Skocz do zawartości

Arise

  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Arise

  • Urodziny 03.02.1974

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Dortmund

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 2.8 V6 193KM (AQD) 4x4
  • Rok produkcji
    2000
  1. nie, dolny wahacz, moze nie sam wahacz a sworzen który wchodzi w zwrotnice, ma większą średnice kolejna sprawa to piasty i przeguby na forum A4-klub.pl jest gość o nicku: Devastation, mocno oblatany w temacie hamulców i wszelkiego rodzaju przeróbek tego typu z tego co wiem to masę ludzi do niego dzwoni z całej Europy, ja dostałem na niego namiar od kolegi z Irlandii jak miałem problem z hamulcami a on mi pomógł przez telefon, nie widzac na oczy mojego auta krok po kroku, jaki klucz, jaka śruba, co robic, gdzie co idzie, na co uważać mój mechanik (Niemiec) o mało sie nie przewrócił, jak mu to wszystko tłumaczyłem ale zrobiliśmy w/g wskazówek i autko chula jak trzeba mam przerobione hamulce na 345/30mm z przodu na alu zwrotnicach od A4 B6 wszystkie częsci kupiłem od Dev-a, niestety ten rozmiar wymaga 18" felg, mniej sie nie da
  2. lej, nie zastanawiaj sie ja jeżdze na 0W-30 x-lite
  3. mam od nowości punto 1.3 M-jet-a i uważam że wymiana co 30 tkm to nie jest dobry pomysł chyba że robisz tylko trasy, do jazdy miejskiej nie bardzo bo dodatkowo silnik ma DPF i co jakis czas zapala sie kontrolka ze wdrozona została procedura wypalania teraz czesto latam nim do Polski z predkoscami rzedu 150km/h i jest spoko
  4. jaki olej smaruje sprzęgło ???? to nie olej tylko płyn hamulcowy
  5. nastepnym razem jak bedziesz słuchał takich głupot to zakryj uszy przebieg nie ma zadnego znaczenia w temacie stosowania oleju miałem a4 AEB który miał przebieg prawie pół milona i cały czas jezdził na fullsyntetyku zuzycie ok 1.5litra na 10000km, ale potem juz ciekło z niego jak z kaczej d....y i trzeba było rozbierac silnik wymieniłem wszystkie uszczelki, panewki, pierscienie, głowica miała szlifowane zawory, frezowane gniazda i docierana całośc dodatkowo frezowano płaszczyznę przylegania głowicy po złożeniu całości silnik przez pierwsze 10000km spalił ok 1 litra oleju, potem palił max 0.2 litra ciekawe było to że zuzycie gładzi cylindrowej, w miejscu gdzie pracuja pierscienie nie przekroczyło 0.05mm na gładzi były widoczne rysy po honowaniu wiec jak widzisz, lac syntetyk, sie nie przejmowac i nie słuchac głupot
  6. czysta jest ta przepustnica ? w jaki sposób przeprowadzasz adaptację ?
  7. może olej wytrzyma 30 tkm, ale nie wiadomo czy silnik to wytrzyma.....
  8. np o jakich ? ---------- Post added at 19:38 ---------- Previous post was at 19:20 ---------- aaaaa i zapomniałem o Millersie
  9. a skąd wiesz że nie ? widziałem już mase silników po Castrolu, i mam juz wyrobione zdanie na temat tego hydrokrakowanego badziewia jak ktos chce jezdzic na dobrym oleju to polecam Motul, Valvoline, Mobil, Royal Purple, jezeli ktos potrzebuje wiecej informacji to służe
  10. napisze inaczej: " nie ma w słowniku normalnych ludzi okreslenia na postawe tego człowieka" teraz mniej wulgarnie i bardziej zrozumiale ????? edukacja tego człowieka na temat silników i zastosowania olei silnikowych w samochodach zakończyła sie w głębokim PRL-u coś pomiędzy Gomułką a Gierkiem, trzeba być niespełna umysłu aby mówić coś takiego, a co gorsza wlac do silnika olej o takiej normie który nadaje sie tylko do smarowania zawiasów, norma 15W-40 zabije ten silnik już pierwszej zimy a jego parametry rozpatruje sie nie w butelce gdy stoi na pólce sklepowej a w temperaturze roboczej czyli ok 100 stopni, gdzie tenże olej zachowuje sie jak woda. kolejna sprawa to obecnosc w głowicy hydrauliki służącej do kompensacji luzów zaworowych, pomijam juz tutaj fakt obecnosci w tym silniku turbosprężarki która ze wszystkich elementów silnika jest najbardziej wrazliwa na jakosc oleju
  11. jak sie nie uda szukaj drugiego zacisku
  12. nie lej Ferodo, jest ch...ujowy, jak jestes w UK zalej TRW sprzęgło jest uruchamiane hydraulicznie, pracuje na DOT4
  13. musisz go delikatnie rozwiercic i wkrecic specjalne lewoskrętnego wkreta którym wykrecisz to co pozostało gwint odpowietrznika M10X1
  14. w d.... sobie wsadzcie tego Castrola, który nie jest nawet syntetykiem podstawa do tego silnika to Motul Specyfic z normą 504.00/507.00 ---------- Post added at 19:05 ---------- Previous post was at 19:05 ---------- i wymiana max co 15 000 km
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności