-
Liczba zawartości
17 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O DjBouncer
- Urodziny 05.07.1990
Informacje osobiste
-
Imię
Jakub
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Pruszków
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
-
Rok produkcji
1999
-
Wygląda to tak: Nawet moja lustrzanka nie jest w stanie dobrze oddać efektu, ale nie jest zbyt jasne
-
Ja próbowałem różnie z kolorami, białe podświetlenie jest kiepskie do wyświetlaczy, od razu mogę Ci powiedzieć, a negatyw wygląda jeszcze gorzej. Zrobię wieczorkiem nowe fotki to wrzucę A co do jasności diód to myślę, że wymiana rezystorów na większe załatwia sprawę I na pewno nie razi w oczy nawet jak masz na maksa włączone oświetlenie. Kwestia gustu
-
300zł? Ja to mogę zrobić za połowę tej ceny Do wyboru są kolory: biały ciepły, biały zimny (taki jak jest w moim paszteciaku), czerwony, zielony, niebieski i żółty. Ewentualnie mogę poszukać bardziej wyszukanych kolorów. Do tego mogę zrobić negatyw wyświetlacza, wszystko do ustalenia, jeśli ktoś jest zainteresowany, proszę na priv
-
Ja osobiście mam zmienione na białe (kolega już podał kilka postów wcześniej link do fotki mojego efektu) i uważam, że jest bardziej przyjazne i czytelne, niż niebieskie. U mnie niebieskie nie dość, że świeciło dosyć słabo, to męczyło wzrok i trzeba było go jednak na chwilę skupić na liczniku żeby odczytać wszystko. Teraz nawet jednym okiem wystarczy spojrzeć
-
Analiza LOGów passat B5 1.9 TDi 90KM AHU
DjBouncer odpowiedział DjBouncer → na temat → Analizy logów
Ok sprawdzę te elementy, ostatnio wymieniałem N75 drugi raz w sumie bo pierwszy był zamiennikiem i podziałał 3 miechy i zaczął przerywać, kupiłem nowy Pierburga i śmiga jak trzeba I może coś już przy tej okazji się poprzecierało i są nieszczelności w tych wężykach. Od tych nieszczelności może tak świstać? Dzięki też za uwagi odnośnie przepływki, błędnie sądziłem że takie odchylenia od normy to lekkie zużycie, ale nie mające jeszcze większego znaczenia -
Analiza LOGów passat B5 1.9 TDi 90KM AHU
DjBouncer odpowiedział DjBouncer → na temat → Analizy logów
Logi grup: 011: http://vaglog.rtnet.pl/jakubswierczek_92762.html 010: http://vaglog.rtnet.pl/jakubswierczek_92763.html 003: http://vaglog.rtnet.pl/jakubswierczek_92764.html All inclusive: http://vaglog.rtnet.pl/jakubswierczek_92765.html Niestety 003 BS nie mogłem zrobić, nic nie ma za darmo Głównie zależy mi na ocenie turbo i przepływki, chyba że coś innego tutaj też widać... Dzięki za pomoc wszelką -
Analiza LOGów passat B5 1.9 TDi 90KM AHU
DjBouncer odpowiedział DjBouncer → na temat → Analizy logów
Gaz w podłodze był czyli zlogować 003,010,011? no i jeszcze tego 003BS zrobię -
Analiza LOGów passat B5 1.9 TDi 90KM AHU
DjBouncer odpowiedział DjBouncer → na temat → Analizy logów
A co dają logi 010? mogę dorobić -
Analiza LOGów passat B5 1.9 TDi 90KM AHU
DjBouncer odpowiedział DjBouncer → na temat → Analizy logów
Uzupełniam: Logi 003 008 011 (1): http://vaglog.rtnet.pl/jakubswierczek_92744.html Logi 003 008 011 (2): http://vaglog.rtnet.pl/jakubswierczek_92745.html -
Witam! Proszę o przeanalizowanie, czy wartości logów z grupy 011 od turbo są dobre? http://vaglog.rtnet.pl/jakubswierczek_92741.html Problem, jaki ostatnio się pojawił to gwiżdżąca dosyć głośno turbina (nie mam katalizatora i zaślepiony jest EGR, ale wcześniej aż tak głośnych gwizdów nie było). Spadek mocy raczej nie odczuwalny, głośniejsze gwizdy zauważyłem od momentu przebycia dłuższej trasy z większą prędkością. Poniżej przedstawiam LOGi przed tą trasą: http://vaglog.rtnet.pl/jakubswierczek_90367.html -tutaj dodatkowe pytanie, czy przepływka jest ok?
-
Grupowe chipowanie G-LAB Łódź ZAPRASZAM CHĘTNYCH
DjBouncer odpowiedział marcinL → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Jak wygląda sprawa tego grupowego chipowania? Są chętni? Może sporządzimy jakąś listę i skontaktuję się z Sebastianem i zapytam o cenę? -
Witam! Spotkał się ktoś kiedyś z licznikiem, który ma po 2 diody SMD przypadające na wyświetlacz i nie są to diody PLCC2 tylko jakieś inne, które świecą na wyświetlacz z boku? Zabrałem się za zmianę podświetlenia a tu niespodzianka, inny licznik niż się spodziewałem. Dodatkowa informacja- temperatura i paliwo podświetlane po 1 diodzie (chyba PLCC2), każda z dużych tarcz po 6 takich diod. EDIT: Znalazłem odrobinę czasu, wymieniłem podświetlenie w moim liczniku i przedstawiam fotki. Głównie chcę tutaj opisać metodę postępowania ze zmianą podświetlenia wyświetlaczy, gdyż są one inaczej podświetlone niż w wersjach podanych przez Forumowiczów. Oto mój licznik: Tak wygląda podświetlenie jednej tarczy: A tak podświetlenie wyświetlaczy. Nie znam parametrów ani nazwy tych diód ale można je zamienić na zwykłe PLCC-2. Trzeba tylko odpowiednio wlutować, zawsze "uciętym" rogiem do prawej strony (porównując z diodami montowanymi oryginalnie). Troszkę trzeba nadlać cyny, żeby ta dioda się przylutowała, ale działać będzie. A oto mój efekt z negatywem wyświetlacza. Dodam że podświetlenie jest tak mocne że używam go może na 50%. Nie wiem niestety które rezystory zamienić i na jakie ale w najbliższym czasie popracuję nad tym.
-
Rozmieszczenie bezpieczników i przekaźników
DjBouncer odpowiedział kazio → na temat → Poradniki i instrukcje
Witam! Mam pytanko, gdzie znajdują się dokładnie przekaźniki 213 i 267 odpowiadające rzekomo za climatronic? swego czasu grał mi ten przekaźnik, później spalił się bezpiecznik wentylatora klimy (40A), zamieniłem go, lecz klima nie odpala i przekaźnik milczy). U mnie w tablicy przekaźników są zajęte tylko pozycje: 10, I, II, IV, V i VI jako jeden duży (377). Z ciekawości- przekaźnik 10 to niby przekaźnik od reflektorów przeciwmgłowych, których nigdy (chyba...?) w tym samochodzie nie było. Czyżby ktoś zamienił miejscami przekaźniki albo było coś kombinowane przy tym samochodzie? -
CZUJNIK POZIOMU OLEJU W AFN 1.9 sprawdzanie i omijanie
DjBouncer odpowiedział wojti k → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam wszystkich Podepnę się pod temat, gdyż mój problem dotyczy również czujnika poziomu oleju, a raczej jego braku w miejscu w którym być powinien. Otóż miałem przymusowy swap silnika (AHU) i nowy motorek ma trochę inną miskę olejową i przez to... brak czujnika oleju na dnie miski i wychodzącej na zewnątrz wtyczki. Silnik jest z 1996 roku (mam podejrzenia, że pochodzi z Audi, na pewno jest to wersja skandynawska- ma podgrzewacz oleju w misce, ot takie skandynawskie udogodnienie na zimę w sam raz). Czy wiecie może gdzie znajdę ten czujnik? Czy on jest w innym miejscu? Oczywiście żółta kontrolka oleju mignie kilka razy przy włączeniu zapłonu po czym znika. VAG mówi o zwarciu do + czujnika G8 (temp. oleju) ale to chyba oddzielny problem... Czy ten czujnik może wpływać na pracę silnika (mam na myśli G8)? Pozdrawiam -
Moim zdaniem Sticker Bomb jest ciekawym rozwiązaniem do samochodów, które obciekają monotonią. Osobiście mam B5 kombi białego, który aż śmierdzi monotonią i zastanawiam się nad obklejeniem lusterek Sticker'ami... Zawsze trochę koloru w tej bieli...