alekzmi Zgłoś #281 Napisano 31 Stycznia 2012 (edytowane) trzeba by prześledzić połączenia w skrzynce bezpieczników i powiązane piny z E3/W4 by odpowiedzieć na to pytanbie. Robiłem już to kilka razy. A sterownik nie trzeba mieć na wierzchu, wystarczy pomierzyć czerwony przewód na wtyczce od przełącznika F47. Edytowane 31 Stycznia 2012 przez alekzmi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #282 Napisano 1 Lutego 2012 Robiłem już to kilka razy. i jakie wnioski?? A sterownik nie trzeba mieć na wierzchu, wystarczy pomierzyć czerwony przewód na wtyczce od przełącznika F47. a ja mam bo nie mam czasu żeby go zamontować na swoim miejscu poza tym projekt tempomatu jeszcze nieukończony.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alekzmi Zgłoś #283 Napisano 1 Lutego 2012 i jakie wnioski?? Żadne . Dalej nie kumam czaczy skąd napięcie na pinie 3 w J213. Z tą masą to też jakoś dziwnie, przecież łatwiej byłoby podać bezpośrednio, a nie przez jakieś żarówki. Chyba musi być jakieś inne rozwiązanie. Jak u Ciebie wygląda , sprawdzałeś napięcie na 3 pinie w module przy zapłonie i wciśniętym hamulcu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #284 Napisano 1 Lutego 2012 Dalej nie kumam czaczy skąd napięcie na pinie 3 w J213. dobrze masz zamontowany dodatkowy przełącznik ten rozwierający obwód?? bo wychodzi że on coś pierniczy... Jak u Ciebie wygląda , sprawdzałeś napięcie na 3 pinie w module przy zapłonie i wciśniętym hamulcu? chciałem sprawdzić ale miernik mi zamarzł w aucie i wyświetlacz nic nie dał rady pokazać (tak to jest jak się badziewny miernik posiada), a próbówki nie miałem żadnej akurat pod ręką. tyle sprawdziłem że tam masa jest na pewno, więcej na razie nie pomogę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alekzmi Zgłoś #285 Napisano 1 Lutego 2012 dobrze masz zamontowany dodatkowy przełącznik ten rozwierający obwód?? bo wychodzi że on coś pierniczy... Drugi na sprzęgle po naciśnięciu ładnie rozwiera i na pinie 3 w module po włączeniu zapłonu -napięcie się też pojawia. Może tak ma być . Może tak działa ten moduł. Po prostu moja ciekawość .Na pierwszy rzut oka ze schematów nie powinno tam być napięcia. Podłącze czujnik halla i zobaczymy czy układ zagada. Ta gruszka połączona z pedałem gazu musi się nieźle wysilić ,żeby pociągnąć linkę . Próbowałem ręką wciskać ten jakby tłoczek do oporu i nie było lekko. Przed zamontowaniem gruszki wystarczyło lekko zassać powietrze przez wężyk i tłoczek szybko się przesuwał do oporu. Tak ma być? Nie chciałbym spalić pompki podciśnieniowej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #286 Napisano 1 Lutego 2012 Drugi na sprzęgle po naciśnięciu ładnie rozwiera i na pinie 3 w module po włączeniu zapłonu -napięcie się też pojawia.Może tak ma być . Może tak działa ten moduł. Po prostu moja ciekawość .Na pierwszy rzut oka ze schematów nie powinno tam być napięcia. ja na razie nie pomogę dopóki nie kupię nowego miernika. Podłącze czujnik halla i zobaczymy czy układ zagada. a przypadkiem nie gala?? Próbowałem ręką wciskać ten jakby tłoczek do oporu i nie było lekko. Przed zamontowaniem gruszki wystarczyło lekko zassać powietrze przez wężyk i tłoczek szybko się przesuwał do oporu. Tak ma być? Nie chciałbym spalić pompki podciśnieniowej. na to pytanie też Ci nie odpowiem i ciężko będzie żeby ktokolwiek wypowiedział się w temacie bo tempo w passku montowało mało osób na tym forum (przynajmniej mało się wypowiadało na ten temat). a mój tempo jest niesprawny do końca bo pompka coś za słabo ciągnie a reset na manetce nie resetuje.. będzie cieplej to usunie się usterki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alekzmi Zgłoś #287 Napisano 1 Lutego 2012 a przypadkiem nie gala?? System GALA - geschwindigkeitsabhangiger Lautstarkenanpassung System , który dopasowuje głośność w głośnikach do prędkości jazdy. Radio Gamma. Ten system i tempomat właśnie korzysta z czujnika hallotronowego, który mierzy prędkość pojazdu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #288 Napisano 1 Lutego 2012 Gdzie jest ten czujnik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alekzmi Zgłoś #289 Napisano 1 Lutego 2012 Gdzie jest ten czujnik? Albo na skrzyni biegów , albo w liczniku. W zależności czy jest linka czy nie. Ja już teraz nie mam linki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #290 Napisano 2 Lutego 2012 Ma ktoś fotkę jak to wygląda przy liczniku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #291 Napisano 2 Lutego 2012 Ma ktoś fotkę jak to wygląda przy liczniku? ktoś gdzieś wrzucił foto tego czegoś na forum niedawno. niestety nie znajdę Ci tego bo mam kiepskiego neta. wkładałem ten czujnik ostatnio do swojego licznika, szkoda że fotek nie zrobiłem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkielo82 Zgłoś #292 Napisano 2 Lutego 2012 (edytowane) Strona 7 #124 Edytowane 2 Lutego 2012 przez szkielo82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #293 Napisano 2 Lutego 2012 Dzięki Oświećcie mnie jeszcze czy to można osobno założyć do każdego licznika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alekzmi Zgłoś #294 Napisano 2 Lutego 2012 (edytowane) Zajrzyj za licznik ,może tam już jest zamontowany. U mnie był , chociaż nic z niego nie korzystało. Chociaż poprawka. Jeden przewodzik idzie bezpośrednio do ECU. Edytowane 2 Lutego 2012 przez alekzmi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #295 Napisano 2 Lutego 2012 Oświećcie mnie jeszcze czy to można osobno założyć do każdego licznika? chyba się da bo przełożyłem z licznika od passka z silnikiem 2.0 do moje licznika. Strona 7 #124 Załącznik 75831 coś mi nie działa link.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkielo82 Zgłoś #296 Napisano 2 Lutego 2012 coś mi nie działa link.. Poprawione. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #297 Napisano 2 Lutego 2012 Zajrzyj za licznik ,może tam już jest zamontowany. Był czas że licznik wyciągałem dwa razy dziennie , na pewno go tam nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #298 Napisano 2 Lutego 2012 , na pewno go tam nie ma. pewnie jest biała zaślepka.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alekzmi Zgłoś #299 Napisano 2 Lutego 2012 Powyciągałem dziś 2 żarówy od stopu. Efekt? Brak masy i od razu 12v na 3 pinie modułu. Bez dotykania pedałów. Warunek- zapłon i manetka w poz. 1 Później jedna żarówa hyc na miejsce i 12 v znika, pokazuje się dopiero jak dotknę sprzęgło albo hamulec. Jeśli tak ma myć do końca , to żeby użyć tempomatu trzeba mieć jedną sprawną żarówe od stopu. Gdyby ktoś mi to powiedział na drodze to pomyślałbym, że to chyba żart jakiś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #300 Napisano 2 Lutego 2012 Tempomat w silniku bez automatu nie zdaje egzaminu dziś EMU usłyszał czemu dlatego ja swój sprzedałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach