Łysy Zgłoś #281 Napisano 17 Lipca 2012 A jak mają jak jeden zlewasz drugi zalewasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StefanTG Zgłoś #282 Napisano 17 Lipca 2012 Koledzy czy oryginalny płyn hamulcowy od VW (http://allegro.pl/plyn-hamulcowy-1litr-vw-audi-skoda-seat-oryginalny-i2480654850.html) będzie dobry ? czy lepiej dopłacić i kupić ATE 200 ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #283 Napisano 18 Lipca 2012 Jeden grzyb rzuć monetą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregor23 Zgłoś #284 Napisano 18 Lipca 2012 W serwisie Bosha wymiana(ciśnieniowa) + płyn 60zł - warto się samemu bawić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pelson87 Zgłoś #285 Napisano 28 Marca 2014 Witam, do końca nie jest to dobry temat ale spróbuje się podpiąć Od wczoraj wyskakuje mi komunikat: bremsflüssigkeit. betriebsanleitung. W wolnym tłumaczeniu chodzi o niski poziom płynu hamulcowego, jednakże jak sprawdziłem płyn mam prawie na maxa. Kable w progu jak i moduł komfortu suche (2 tyg temu suszone z powodu innej awarii:) ) Miał ktoś podobny problem albo ma pomysł jak temu zaradzić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #286 Napisano 28 Marca 2014 Pewnie czujnik w zbiorniczku zwariował.Miałem tak wystarczyło odpiąć od niego wtyczkę i podpiąć jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pelson87 Zgłoś #287 Napisano 29 Marca 2014 Styki przy czujniku zaśniedziałe. przeczyściłem i wszystko gra:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasektdi Zgłoś #288 Napisano 2 Kwietnia 2014 Przeczytałem cały wątek i nie znalazłem informacji, która mi się gdzieś kołacze po głowie, że wymiana płynu powinna być zrobiona jak wszystkie koła są w powietrzu. Czy to prawda ? I dla upewnienia się czy metodą podciśnieniową wysysając płyn, należy mieć włączony zapłon, żeby zaworki pompy ABS były otwarte ? Czy nie musi. Płyn kupiłem ATE SL6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #289 Napisano 3 Kwietnia 2014 Mi wymieniali na podnośniku i na zapłonie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasektdi Zgłoś #290 Napisano 3 Kwietnia 2014 Dziękuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pavvlo1988 Zgłoś #291 Napisano 1 Czerwca 2014 jak usunąć stary płyn...? lejąc nowy na odkręconych odpowietrznikach....? rozumiem 2L ATE typ 200 wystarczy w zupełności... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #292 Napisano 1 Czerwca 2014 jak usunąć stary płyn...? lejąc nowy na odkręconych odpowietrznikach....? rozumiem 2L ATE typ 200 wystarczy w zupełności... nie na odkręconych tylko kolejno odkręcać aż zacznie nowy lecieć lub odpowiednia ilość przelanego płynu, 2 l spokojnie Ci wystarczą z dużym zapasem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pavvlo1988 Zgłoś #293 Napisano 2 Czerwca 2014 2 l spokojnie Ci wystarczą z dużym zapasem a 1L wystarczy? bo tyle kupiłem zresztą w sklepie zapewniali że nawet będzie zapas... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #294 Napisano 2 Czerwca 2014 Starczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pavvlo1988 Zgłoś #295 Napisano 2 Czerwca 2014 Starczy. a płyn TRW dla ESP będzie dobry do Paska ? bo tylko to mieli w sklepie oczywiście dot 4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #296 Napisano 2 Czerwca 2014 TRW ma dobry płyn więc śmiało wymieniaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomoto Zgłoś #297 Napisano 12 Czerwca 2014 Witam panowie Podepnę się pod temat... Noszę się z zamiarem wymiany płynu hamulcowego bo podejrzewam że nikt go nie ruszał od nowości... aczkolwiek autko hamuje dobrze. Z tego co wiem zalany jest dot 4. Pytanie brzmi, czy mogę bez problemu wymienić go na dot 5.1 ? Dużo czytałem i nie ma jasno nigdzie powiedziane czy one faktycznie są mieszalne i czy można dot4 zastąpić dot 5.1. Teoretycznie można, bo dot 5.1 ma wyższą temp. wrzenia, ale czy na pewno ? Jeździ ktoś może na płynie Valvoline Brake&Clutch Fluid DOT 5.1 ? bo na taki się przymierzam .. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #298 Napisano 12 Czerwca 2014 Śmiało zalewaj. Stary i tak ci wypłuczą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomoto Zgłoś #299 Napisano 12 Czerwca 2014 Śmiało zalewaj. Stary i tak ci wypłuczą. No ale chodzi o to czy układ hamulcowy jest przystosowany do takiego ? Bo np. dot 5 z tego co wyczytalem nie mozna do cywilnych aut zalewac gdyz uklad hamulcowy tego nie wytrzyma. Ale dot 5.1 z tego co wiem jest do cywilnych aut wiec powinno byc ok.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #300 Napisano 12 Czerwca 2014 Skoro ci piszę że wymieniaj to jak myślisz ?? 8 lat w B5 jeździłem na na dot 5.1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach