Memciu Zgłoś #761 Napisano 20 Listopada 2012 Mialem AVB, a to tez robione na PD. Temp w zimie mialem zawsze 89-91C na VAGu. Gdzies na forum leza moje stare logi, to pewnie i tam temp. jest tez zapisana Tak myślę że im bliżej 90 tym lepiej. Tak, mam. Jak dobrze pamiętam to mam 60 albo 61. Kanałów? Dziwne, ten sam rocznik [mój ma rok modelowy 2000], silnik a ja nie mam tej funkcji- chyba że teraz nie masz AJMa. Dla jasności włączasz je ECON'em + minus nawiew i minus temperaturę ? Wie ktoś może coś więcej na ten temat? Może w tym roku akurat była zmiana climatronica ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #762 Napisano 20 Listopada 2012 Ma byc w okolicach 90oC Też jestem ciekawy które sterowniki Climatronica maja więcej kanałów, a które nie... A ze swoich obserwacji: w ATJ z 2000 miałem panel 3B1 907 044 D - nie miałem okazji sprawdzić ale jeszcze będę w stanie to zrobić teraz mam zmieniony na FL 3B1 907 044 H i ten nie ma kanału 45. w drodze jest nowszy panel FL 3B1 907 044 K i mam nadzieję że ten będzie miał... jest jeszcze spotykany FL 3B1 907 044 J ale nie wiem ile ma kanałów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Memciu Zgłoś #763 Napisano 20 Listopada 2012 To mam taką mała prośbę, jeśli masz vaga to sprawdź jaki masz nr climatronika. Nie tylko mi to się z pewnością przyda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #764 Napisano 20 Listopada 2012 (edytowane) U mnie jest panel z końcówka J i na kanale 45 nie pokazuje temp silnika i nie wiem czy na którymkolwiek pokazuje. Wczoraj wymieniłem u siebie termostat i teraz jest około 95 stopni . A stary otwierał się przy 87 lecz zamykał się całkowicie tak przy 60 stopniach i przez to był niedogrzany. Edytowane 21 Listopada 2012 przez roger18sx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej 77 Zgłoś #765 Napisano 19 Lutego 2013 koledzy mam pytanie: za co dpowiada zawór sterowany podcisneniem umieszczny na wężach od termostatu idących o ile sie nie myle do nagrzewnicy? (AVF 131KM) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #766 Napisano 19 Lutego 2013 Dlaczego na climatroniku na kanale 45 najniższą temperaturę jaką mi pokazuje jest 30 st. ? Nawet po całonocnym postoju. Jak się nagrzeje to Temperatura rośnie ale zaczyna od 30. Dodam że na vagu na kanale 003 jest to samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szalik Zgłoś #767 Napisano 21 Czerwca 2013 mam problem z czujnikiem temperatury cieczy chłodzącej w passat b5 fl 2001r AVB a mianowicie czujnik chyba jest sprawny ale za wtyczką widac ze jakis mechanik sie bawił i są połączone 2 kable z czujnika razem na skrętke nie moge znaleść jakiegoś schematu jak powinien byc podłączony czujnik jakimi kolorami idą 3 kabelki od wiązki i przed czujnikiem są urwane i 2 od czujnika spięte razem do wiązki . Temperature różnie mi pokazuje raz do 90 raz 60 raz spada wariuje moze ktos mi pomoze i zrobi zdjecie jakie kolory kabli wchodzą do czujnika temperatury Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mlodach_vw Zgłoś #768 Napisano 24 Czerwca 2013 Witam, mam problem z temperaturą silnika w passacie B6 1.9TDI 07'. Po odpaleniu i chwilowej jezdzie silnik powoli(normalnie) dochodzi do temp. 90 stopni i wszystko jest normalnie, po 20-30 min jazdy zagrzewa mi się do 110-115 stopni,a tak byc chyba nie powinno. Zatrzymalem woz,otworzylem maske i zauwazylem,ze wentylator za chlodnica nie chodzi...wszystkie płyny mam,komp zadnych brakow/usterek nie wyswietla... Co prawda za dnia temp. powietrza osiaga 30-32 kreski powyzej 0, ale nie powinno to chyba miec takiego wplywu na przegrzewanie sie silnika... prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat td Zgłoś #769 Napisano 21 Listopada 2013 Witam ja mam nie co inny problem a minowicje w moim passacie b4 tdi nic prawie nie wycieka srawdzałem z każdy sposób a tu taki problem że gdy sie już silnik nagrzeje to w środku tak daje olejem że nie da się jechać . co może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
formac Zgłoś #770 Napisano 21 Listopada 2013 W moim passacie przy temperaturze zewnętrznej 5stopni ,silnik osiąga max 70stopni i nie więcej. Dodam,że w aucie robi się ciepło po przejechaniu około3km. Padł czujnik temperatury ? CZy termostat do roboty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro76 Zgłoś #771 Napisano 21 Listopada 2013 W moim passacie przy temperaturze zewnętrznej 5stopni ,silnik osiąga max 70stopni i nie więcej. Dodam,że w aucie robi się ciepło po przejechaniu około3km. Padł czujnik temperatury ? CZy termostat do roboty? pierwsze wymienił bym termostat no i male koszta ale po wymianie powinno byc dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #772 Napisano 22 Listopada 2013 Na wstępie komp ,nie ma sensu strzelać comoze być , prawdopodobnie wisi termostat . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żabol1505732874 Zgłoś #773 Napisano 22 Listopada 2013 Dodam moze info od siebie:) Passat osiąga temp 90* C po około 5-6km... Przy temp takiej jak jest dzis czyli około 5-7*C Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekxc Zgłoś #774 Napisano 22 Listopada 2013 U mnie osiągał Max 70-80, po wymianie termostatu jest ok, trzyma 90 cały czas. Osiąga to po 6-7km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekmax Zgłoś #775 Napisano 22 Listopada 2013 Panowie tyle razy było o tym pisane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SAMMAEL Zgłoś #776 Napisano 22 Stycznia 2014 witam Parę miesięcy temu wymieniłem czujnik cieczy chłodzącej i wczoraj podpinając mojego AVB pod VAG-a wyszło, że silnik się nie dogzrzewa do 90 stopni tylko do 73 stopni przez co komp widzi silnik nie dogrzany i ładuje paliwo jakby był na ssaniu. Czujnik ma zakres działania 80-110 stopni a pokazuje temp właśnie do 76 stopni. Czy to może być termostat do wymiany? bo gdy jadę wskazówka od temp dochodzi do 90 a potem spada do ok 80 stopni i tak dookoła ,czy może faktycznie czujnik wadliwy ? Na serwisie powiedzieli że jak wadliwy to wymienią za free , ale czy czujnik może źle wskazywać przez termostat ? , bo spalanie jest dosyć zawyżone, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #777 Napisano 22 Stycznia 2014 witam Parę miesięcy temu wymieniłem czujnik cieczy chłodzącej i wczoraj podpinając mojego AVB pod VAG-a wyszło, że silnik się nie dogzrzewa do 90 stopni tylko do 73 stopni przez co komp widzi silnik nie dogrzany i ładuje paliwo jakby był na ssaniu. Czujnik ma zakres działania 80-110 stopni a pokazuje temp właśnie do 76 stopni. Czy to może być termostat do wymiany? bo gdy jadę wskazówka od temp dochodzi do 90 a potem spada do ok 80 stopni i tak dookoła ,czy może faktycznie czujnik wadliwy ? Na serwisie powiedzieli że jak wadliwy to wymienią za free , ale czy czujnik może źle wskazywać przez termostat ? , bo spalanie jest dosyć zawyżone, z ssaniem przy 73*C to bez przesady generalnie miałem identyczną sytuacje. najpierw w wakacje padł mi czujnik temp(niby na zegarach 90*C, ale do ecu szły różne dziwne dane oraz spalanie z kosmosu). po wymianie(wtedy było ciepło jeszcze) temp na zegarach sie nie zmieniła, caly czas bylo równe 90*C - wydawało mi sie, ze jest wszystko okay, ale spalanie nadal było wyższe niż powinno(6,5L w trasie było wyczynem, przeważnie palił blisko 7L). podpiąłem więc vaga i wyszło, że łapie max 76*C. w zeszły weekend wymieniłem termostat i od tamtej pory nareszcie jest okay 90*C na zegarach i vag'u oraz spalanie 5,2 w trasie przy 100km/h Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SAMMAEL Zgłoś #778 Napisano 22 Stycznia 2014 więc to raczej termostat bo tak jak już pisałem temp z silnika i czujnika jest taka sama , jutro miałem jechać na serwis vw z reklamacją czujnika ale może najpierw wymienię termostat jaki najlepiej kupić i co myślicie o tym http://allegro.pl/termostat-wahler-golf-v-lupo-passat-b5-1-9-tdi-sdi-i3829558815.html?ap=2&bid=200026670161009&aid=20493318& http://allegro.pl/termostat-golf-3-4-passat-b4-b5-audi-a4-1-9tdi-i3836103197.html?ap=2&bid=200026670161009&aid=20493318& Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #779 Napisano 22 Stycznia 2014 koledzy na forum polecają ori oraz wahlera - żadnych innych. osobiście kupiłem wahlera i - odpukać w niemalowane - póki co jest wszystko okay Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SAMMAEL Zgłoś #780 Napisano 22 Stycznia 2014 dzięki za pomoc mam nadzieję że po wymianie będzie spalanie niższe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach