adams Zgłoś #361 Napisano 21 Listopada 2014 Taki zestaw kompletny można troszkę taniej wyrwać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #362 Napisano 21 Listopada 2014 nie wiem czy oferta 400zł to okazja Całe "paski" na sprzedaż widziałem za mniejsze pieniądze z pełna elektryką. Wydłubujemy co chcemy i jeszcze na złomie sie coś odzyska, czasem więcej niż się wydało na kupno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #363 Napisano 21 Listopada 2014 Całe "paski" na sprzedaż widziałem za mniejsze pieniądzez pełna elektryką. Wydłubujemy co chcemy i jeszcze na złomie sie coś odzyska, czasem więcej niż się wydało na kupno. Dokładnie, nie ma co dawać zarabiać handlarzom. Na złomie można wymamrać za dużo taniej. Więcej niż 200 zł bym nie dał za komplet. A gdybym miał czas i możliwości to bym rozbierał passaty na potęgę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarzast Zgłoś #364 Napisano 21 Listopada 2014 No też tak myślałem że 400zł to nie rewelka, o pomyśle rozbierania passków też myślałem, hihi w pewnym momencie pokusiłem się nawet o przeszukanie amerykańskich serwisów moto żeby kilka prawdziwych hamerykańców ściągnąć celem rozbiórki ale kurs $ i cła szybko pohamowały mój zapał, teraz myślę co by się udać do Deuchlandii szukać perełek ale... praca, przeprowadzka, remont mojego Passatii chwilowo zblokowały te plany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sekate Zgłoś #365 Napisano 2 Lipca 2015 (edytowane) Cześć. Jestem w trakcie montażu tempomatu w benzynie. Moje tempo to składak: trochę części z B3 (gruszka, węże), trochę z Sharana (komputer, pompka) oraz Golfa 3 (wiązka). Wszystko jest praktycznie na swoim miejscu (jedynie nie mam mocowania pompki) i pojawił się problem z wiązką. Zostały mi dwie kostki do podłączenia. Jedna biała z czerwonym i czerwono-czarnym przewodem https://www.dropbox.com/s/e1kedonkk9tv1ou/20150702_160802.jpg?dl=0 (w tym temacie wyczytałem, że ta kostka ma coś wspólnego z hamulcem, niestety nie mam pojęcia gdzie się nią wpiąć), druga z zielono-czarnym przewodem https://www.dropbox.com/s/aql1jwrcatknrgv/20150702_160832.jpg?dl=0 jak widać na focie jest tam bezpiecznik, czyli dobrze się domyślam, że przewód idzie do zapłonu po kluczyku? Czujniki przy hamulcu i sprzęgle powinny być wpięte w wiązkę, czy samo podłączenie wężów wystarczy? W temacie piszecie też o podłączeniu sterownika z licznikiem kabelkiem z niebieską kostką, u mnie jej nie ma, była jakaś zielona z kablem czerwono-czarnym, czy to wystarczy? Pozdrawiam Edytowane 2 Lipca 2015 przez sekate Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #366 Napisano 2 Lipca 2015 Jedna biała z czerwonym i czerwono-czarnym przewodem https://www.dropbox.com/s/e1kedonkk9...60802.jpg?dl=0 (w tym temacie wyczytałem, że ta kostka ma coś wspólnego z hamulcem, taki kabel powinien iść do czujnika przy pedale sprzęgła oraz do czujnika przy pedale hamulca. Jeśli masz wiązkę z automaty to możesz mieć tylko jedną taką wtyczkę, drugą trzeba dorobić druga z zielono-czarnym przewodem https://www.dropbox.com/s/aql1jwrcat...60832.jpg?dl=0 pierwsze widzę takie coś w tempomacie Czujniki przy hamulcu i sprzęgle powinny być wpięte w wiązkę, czy samo podłączenie wężów wystarczy? powinny byc wpiete W temacie piszecie też o podłączeniu sterownika z licznikiem kabelkiem z niebieską kostką, u mnie jej nie ma, była jakaś zielona z kablem czerwono-czarnym, czy to wystarczy? nic nie trzeba podpinac do licznika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sekate Zgłoś #367 Napisano 2 Lipca 2015 pierwsze widzę takie coś w tempomacie Jak widać zdjęciu, kabel robi się żółto-czarny, potem idzie do czarnego przewodu manetki tempomatu. Skąd sterownik i pompka biara zasilanie? Z czujników pedałów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #368 Napisano 2 Lipca 2015 czujniki pedału dają tylko sygnał do sterownika zasilanie idzie zapewne ze skrzynki bezpieczników tu masz parę foto instalacji http://wrzutnik.net/showpic.2.bu61435868178v.JPG http://wrzutnik.net/showpic.2.z8w1435868178s.JPG http://wrzutnik.net/showpic.2.xvl1435868178h.JPG http://wrzutnik.net/showpic.2.dxp1435868178m.JPG http://wrzutnik.net/showpic.2.d5v1435868178g.JPG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sekate Zgłoś #369 Napisano 2 Lipca 2015 (edytowane) Te foty znam na pamięć ale dzięki :-) Spróbuję podłączyć tą niewiadomą wiazke pod plusa. Zobaczymy co się stanie. Edit: Znalazłem w jakiejś holenderskiej instrukcji, że ten czarny kabelek ma iść do złącza TV5 i wychodzi na to, że właśnie jest to + po kluczyku :-) Edytowane 2 Lipca 2015 przez sekate Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkielo82 Zgłoś #370 Napisano 2 Lipca 2015 Jakaś dziwna ta Twoja wiązka. Ja miałem taką jak u adamsa na zdjęciach. Wszystkie kostki miały swoje miejsce. Do podpięcia miałem tylko 4 kable. (+) czarno-żółty (-) brązowy (światła stopu) czarno-czerwony (czujnik prędkości) niebiesko-biały Czyli ta wtyczka z bezpiecznikiem to pewnie (+) A ta z dwoma kablami pewnie do czujnika sprzęgła lub hamulca. Masz tam te czujniki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sekate Zgłoś #371 Napisano 5 Lipca 2015 Panowie, tepomat działa. Dzięki za pomoc. Na początku musiałem mu troszkę pomagać i lekko dotykać pedał gazu, ale jak się już rozhulał to śmiga samodzielnie. Czasem jedynie nie mogę go załączyć, ale to chyba przez czujnik przy pedale hamulca, bo jak kilka razy go nacisnę to w końcu tempomat zaskakuje. Podczas przyspieszania z 90 do 120 pod górę tempomat się sam wyłączył, ale to nic. Na płaskim śmiga jak ta lala. Teraz pozostało mi dorzucić czujnik przy sprzęgle, oczywiście używkę, bo zamienników nie ma a nowy w ASO około 100zł! Było mnie stać jedynie na te nakrętki mocujące przy pedałach (10zł), bo jak na razie mam zrobioną prowizorkę - z jednej strony nakrętka M14, a z drugiej nakrętka z czujnika hamulca od malucha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #372 Napisano 19 Lipca 2015 Ostatnimi czasy przestał mi działać tempomat w benzynie. Obstawiam że wysrał się sterownik... Numer mojego sterownika to: 5GA-004-397-09 na allegro jest dużo podobnych ale różnią się ostatnimi dwiema cyframi np 01 lub 11 Czy taki sterownik z innym numerem jest zamienny z moim? Czy jest sposób podłączenia tempomatu pod komputer/program tak by odczytać błędy? Bo VAGiem tego nie da rady zrobić... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sekate Zgłoś #373 Napisano 19 Lipca 2015 (edytowane) W moim passku mam sterownik od Sharana z końcówką 11 i śmiga, a w zasadzie śmigał, bo z dnia na dzień przestał działać tempomat, tylko nie wiem w czym jest problem. Ktoś z Was wie jaki jest pinout pompki? Żebym mógł ją podłączyć na krótko i sprawdzić co się zepsuło sterownik czy pompka? Wiązkę i manetkę sprawdziłem, są w sprawne na pewno. Edytowane 19 Lipca 2015 przez sekate Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BOGUSS Zgłoś #374 Napisano 20 Lipca 2015 U mnie po podaniu +12 V na 1 i 2 "GR 5GA 004 397-11" oraz -12 V na 11 GR , pompka działa i ciągnie pedał gazu , po wciśnięciu sprzęgła lub hamulca pedał gazu odpuszcza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #375 Napisano 20 Lipca 2015 (edytowane) mam taki sterownik te numerki na nim od 1 do 12 to rozpiska pinów? Jeśli tak to trochę inaczej wygląda od tego który chcę kupić, czyli: Edytowane 20 Lipca 2015 przez adams Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkielo82 Zgłoś #376 Napisano 20 Lipca 2015 (edytowane) W tych sterownikach są inne wtyczki. Musiałbyś lutowania kable. Tu masz taki jak Twój, tyle że drogi: http://allegro.pl/vw-passat-b3-vr6-sterownik-tempomatu-5ga00439709-i4748989992.html Ale i ten też powinien działać: http://allegro.pl/vw-passat-b3-2-0-sterownik-modul-tempomatu-i5081374494.html Edytowane 20 Lipca 2015 przez szkielo82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sekate Zgłoś #377 Napisano 20 Lipca 2015 Tylko patrzcie na nr części http://allegro.pl/listing/listing.php?description=1&order=p&string=535907305&search_scope=wszystkie+dzia%C5%82y&bmatch=engagement-v6-promo-sm-sqm-dyn-v2-uni-1-1-0629 za 4 dychy 'adamsowy' Ja już się przestraszyłem, że to przez to nie śmiga mi tempo, ale już jest ok @BOGUSS, dzięki sprawdzę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #378 Napisano 22 Lipca 2015 czy pod ten pojedynczy pin ma być coś podpięte? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #379 Napisano 24 Lipca 2015 Podmieniłem sterownik i dalej tempomat nie działa. Jak sprawdzić resztę gratów czy są sprawne żeby nie wymieniać wszystkiego po kolei? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #380 Napisano 24 Lipca 2015 Zacznij od czujników na pedałach. One mogą robić robotę. Z tego co pamiętam to przyciśnięty czujnik ma robić przejście. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach