Skocz do zawartości

Bajer

  • Liczba zawartości

    55
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Bajer

  • Urodziny 14.04.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Bajer
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    3-city

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Bajer

    Zniszczone marzenia

    Nie mozna miec mniej niz zero. Chce zeby moja byla mieszkala w zoo.
  2. To jest pompa wytwarzajaca dodatkowe podcisnienie dla serwa hamulcowego. Wystepuje tylko w polaczeniu benzyna, automat, esp i to tez nie kazdym. Steruje tym ecu silnika. W ukladzie jest dodatkowy czujnik podcisnienia mocowany na przewodzie serwo-kolektor ssacy.
  3. Falsz. Dwumas zmienia sie bez problemowo i bez dodatkowych przyzadow. Jedynie co jest potrzebne to kogos do pomocy przy wyciaganiu bo cholerstwo wazy prawie 100kg.
  4. Silnik ma ten sam problem z walkami jak 2.5tdi. Cena walkow zwala z nog. Uklad doladowania to biturbo wiec i ewentualna naprawa x2. To jest pierwszy wtrysk CR w audi. Wtryskiwaczy jest 8 zawsze ktorys jast do regeneracji. Wychodzily tylko w automacie (tiptronic podobny jak w b5) zdarzaly sie awarie, czesto znikal wsteczny. Ogolnie woz mega ale i koszty mega. Zbywalnosc takiego auta................ zadna.
  5. Bajer

    Formuła 1- dyskusje

    Wybiera sie ktos na Wegry?
  6. Dla grubiej robionych lepszym jest napinacz hydrauliczny.
  7. Tak sa kodowania, thlko zmien je i zobacz czy cos sie zmieni??? Zmienialem kldowania i nie bylo zadnego istotnego efektu. Ja niczego nie wyczulem.
  8. Z tym starym automatem nieposzalejesz z kodowaniem. Ahu po sofcie to ok. 115ps/250nm. Oczywiscie jak wszystko zdrowe. Co do spalania to nie powinno wzrosnac. Pod warunkiem ze styl jazdy sie nie zmieni na bardziej ognisty. Na spadek bym raczej nie liczyl. Ale gdyby sie okazalo ze spadlo to mila niespodzianka.
  9. Jesli sprzeglo masz nowe to jest one "wyzerowane" i montujesz bez zadnych dodatkowych przyzadow.
  10. Raczej nie. Ale powinieneś zrobić diagnostyke elektroniki silnika. Będą błędy które pomogą zdiagnozować problem.
  11. Wychodzi na to że instalacja nieszczelna, nabij koniecznie z kontrastem. Tak przy okazji popatrzyłem w ELSA w schematy elektryczne i na wężu wodnym (niewiem którym) jest czujnik temp. dla klimy. Jego zadanie to odłączyć kompresor powyżej 112*C. Jeżeli czujnik padnie może rozłączyć kompresor i mimo sprawnej klimy kompresor nie wystartuje.
  12. Pod maską masz złącza do nabijania klimy. Odkręć korek i wciśnij na krótko cieńkim wkrętakiem/patykiem (czym kolwiek) kulke. Jeśli układ jest szczelny i nabity mocno syknie. Jeśli nie lub słabo.........to już wiesz. Jeśli jest nabity to następnie sprawdź prąd do kompresora. Odłącz wtyczke, podłącz do niej kontrolke, włącz silnik i klime. Kontrolka zapali się lub bedzie mrygać co 5-10s to układ sprawny i chce działać.....najprawdopodobnie elektrosprzęgło. Jeźeli nie zaświeci usterka elektryczna. Można sprawdzić oporność sprzęgła miernikiem, musi jakieś tam mieć. To tak w wielkim skrócie.
  13. W ASO kosztuje 140zł. Podjedź do jakiegoś warsztatu lub do "turbiniarni", napewno odsprzedadzą za kilka zł.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności