ormowiec Zgłoś #241 Napisano 12 Grudnia 2011 Przyspieszać można trzymając SET. Zwalniać nie można. RES wiadomo co robi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #242 Napisano 13 Grudnia 2011 dwa pytania z innej beczki.. prosiłbym żeby mi ktoś zrobił foto jak ta pompka w nadkolu jest mocowana, bo jak rozbierałem dawcę to sobie zapomniałem udokumentować.. a dwa to może ktoś wie do czego jest podłączony brązowo biały przewód wchodzący do sterownika tempomatu na pin 9?? bo schematy tego nie pokazują a tego też nie pamiętam co tam szło jak rozbierałem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #243 Napisano 13 Grudnia 2011 pompka jest mocowana na tych samych śrubach co sterownik od wentylatorów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #244 Napisano 13 Grudnia 2011 pompka jest mocowana na tych samych śrubach co sterownik od wentylatorów. ja go nie mam raczej.. zrobisz mi foto?? nie musi być dziś, tak do końca tygodnia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #245 Napisano 13 Grudnia 2011 jak ta pompka w nadkolu jest mocowana Pompka w nadkolu...chyba akumulator ,jest przykręcony do nadkola...chyba...taka dużą plastikową nakrętka którą widać od strony koła... Czegoś takiego jak pompka tempomat nie posiada, w błotniku od strony komory silnika jest jeszcze zawór ale to akurat nie jest od tempomatu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dark24 Zgłoś #246 Napisano 13 Grudnia 2011 pompka jest mocowana na tych samych śrubach co sterownik od wentylatorów.dokładnie jest tak jak adams pisze znalazłem jakąś fotkę u siebie sterownika a pompka jest na tych samych śrubach co on tylko od wewnętrznej strony [ATTACH=CONFIG]72061[/ATTACH] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #247 Napisano 13 Grudnia 2011 Pompka w nadkolu...chyba akumulator ,jest przykręcony do nadkola...chyba...taka dużą plastikową nakrętka którą widać od strony koła... nie chodziło mi o tą pompkę co jest od climatronica, przykręconą do nadkola (mam ją odłożoną z całym nadkolem) tylko o tą od tempomatu ---------- Post added at 22:13 ---------- Previous post was at 21:51 ---------- znalazłem jakąś fotkę u siebie sterownika a pompka jest na tych samych śrubach co on tylko od wewnętrznej strony dzięki jakby ktoś miał jeszcze dokładniejsze fotki to byłbym wdzięczny. no i zostaje jeszcze drugie pytanie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cziko Zgłoś #248 Napisano 17 Grudnia 2011 Panowie posiadam passata z 95r silnik 1z dziś szukałem wtyczki by podpiąć wtyczkę manetki tempomatu nie mogę znaleźć czy jest możliwe żeby jej nie było licznik mam elektroniczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #249 Napisano 17 Grudnia 2011 Wyciągnij skrzynkę bezpieczników, na pewno znajdziesz ją z tyłu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkielo82 Zgłoś #250 Napisano 18 Grudnia 2011 jakby ktoś miał jeszcze dokładniejsze fotki to byłbym wdzięczny. Lepiej już nie mogłem, musiał bym aku wyciągnąć. a dwa to może ktoś wie do czego jest podłączony brązowo biały przewód wchodzący do sterownika tempomatu na pin 9?? bo schematy tego nie pokazują a tego też nie pamiętam co tam szło jak rozbierałem... Ja mam inny sterownik, ale podejrzewam że ma zostać wolny. Do podpięcia jest tylko 4 kable: - plus po zapłonie - minus - stop - sygnał gala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #251 Napisano 18 Grudnia 2011 Lepiej już nie mogłem, musiał bym aku wyciągnąć. już wiem jak to zamontować, przyglądnąłem się temu miejscu u siebie Ja mam inny sterownik, ale podejrzewam że ma zostać wolny. tylko że jak rozbierałem dawcę to coś tam było wpięte, mogłem zrobić zdjęcia a czas mnie gonił... Do podpięcia jest tylko 4 kable:- plus po zapłonie - minus - stop - sygnał gala o tym wiem, mam całą wiązkę, nawet okazało się że licznik u mnie ma czujnik prędkości i kabel z sygnałem jest puszczony w ori wiązce licznika więc nie muszę nic dokładać, ani zamieniać wiązek. dzięki za pomoc wszystkim, nurtuje mnie dalej ten pin 9... Włodek miałem pisać PW, może się poświęcisz i zobaczysz jak u Ciebie jest podpięty sterownik...?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #252 Napisano 18 Grudnia 2011 jak u Ciebie jest podpięty sterownik...?? Nie wcześniej jak będę zmieniał zarówke w zapalniczce, czyli...moze na wiosnę... wg. schematu nie ma tam kabelka brazowo-białego...i jako tako pinu 9 też..ale schematy też ideał nie są po tylko jeden włacznik jest pokazany a powinny byc dwa i sprzęgło hamulec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #253 Napisano 18 Grudnia 2011 nurtuje mnie dalej ten pin 9 Jak masz 9 pin to masz nowszy sterownik 12pin, 9 w tym przypadku idzie do manetki tempomatu - pin 1. Starsze sterowniki miały 8+2 pin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #254 Napisano 18 Grudnia 2011 Nie wcześniej jak będę zmieniał zarówke w zapalniczce, czyli...moze na wiosnę... no to lipa... wg. schematu nie ma tam kabelka brazowo-białego...i jako tako pinu 9 też..ale schematy też ideał nie są po tylko jeden włacznik jest pokazany a powinny byc dwa i sprzęgło hamulec. już się o tym przekonałem, nie tylko w tym schemacie ale inne tez się myliły mam drugi schemat i tam są obydwa włączniki... Jak masz 9 pin to masz nowszy sterownik 12pin, 9 w tym przypadku idzie do manetki tempomatu - pin 1. Starsze sterowniki miały 8+2 pin myślę iż się mylisz bo i starsze i nowsze mają dziewiąty pin.. akurat mam sterownik 10 pinowy taki jak tu: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkielo82 Zgłoś #255 Napisano 18 Grudnia 2011 myślę iż się mylisz bo i starsze i nowsze mają dziewiąty pin.. akurat mam sterownik 10 pinowy taki jak tu: Czyli 8+2. 9 pin jest Ci nie potrzebny. Nie wiem do czego jest, ale bez niego też działa. Np. adams ma taki sterownik, i nawet niema podpiętej żadnej wtyczki do tego. Podłączaj te 4 kable, i ma działać! A jak przeszkadza Ci że kabel od 9 pinu jest niepodłączony, to go obetnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #256 Napisano 18 Grudnia 2011 myślę iż się mylisz Myślę że nie Nie masz 12 pinowej kostki, czyli masz starszy sterownik Mam oba sterowniki, zamieniałem w pasku nowszy na starszy, tylko u mnie druga kostka oznaczona jest 1 i 2(jak na schematach) a u Ciebie 9 i 10 Przedzwoń miernikiem 9 pin z 8, jak jest przejście to 9 pin powinienbyć (nie musi) pod masą, jak nie ma przejścia to 9 idzie do pompki w nadkolu (wg mojego schematu) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #257 Napisano 18 Grudnia 2011 Np. adams ma taki sterownik, i nawet niema podpiętej żadnej wtyczki do tego.Podłączaj te 4 kable, i ma działać! mam podpiętą tam wtyczkę od czego ona jest to nie wiem, nie pamiętam już... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #258 Napisano 18 Grudnia 2011 Czyli 8+2.9 pin jest Ci nie potrzebny. Nie wiem do czego jest, ale bez niego też działa. Np. adams ma taki sterownik, i nawet niema podpiętej żadnej wtyczki do tego. Podłączaj te 4 kable, i ma działać! A jak przeszkadza Ci że kabel od 9 pinu jest niepodłączony, to go obetnij takiej odpowiedzi oczekiwałem Myślę że nieNie masz 12 pinowej kostki, czyli masz starszy sterownik a wyżej napisałeś Jak masz 9 pin to masz nowszy sterownik 12pin więc sam sobie przeczysz w tym momencie. ale dzięki za chęci pomocy. myślę że nie ma sensu się w to wgłębiać. wyjaśniliście mi sprawę. mam ori wiązkę wyciągniętą z dawcy, założę bez podpinania czegokolwiek na ten 9 pin i zobaczę czy zaśmiga. Przedzwoń miernikiem 9 pin z 8, jak jest przejście to 9 pin powinienbyć (nie musi) pod masą, jak nie ma przejścia to 9 idzie do pompki w nadkolu (wg mojego schematu) pewnie będzie tam tez masa bo skoro biało - brązowy był tam to na pewno masowy przewód. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #259 Napisano 18 Grudnia 2011 więc sam sobie przeczysz w tym momencie Czytaj ze zrozumieniem. Zmylił mnie ten "9pin", który wg schematów jest oznaczony 1 lub 2 pinem, myślałem że masz nowszy typ sterownika i tyle Tak czy inaczej, masz 2 opcje, 9 pin to masa lub któryś kabel do pompki (99%masa) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #260 Napisano 18 Grudnia 2011 Czytaj ze zrozumieniem. Zmylił mnie ten "9pin", który wg schematów jest oznaczony 1 lub 2 pinem, myślałem że masz nowszy typ sterownika i tylemniejsza z tym Tak czy inaczej, masz 2 opcje, 9 pin to masa lub któryś kabel do pompki (99%masa) do pompki mam kable już z innych pinów więc jak dla mnie to też będzie masa. jeszcze raz dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach