Mej Zgłoś #21 Napisano 15 Lutego 2009 u mnie jest strumienica + czip na 118 PS i spalanie spadło:p silnik 1Z Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Radziu2002 Zgłoś #22 Napisano 22 Marca 2009 Witam, Koledzy, poczytalem co piszecie na temat wymiany kat na struminice czy rure...i teraz nie wiem co mam zrobic, prawdopodobnie mam zapchany katalizator, najechane mam 216tys , jakby tego bylo malo turbinka mi nawalila i caly olej poszed....wiec moj kat jest raczej do bani. Co mam wstawic, katalizator, rure, struminice? Passacik jest w tdi-ku 130kucykow... aaa i jeszcze jedno, jak mi wytlumaczycie to co pisal kolega ze po wycieciu kata wzroslo spalanie, co to ma do tego ???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domin3d Zgłoś #23 Napisano 24 Marca 2009 Takie małe pytanko. Wstawiałem nowy kat dedykowany, coś tam nie pasowało w 100% z kątem, więc mechanior poucinał troszeczkę, dosztukował i wsio ładnie siedzi. Ale pasio ma lekkiego muła na 4 i 5 biegu. Czy jeśli by np. zamienił stronami wejście i wylot spalin, tzn. obrucił kata o 180 st., tak że spaliny wchodzą do kata od dupy strony to ta zamułka mogła by być tego skutkie. Na 1 i 2 wsio jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #24 Napisano 24 Marca 2009 Czy jeśli by np. zamienił stronami wejście i wylot spalin, tzn. obrucił kata o 180 st., tak że spaliny wchodzą do kata od dupy strony to ta zamułka mogła by być tego skutkie. Myślę że tak choć chyba nie był aż tak nierozgarnięty żeby zamienić kierunki.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #25 Napisano 24 Marca 2009 ...tymbardziej, że na kacie wygrawerowana jest taka duża strzałka btw. oryginalny kat jest przecież asymetryczny?! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domin3d Zgłoś #26 Napisano 24 Marca 2009 Jutro będziemy do turbo się dobierać, więc zobaczę jak to wygląda. A co do symetryczności, to Marek masz racje- jest asymetryczny. Na szczęście mam jeszcze stary kat, więc porównam. A swoją drogą- Marcin, różne rzeczy już widziałem, a o jeszcze więcej czytałem na forum- hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domin3d Zgłoś #27 Napisano 25 Marca 2009 Panowie,a czy możliwe jest że silnik po kapitalce biorący dużo oleju na dotarciu jest w stanie zatkać nowy kat po 3 tysiącach???. Kat firmy noname- hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
independent87 Zgłoś #28 Napisano 9 Marca 2010 Dziś miałem zabrać się za wywalenie kata ale zbrakło mi czasu jutro będę miał wolny kanał u sąsiada więc wezmę się za robotę ale od tego czytania nie wiem co zrobić wiec opracowałem plan doskonały 1. wywalenie bebechów z kata (jak będą jakieś nie pożądane efekty) 2. wspawanie rury fi=fi układu ( jak będą problemy ) 3. nowy kat ( i wszystko wróci do normy ) czyli dłubaninę czas zacząć dam znać w temacie co i jak poszło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #29 Napisano 6 Maja 2010 I jak kolego poszlo? Ja tez sie przymierzam do wywalenia kata, potem jakas autostrada zeby przedmuchac wydech i zobaczymy jak bedzie jezdzic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertAVF Zgłoś #30 Napisano 6 Maja 2010 artmin mamy podobne silniki. ostatnio koles mi powiedzial ze wywali mi kata za 250zl!!!!poj**** go chyba. mowil ze skrzynie trzeba opuszczac i tutaj sa problemy. pojechalem do domu na drugi dzien sam to zrobilem a kata wyjelem gora. rura 60mm i wszystko jest ok. wiec nie dajcie sie naciagnac dla niektorych "fachowcow". z tego co slyszalem max 120zl moze to kosztowac. i nie pakujcie strumiennic do tdi. rura i bedzie dobrze:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tomaszekmw Zgłoś #31 Napisano 6 Czerwca 2010 (edytowane) Witam wszystkich od jakiegoś czasu zauważyłem lekkie zamulenie i buczenie w kabinie podczas ruszania i w zakresie obrotów od 1600 do 1800 1.9 TDI, pierwsza diagnoza: za dużo drgań na układzie wydechowym a więc poduchy pod silnikiem do wymiany. jednak szepce od wydechu podpowiedzieli że to wina albo tłumika drgań albo zapchanego katalizatora więc wymieniłem tłumik drgań na wydechu (to ten elastyczny łącznik przed katalizatorem - koszt tłumika drgań ok 30 zł rozmiar 65x105) i bebechy z katalizatora bo były chyba zapchane siatka w katalizatorze czarny nagar. Obecny stan wspawana pusta pucha po kacie efekt w końcu nie ma buczenia i jak przedtem nie słyszałem turbiny to teraz słychać jak gwiżdże przebieg 207 tyś czas roboty ok 3 godz. Edytowane 6 Czerwca 2010 przez tomaszekmw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr555 Zgłoś #32 Napisano 7 Czerwca 2010 ja poszedlem na łatwizne , raz juz wspawywalem plecionke do wydechu , ale teraz juz mi sie nie chce bawic , wiec kupilem gotowca : 15 min i bedzie po robocie , i oczywisci nowe uszczelki pasuje zalozyc . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekgo_vw Zgłoś #33 Napisano 8 Czerwca 2010 ja poszedlem na łatwizne , raz juz wspawywalem plecionke do wydechu , ale teraz juz mi sie nie chce bawic , wiec kupilem gotowca : 15 min i bedzie po robocie , i oczywisci nowe uszczelki pasuje zalozyc . Do jakiego to silnika komplet? Gdzie i za ile kupiłeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #34 Napisano 8 Czerwca 2010 15 min i bedzie po robocie , i oczywisci nowe uszczelki pasuje zalozyc . a gdzie tam są uszczelki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr555 Zgłoś #35 Napisano 8 Czerwca 2010 a to link http://www.tlumiki-gruchot.pl/, wejdz w zakladki strumienice i znajdziesz zamienniki itd ,jak wpiszesz w googlach to tez znajdziesz na allegro ma powystawiane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal102 Zgłoś #36 Napisano 8 Czerwca 2010 JA też ostatnio poszedłem na łatwiznę i kupiłem gotowca.. ale w te 15 minut to jakoś ciężko było by to zrobić.. Nawet z gotowcem wyciągnąć kata to w **** roboty żadna śruba nie chciała pójść łatwo nie mówiąc o ich dostępności do odkręcania.. No ale mniejsza o większość tego gotowca polecam bo jest dobrze zrobiony idealnie pasuję w stare miejsce i ładnie się prezentuje.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr555 Zgłoś #37 Napisano 8 Czerwca 2010 moze przesadzilem i troche w przenosni powiedzialem ,ale jak nie sa bardzo zapieczne elementy , to w miare to sprawnie idzie, najlepiej sciagnac obudowe filtra powietrza , dobry dostep to podstawa, pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartekP Zgłoś #38 Napisano 8 Czerwca 2010 Panowie,a czy możliwe jest że silnik po kapitalce biorący dużo oleju na dotarciu jest w stanie zatkać nowy kat po 3 tysiącach???. no gdzieś ten olej się musiał zatrzymać, a skoro nie wyleciał wydechem, nie przepalił się i poleciał z dymem to musiał zostać na katalizatorze - rozbierzesz go to zobaczysz jakiś nagar na pewno ale jeśli twym autem jest Seat Leon 1P 1.8 TSI (160 bh) 2008 r i jest już po kapitalnym i nadal dużo oleju bierze to chyba szukaj innego mechanika w strumienicy obijają się spaliny i powoduję dużo hałasu - jak duży to hałas to nie wiem bo sam mam wywalony katalizator tutaj macie propozycje rozwiązania problemu z plecionką bądź katalizatorem: http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=851665&postcount=161 a tutaj sobie poczytajcie doświadczenia użytkowników po wywaleniu katalizatora: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=16686&highlight=katalizator a tutaj opis jak wywalić KATA oczywiście tylko w TDI http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=894626&postcount=222 GOOD LUCK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr555 Zgłoś #39 Napisano 8 Czerwca 2010 (edytowane) Chcialem dodac jeszcze , ze w zwiazku z zamieszczeniem linku do strony z tłumikami i innymi zeczami zwiazanymi z wydechem http://www.tlumiki-gruchot.pl/ pana Gruchota, poprosilem o rabacik dla wszystkich forumowiczow, wiec panowie jak cos bedziecie kupowac to gadac ze z forum passata i bedzie ze 2 dyszki rabatu , pozdrawiam All P.s . Gdzies byla zakladka o znizkach dla klubowiczów ,wiec moze moderator dolaczyl by jeszcze ten rabacik na tłumiki Edytowane 8 Czerwca 2010 przez piotr555 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efsx Zgłoś #40 Napisano 30 Czerwca 2010 Witam! Właśnie dzisiaj jestem po wywaleniu bebechów z kata. 1,5 h tłumikarze się z tym bawili i nic tam nie dospawywali tylko zostało jak było. Powiedzieli że już był zawalony totalnie ale za to odrazu i turbinkę słychać i ciągnie jak diabeł, ponieważ robiłem ostatnio chipa i wyniki były mało zadowalające to zobacze czy na wykresach widać poprawę ale już czuć że to coś pomogło. Koszt to 80zł w razie porównania. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach