Arise Zgłoś #261 Napisano 13 Listopada 2011 Ate SL6 lub Typ200 1 litr wystarczy, pamietaj o zasilaniu sprzegła, tez trzeba przelac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #262 Napisano 13 Listopada 2011 Ate SL6 lub Typ200 1 litr wystarczy, pamietaj o zasilaniu sprzegła, tez trzeba przelac Ate to tylko ze usa do uk a nie będę zamawiać z usa. na pierwszej stronie pisze że ten castrol i ferodo mogą być więc nie wiem czy się nadają czy się nie nadają bo nie chce mieć później jakiś problemów z hamulcami czy ABS/ESR..., zasilanie sprzęgła ? tzn ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arise Zgłoś #263 Napisano 13 Listopada 2011 nie lej Ferodo, jest ch...ujowy, jak jestes w UK zalej TRW sprzęgło jest uruchamiane hydraulicznie, pracuje na DOT4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #264 Napisano 13 Listopada 2011 mhm teraz to już nie wiem bo na na pierwszej stronie piszą że castrol albo np ferodo bo są dobre a teraz coś innego słyszę... chyba najlepiej będzie jak zajadę do ASO i im powiem żeby mi dali płyn taki jaki powinien być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #265 Napisano 20 Listopada 2011 proszę powiedzcie mi czy tak samo się zmienia płyn hamulcowy jak w normalnych autach czy jakoś inaczej ? bo tutaj jest olej który " smaruję " od razu sprzęgło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arise Zgłoś #266 Napisano 20 Listopada 2011 jaki olej smaruje sprzęgło ???? to nie olej tylko płyn hamulcowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #267 Napisano 20 Listopada 2011 jaki olej smaruje sprzęgło ????to nie olej tylko płyn hamulcowy lol jak zwał tak zwał... wiadome że dział jest na temat hamulców i sprzęgła a nie na temat silnika... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
topek Zgłoś #268 Napisano 23 Maja 2012 Witajcie, nie bede otwieral nowego watku. Sprobuje w tym temacie. Przy ostrych zakretach w prawo zapala mi sie blad hamulcow. Na visus plyn hamulcowy jest na minimum. Kupilem wczoraj 250ml oryginalnego VW DOT 4 (zolty) i chcialem dolac. Ile mniej wiecej dolac plynu zeby z min podniosl sie na srodek miedzy min a max? Moge sobie np kieliszkiem (50tka) odmierzyc W sygnaturce juz mam nowe auto, ale chodzi o Paska 1.9TDI + tiptronic z 2003r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #269 Napisano 23 Maja 2012 Lej do maxa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
topek Zgłoś #270 Napisano 23 Maja 2012 Lej do maxa A nie ma bezwladnosci jak w oleju silnikowym? Tzn naleje i musze pare minut odzczekac zeby splynal/wyrownal sie? A jakie moga byc skutki przelania (powyzej max) plynu hamulcowego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
core Zgłoś #271 Napisano 23 Maja 2012 A nie ma bezwladnosci jak w oleju silnikowym?Tzn naleje i musze pare minut odzczekac zeby splynal/wyrownal sie? A jakie moga byc skutki przelania (powyzej max) plynu hamulcowego? Możesz spokojnie lać do MAX. Jak mi rok temu po wymianie klocków mechanik dolał za dużo to ciekło spod korka zbiorniczka wyrównawczego. Odciągnąłem strzykawką do poziomu MAX i do tej pory spokój. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #272 Napisano 23 Maja 2012 A nie ma bezwladnosci jak w oleju silnikowym? Przecież max to nie pod korek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
topek Zgłoś #273 Napisano 24 Maja 2012 Witajcie, dolalem plynu i jest (dla mnie) troche dziwna sytuacja. Plyn stoi mi praktycznie pod korek (tam gdzie siateczka w srodku jest) a na zbiorniczku wyglada jaky nie bylo max (tam gdzie jest podzialka) Tak jakby miedzy korkiem a srodkowym stanem (miedzy min i max) byla wolna przestrzen (albo mam cos z oczami) Jak krecilem taka plastikowa, zolta, duza srubka na zbiorniczku to udalo mi sie kilka razy wtloczyc plyn do zbiorniczka ale suma sumarum mam ta dziwna sytuacje. Co to w ogole za kretyn wymyslil zbiorniczek z bialego plastiku wpadajacego w kosc sloniowa, slabo przezroczystego? Jak tu sobie stan na szybko sprawdzic jak plyn jest jasno zolty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
topek Zgłoś #274 Napisano 25 Maja 2012 Witajcie, wczoraj przejechalem 20km (autostrada i miasto) i bylo ok po dolewce plynu. Jesli przelalem max to auto samo pozbedzie sie nadmiaru? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #275 Napisano 25 Maja 2012 Sam nadmiaru się nie pozbędzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saszo Zgłoś #276 Napisano 1 Czerwca 2012 Witam. Jako, że będę musiał wymienić płyn, troszkę odkopie. Byłem dzisiaj w ASO VW i powiedzieli mi że oni leją zwykłego DOT4 - gdzieś na początku hha napisał, że nie powinien to być zwykły DOT4. Od razu będąc tam zapytałem jaką metoda pozbywają się starego płynu to powiedział gościu, że pompką ciśnieniowa czyli tutaj okej. Martwi mnie trochę ten zwykły DOT4. Czy jak pojadę do ASO ze swoimi płynami to nie będzie problemu? Czy robią jakieś wyrzuty, że płyn musi być od nich? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jelon111 Zgłoś #277 Napisano 1 Czerwca 2012 ja wlałem zwykły DOT 4 i działa, spuszczanie na wciskany pedał, nie powinny robić problemów - mogą wiecej skaskować za wymianę, najlepiej wybadać temat wcześniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #278 Napisano 1 Czerwca 2012 W ASO leją swój płyn. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saszo Zgłoś #279 Napisano 1 Czerwca 2012 Widzę, że zdania podzielone. Niech naleją swój w takim razie. Chyba wiedzą co maja lać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szwed28 Zgłoś #280 Napisano 16 Lipca 2012 Koledzy wczesniej wymienilem klocki i tarcze teraz przyszla pora wymiany płynu,kupiłem płyn trw do esp ale jest czerwony,stary mam żółty i pytanie,nie pogryzą sie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach