Arise
-
Liczba zawartości
23 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Arise
- Urodziny 03.02.1974
Informacje osobiste
-
Imię
Tomasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Dortmund
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 2.8 V6 193KM (AQD) 4x4
-
Rok produkcji
2000
-
Arise obserwuje zawartość → HAMULCE 321mm x 30mm przeszczep z S4
-
nie, dolny wahacz, moze nie sam wahacz a sworzen który wchodzi w zwrotnice, ma większą średnice kolejna sprawa to piasty i przeguby na forum A4-klub.pl jest gość o nicku: Devastation, mocno oblatany w temacie hamulców i wszelkiego rodzaju przeróbek tego typu z tego co wiem to masę ludzi do niego dzwoni z całej Europy, ja dostałem na niego namiar od kolegi z Irlandii jak miałem problem z hamulcami a on mi pomógł przez telefon, nie widzac na oczy mojego auta krok po kroku, jaki klucz, jaka śruba, co robic, gdzie co idzie, na co uważać mój mechanik (Niemiec) o mało sie nie przewrócił, jak mu to wszystko tłumaczyłem ale zrobiliśmy w/g wskazówek i autko chula jak trzeba mam przerobione hamulce na 345/30mm z przodu na alu zwrotnicach od A4 B6 wszystkie częsci kupiłem od Dev-a, niestety ten rozmiar wymaga 18" felg, mniej sie nie da
-
lej, nie zastanawiaj sie ja jeżdze na 0W-30 x-lite
-
mam od nowości punto 1.3 M-jet-a i uważam że wymiana co 30 tkm to nie jest dobry pomysł chyba że robisz tylko trasy, do jazdy miejskiej nie bardzo bo dodatkowo silnik ma DPF i co jakis czas zapala sie kontrolka ze wdrozona została procedura wypalania teraz czesto latam nim do Polski z predkoscami rzedu 150km/h i jest spoko
-
jaki olej smaruje sprzęgło ???? to nie olej tylko płyn hamulcowy
-
nastepnym razem jak bedziesz słuchał takich głupot to zakryj uszy przebieg nie ma zadnego znaczenia w temacie stosowania oleju miałem a4 AEB który miał przebieg prawie pół milona i cały czas jezdził na fullsyntetyku zuzycie ok 1.5litra na 10000km, ale potem juz ciekło z niego jak z kaczej d....y i trzeba było rozbierac silnik wymieniłem wszystkie uszczelki, panewki, pierscienie, głowica miała szlifowane zawory, frezowane gniazda i docierana całośc dodatkowo frezowano płaszczyznę przylegania głowicy po złożeniu całości silnik przez pierwsze 10000km spalił ok 1 litra oleju, potem palił max 0.2 litra ciekawe było to że zuzycie gładzi cylindrowej, w miejscu gdzie pracuja pierscienie nie przekroczyło 0.05mm na gładzi były widoczne rysy po honowaniu wiec jak widzisz, lac syntetyk, sie nie przejmowac i nie słuchac głupot
-
czysta jest ta przepustnica ? w jaki sposób przeprowadzasz adaptację ?
-
może olej wytrzyma 30 tkm, ale nie wiadomo czy silnik to wytrzyma.....
-
np o jakich ? ---------- Post added at 19:38 ---------- Previous post was at 19:20 ---------- aaaaa i zapomniałem o Millersie
-
a skąd wiesz że nie ? widziałem już mase silników po Castrolu, i mam juz wyrobione zdanie na temat tego hydrokrakowanego badziewia jak ktos chce jezdzic na dobrym oleju to polecam Motul, Valvoline, Mobil, Royal Purple, jezeli ktos potrzebuje wiecej informacji to służe
-
napisze inaczej: " nie ma w słowniku normalnych ludzi okreslenia na postawe tego człowieka" teraz mniej wulgarnie i bardziej zrozumiale ????? edukacja tego człowieka na temat silników i zastosowania olei silnikowych w samochodach zakończyła sie w głębokim PRL-u coś pomiędzy Gomułką a Gierkiem, trzeba być niespełna umysłu aby mówić coś takiego, a co gorsza wlac do silnika olej o takiej normie który nadaje sie tylko do smarowania zawiasów, norma 15W-40 zabije ten silnik już pierwszej zimy a jego parametry rozpatruje sie nie w butelce gdy stoi na pólce sklepowej a w temperaturze roboczej czyli ok 100 stopni, gdzie tenże olej zachowuje sie jak woda. kolejna sprawa to obecnosc w głowicy hydrauliki służącej do kompensacji luzów zaworowych, pomijam juz tutaj fakt obecnosci w tym silniku turbosprężarki która ze wszystkich elementów silnika jest najbardziej wrazliwa na jakosc oleju
-
regeneracja turbo świętokrzyskie
Arise odpowiedział wojenka → na temat → Podkarpackie / Świętokrzyskie Dyskusje - Świętokrzyskie
http://www.reampoland.pl o. Lublin -
jak sie nie uda szukaj drugiego zacisku
-
nie lej Ferodo, jest ch...ujowy, jak jestes w UK zalej TRW sprzęgło jest uruchamiane hydraulicznie, pracuje na DOT4
-
musisz go delikatnie rozwiercic i wkrecic specjalne lewoskrętnego wkreta którym wykrecisz to co pozostało gwint odpowietrznika M10X1
-
w d.... sobie wsadzcie tego Castrola, który nie jest nawet syntetykiem podstawa do tego silnika to Motul Specyfic z normą 504.00/507.00 ---------- Post added at 19:05 ---------- Previous post was at 19:05 ---------- i wymiana max co 15 000 km