Jedrek_TDI Zgłoś #61 Napisano 17 Lutego 2011 Może sprawdź przyczepkę czy gdzieś nie ma zwarcia np. na żarówce bo za jakiś czas znów się niepotrzebnie wystraszysz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m@jk Zgłoś #62 Napisano 18 Kwietnia 2011 Odkopię trochę temat: Dzisiaj podczas jazdy pojawił mi się komunikat "Engine Workshop!" i zaczęła mrugać kontrolka świec żarowych. Moc silnika nie spadła, żadnych odczuwalnych zmian. Po kilku kilometrach/10 minutach jazdy okazało się w garażu, że światła stopu świecą się przez cały czas. Na szybko odpiąłem kostki z lamp żeby mi aku nie żarło, wchodzę na forum - patrze że czujnik przy pedale. Wróciłem do garażu, podpiąłem kostki, stop się świeci, zanurkowałem pod kierownicę i zacząłem kombinować jak zdjąć osłonę i tak pokombinowałem, że jej nie zdjąłem, ale światła stop zgasły. Po odpaleniu silnika niestety komunikat wyskoczył + kontrolka świec. Szybki test i wszystkie światła działają, stop zapala się tylko przy wciśnięciu hamulca. Od kiedy mam samochód (5 miesięcy) kilka razy zdarzyło się, żeby światła stopu chwilę po puszczeniu hamulca się świeciły, ale jeśli same nie zgasły to ponowne wciśnięcie hamulca pomagało. Wypadałoby podłączyć pod VAG i tu pytanie: czy znalazłby się pomocny klubowy kolega z Warszawy lub okolic, który poratowałby kabelkiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow Zgłoś #63 Napisano 18 Kwietnia 2011 m@jk, uszkodzenie czujnika stopu nie jest sygnalizowane na VAG-u. Czujnik stop ma dwie pary przewodów - jedna zwiera obwód żarówek STOP, druga niejako diagnozuje pracę czujnika (min. przy tempomacie wyłącza tempomat po naciśnięciu stop). Po prostu wymień czujnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzybek Zgłoś #64 Napisano 18 Kwietnia 2011 Też miałem podobną sytułacje przyczepka robiła zwarcie i zapalaly sie kontrolki ABS+ESP+świece żarowe. Zanim autko zostalo podpiete pod VAG'a poczytałem ze to moze byc albo modul komfortu albo bezpiecznik swiateł stop. U mnie pomoglo zwyczajne wymienienie bezpiecznika(Poprzedni sie przepalił)i to rozwiazalo problem, no i oczywiscie trzeba bylo poszukac jakiegos elektryka co sprtawdzi instalacje w przyczepie ktora jednak robiła zwarcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m@jk Zgłoś #65 Napisano 18 Kwietnia 2011 (edytowane) Jarkow,pierwsza sprawa: przeglądając ten i inne wątki o podobnej tematyce chyba jednak były informacje na VAG'u, nie mam teraz czasu, żeby tego poszukać. Druga sprawa: koledzy z forum pisali, że po wymianie czujka dalej mieli ten problem i się rozwiązywał po podpięciu do VAG'a Ja mam podobną sytuację, czujnik nie był wymieniony, ale się 'odblokował' - światła stopu normalnie działają, a kontrolka się świeci. EDIT: Koło południa odpaliłem samochód i kontrolka już się nie świeciła. Ogólnie się ucieszyłem, że będzie spokój, ale po przejechaniu 50km cyrk od nowa. Rozkręciłem bestie i wyjąłem ten czujnik, ku mojemu zdziwieniu jest to jakiś zamiennik: TOPRAN 108 892 - znalazłem w necie, że jest to zamiennik 1J0 945 511E. Czy mógłby ktoś potwierdzić, że ten nr części jest prawidłowy? Edytowane 18 Kwietnia 2011 przez m@jk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Sansen Zgłoś #66 Napisano 2 Maja 2011 Witam, u mnie jest tak samo mryga kontrolka siwec zarowych ale powiem wam ze nie zawsze, jak wylacze slinik i odpale ponownie to nie mryga ale czasami i nadal mryga tak w kratke... dodam tylko iz jak jest silnik cieply to nie odpala odrazu ze zalapie zaplon i juz silnik pracuje ale tez czasami musze troszke dluzej przytrzymac go na rozruszniku (max 4 sek.) az zalapie te swoje obroty co wy o tym myslicie? ktoras swiecia jest juz na wykonczeniu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mszumi Zgłoś #67 Napisano 17 Marca 2012 witam mam podobny problem ostatni wymieniłem pompę hamulcową oraz serwo, po czym po kilku dniach zaczeła migać kontrolka świec żarowych i oczywiście komunikat motorstog werkstat ,dodam że zapaliła się też kontrolka od esp, więc co jadę na komputer no i czujnik hamulca, wymieniamy na nowy , wyjeżdżam z warsztau i co kontrolka świec żarowych zapala się wracam a pan z warzstatu mówi że niby wiązka gdzieś uszkodzona , jak ktos może pomóc proszę o odp. z góry dzięki, a i jeszcze jedno ta kontrolka esp załącza się ona po przejechaniu paru kilometrów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #68 Napisano 17 Marca 2012 witam mam podobny problem ostatni wymieniłem pompę hamulcową oraz serwo, po czym po kilku dniach zaczeła migać kontrolka świec żarowych i oczywiście komunikat motorstog werkstat ,dodam że zapaliła się też kontrolka od esp, więc co jadę na komputer no i czujnik hamulca, wymieniamy na nowy , wyjeżdżam z warsztau i co kontrolka świec żarowych zapala się wracam a pan z warzstatu mówi że niby wiązka gdzieś uszkodzona , jak ktos może pomóc proszę o odp. z góry dzięki, a i jeszcze jedno ta kontrolka esp załącza się ona po przejechaniu paru kilometrówPonownie zczytać błędy.No chyba, że chcesz kilkunastolinijkowej wyliczanki(czytaj zgadywanki) ewentualnych usterek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dapro Zgłoś #69 Napisano 25 Czerwca 2012 Witam, U mnie jest tak: od jakiegoś czasu zapalały się kontolki ABS i ESP, po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu wszystko OK. Dziś po przejechaniu kilometra zapaliły się znowu po następnych kilku kilometrach jak zatrzymałem się na światłach zapaliła się jeszcze dodatkowo kontrolka świeć żarowych i zaczęła migać cały czas podczas jazdy - poszperałem na forum i sprawdziłem światła stop okazało się, że nie działa żadne, więc najprawdopodobniej czujnik pod pedałem. Pytanko tylko, czy kontrolki ABS i ESP mają z tym coś wspólnego czy to jeszcze jakaś inna usterka??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #70 Napisano 25 Czerwca 2012 Przepalone zarowki (zwarcie na nich) mialem taki przypadek u siebie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dapro Zgłoś #71 Napisano 25 Czerwca 2012 Przepalone zarowki (zwarcie na nich) mialem taki przypadek u siebie. Ale wszystkie? prawa, lewa i górna w klapie bagażnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #72 Napisano 25 Czerwca 2012 w moim przypadku akurat miałem w lampie lewej chyba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mario26011 Zgłoś #73 Napisano 21 Stycznia 2013 przerabiałem już ten temat w moim pasku 3 razy.raz powodem zapalenia się kontrolek abs i esp oraz świecy żarowej była spalona żarówka stopu.drugi raz czujnik.najgorszy był trzeci przypadek.żarówki dobre ,czujnik niby też.dobrze ,że mój kolega mechanik jest obcykany.podłączył paska pod komputer i zdjagnozował czujnik stopu.jak wciskało się hamulec szybko wszystko było ok. w czójniku są dwa obwody,kiedy się go wciska to na zmianę jeden się zamyka a drugi otwiera.u mnie przy delikatnym wciskaniu hamulca przez chwilkę oba były albo otwarte albo zamknięte i dlatego wywalało błąd.kupiłem orginalny czujnik w vw za 42zł i wszystko gra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #74 Napisano 10 Lutego 2013 Witam Wczoraj miałem taką sytuacja, świecił ESP i migała kontrolka żarowych. Okazało się, że mam spalone obie żarówki stopu, trzeci stop świecił. Co ciekawe, tydzień temu qmpel mi mówił, że mam spaloną jedną żarówkę stopu. Widać dopiero przy dwóch są ostrzeżenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mendoza27 Zgłoś #75 Napisano 19 Lutego 2014 Witam . Moje autko to Passat B5 1.9 tdi 110 KM rok 2000. Ostatnio wracając od mamy {ok 400 km} w połowie drogi {dodam że padał deszcz ze śniegiem} zaczęła mi migać kontrolka od świec żarowych i pojawił się komunikat ENGINE WORKSHOP {lub coś podobnego na pewno żeby sprawdzić kompem silnik}. Niestety nie miałem przy sobie laptopa ani kabla. Z tego co wiem to kontrolka może migać gdy nie ma stopu co oczywiście sprawdziłem. Stop był. Po około 50 km miganie świec ustało {lampka zgasła samoczynnie bez wyłączania stacyjki}. Dojechałem do domu podłączyłem laptopa i brak błędów. Ma ktoś może jakąś sugestię co to mogło być????????? Dodam jeszcze że często zdarza się że zapala mi ABS i ESP gdy stoję w korku ale to po wyłączeniu i ponownym odpaleniu silnika kasuje się. Z góry dzięki za podpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #76 Napisano 19 Lutego 2014 Dodam jeszcze że często zdarza się że zapala mi ABS i ESP gdy stoję w korku ale to po wyłączeniu i ponownym odpaleniu silnika kasuje się. Z góry dzięki za podpowiedzi. U mnie te kontrolki pokazywały się właśnie w korkach albo przy dłuższym manewrowaniu np na parkingu,od dłuższego czasu,czasem raz na miesiąc-dwa,później częściej od kilku lat.Ostatnio prawie dziennie,na kompie pokazywało błąd lewego przedniego czujnika ABS,sprawdzony ok.Okazało się że to sterownik pompy ABS-ESP po wymianie na używkę samego sterownika beż pompy,pomogło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fabryka Zgłoś #77 Napisano 3 Maja 2014 Witam. Niema co zakładać nowego tematu to się podpinam. Czytając forum to pewnie będziecie wiedzieli o co chodzi przed dwa dni użytkowałem inne auto kolegi. Mój pasek stał cały czas w jednym miejscu. Przywiozłem mu jego auto siadam do paska i ****. Kręci kręci kręci i nic. za 15 sekund zaczyna migać świeca żarowa i napis ENGINE WORKSHOP. Kompletnie nie wiem o co chodzi bo auto stało. całe 2 doby... Bez kompa się nie obejdzie? dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fabryka Zgłoś #78 Napisano 3 Maja 2014 no właśnie... Dziwi mnie tylko że nie chce odpalić. Na forum czytałem o tym ale większość miała to podczas jazdy albo mogli normalnie odpalić. a tu lipa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fabryka Zgłoś #79 Napisano 4 Maja 2014 (edytowane) Jadę za chwilę. Dam znać jakie błędy wyskoczyły. Edytowane 4 Maja 2014 przez fabryka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fabryka Zgłoś #80 Napisano 4 Maja 2014 Ok byłem. Czujnik kąta obrotu wału korbowego, brak sygnału G-28 Teraz proszę o wskazówkę gdzie on się znajduje i czy da sie go wymienić z poziomu zero dziękuje za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach