywala podczas tego spadku mocy. Może ktoś wie co może być przyczyną? Byłbym bardzo wdzięczny. A to jest log 010 podczas którego auto nagle straciło moc w okolicy 3 tyś obrotów. http://vaglog.pl/log_272101.html
  12. Witam. Proszę o analizę moich logów. Aha, dodam tylko że mam silnik AHU ale osprzęt jest od 110km. Dodaje numer VIN WVWZZZ3BZWP099745 http://vaglog.pl/log_271968.html http://vaglog.pl/log_271969.html http://vaglog.pl/log_271970.html http://vaglog.pl/log_271971.html Z góry dzięki za pomoc.
  13. Tak tak. To wiem i wszystko mam ustawione tak jak trzeba. I mimo to nie widzi interfejsu. Ale już spoko, ogarnąłem temat chodź trochę dziwnie to wszystko wyszło ale działa. Mianowicie mimo tego że program nie widzi interfejsu to i tak mogę się połączyć z samochodem przez vag com 3.11. Natomiast przez VCDS nie da rady nic zrobić. Niby w instrukcji kabelka jest napisane że współpracuje też i z tym programem no ale trudno.
  14. Ja zakupiłem taki http://allegro.pl/obd2-obd1-vw-golf-iii-iv-passat-b4-b5-vento-kabel-i6000260125.html
  15. Witam. Odgrzeje kotleta. Czytam i czytam i już całkiem zgłupiałem. To w końcu jaką temperaturę ma mieć silnik przy pomiarze ciśnienia? Bo z tego wątku wywnioskowałem 3 teorie: 1. temperatura ,,na zimnym" po całonocnym przestoju 2. temperatura na ciepłym +/- 70 stopni 3. około 30 stopni Panowie, to który mówi prawdę? Chciałbym usłyszeć konkretne argumenty czemu ma być mierzone na ciepłym a nie na zimnym albo odwrotnie, albo w ogóle w połowie temperatury. A i jeszcze jedno pytanko. Jakie mają być wartości ciśnienia do danej temperatury? Chodzi mi o to jakie ciśnienie ma tester pokazywać jak silnik jest np zimny a jakie ma pokazywać kiedy jest ciepły itd.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności