Skocz do zawartości

saszo

  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O saszo

  • Urodziny 17.06.1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Słupsk

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Uważam, że Gamma gra dla mnie wystarczająco, takie radio też mam. Myślę, że na takim radiu jak proponuje jakość dźwięku będzie porównywalna lub trochę lepsza. Używek szukałem, ale tylko w mojej okolicy bo, nie pasuje mi opcja wysyłki.
  2. Witam, Rozglądam się za jakimś radyjkiem do mojego 3BG. Co by mi było potrzebne w radiu: - koniecznie wyjście na wzmacniacz - CD mp3 - wejście usb - aux - chciałbym żeby w jakimś stopniu radyjko kolorystycznie współgrało z deską i zegarami. Pieniądze jakie mogę wydać to około 250-300 zł. Na razie mam na oku tego Kenwooda KDC-U30R. Jednak zobaczyłem te zdjęcie. http://s1.euronics.ee/UserFiles/Products/Images/46261_KDC-U30R-2.jpg jak widzę jest tam jedno miejsce na kostkę a mam w samochodzie dwie kostki. Czy w zestawie dają jakąś przejściówkę? Ewentualnie jakie jeszcze inne radio możecie mi polecić w tym przedziale cenowym. Pozdrawiam
  3. Ja mam dokładnie to samo. Przy samym końcu hamowania jest takie buczenie, ciężko określić ten dźwięk i pedał hamulca tak jakby leciutko bardzo bardzo delikatnie podchodzi do góry. Jeżdżę tak już dość długo i już się przyzwyczaiłem, bo nie mam żadnych problemów z hamulcami.
  4. saszo

    Strasznie żre olej.

    Bardzo dużo elementów wymienionych było + robiona głowica. Jutro dokładniej napisze co tam było robione.
  5. saszo

    Strasznie żre olej.

    Hmmm... Zapomniałem dopisać, że po około 2 tys. kilometrów bierze mniej oleju. Czy możliwe, że potrzeba było czasu żeby wszystko się ułożyło odpowiednio? Wcześniej przed remontem podjadał sobie trochę oleju ale uważam, że podjadał "w normie". PS. Kolego Motylek8522 ciężko mi odpowiedzieć na Twoje pytanie, ale było robione wszystko co wymagało zrobienia. Jutro muszę zerknąć na fakturę.
  6. Witam, Krótko i na temat. Żre dużo oleju. Silnik jest po kapitalnym remoncie bo zerwał mi się pasek rozrządu. Mechanik dzisiaj wykluczył turbinke - jest ok, wałek - okej, pierścienie wymienione podczas remontu, głowica zrobiona + planowanie podczas remontu, płyn w chłodnicy trzyma poziom nie potrzeba nic dolewać - kiedy bym nie zajrzał jest tyle samo. Płyn czysty bez żadnych plamek sramek oleju. Zimny silnik bardzo kopci, ale to wina jednej pompki do wymiany która przelewa i czuć z wydechu nieprzepalony olej. Więc co to może być? Proszę o jakiekolwiek rady? Ja osobiście nie mam już więcej pomysłów. Zdaje mi się, że pompowtrysk nie może mieć raczej nic wspólnego z tym, że olej znika. Proszę o każdy możliwy pomysł. Może coś nie zostało sprawdzone? Pozdrawiam.
  7. http://forum.vw-passat.pl/threads/2124-Bledy-VAG-prosze-o-przetlumaczenie -- 01329 00930 - zamek tylny lewy - do wymiany/naprawy 00931 - wydaje mi się, że to też będzie zamek, strzelam, że prawy tył 00944 - nie trzeba mieć magistra z języka angielskiego żeby zrozumieć - podgrzewanie lusterka od strony pasażera Wszystko jest praktycznie na forum, a jak nie na forum to wujek google Ci powie. Leniuch
  8. Dobrze, że jeszcze zajrzałem tutaj, bo w czwartek jadę na kanał. Próbowałem się wcisnąć pod auto bez tego ale to nie możliwe (we wcześniejszym aucie nie miałem z tym problemów, passat jednak nisko zawieszony). Profilaktycznie psiknę jeszcze kontaktem na styki i zobaczę co mi to da. Dziękuję Ci za pomoc. Jak będziesz w Słupsku to masz czteropak Pozdrawiam.
  9. Podziękował. Musze jechać na kanał i to zobaczyć.
  10. Jak wygląda ten czujnik? Chciałbym zajrzeć tam rano.
  11. Jest w stanie ktoś cokolwiek doradzić?
  12. Odkopie ten temat bo mam podobny problem jednak sądzę, że trochę inaczej to u mnie jest. Sprawa wygląda następująco. Wydaje mi się, że auto hamuje dobrze, ale no właśnie: 1. Gdy dojeżdżam np. do świateł i hamuje to w tym samym momencie gdy samochód się zatrzyma z okolic pedałów taki jakby zgrzyt może bardziej skrzypienie ciężko mi to określić coś jakby jakieś ciśnienie tam się wyrównywało. 2. Niby na zegarach nie wyświetla mi się błąd ABS, ale mam wrażenie, że ABS chyba nie działa. Jak to najprościej sprawdzić? Kabla pod VAGa jeszcze nie mam do auta ale się do niego przymierzam. Pozdrawiam
  13. saszo

    Zmieniarka do Passata b5 3bg

    Witam czy ta zmieniarka: http://allegro.pl/zmieniarka-cd-vw-passat-b5-6-plyt-i2345165257.html będzie pasować do mojego radyjka. Moje radio Co jeszcze ewentualnie jest mi potrzebne żeby to wszystko razem działało? Chciałbym schować zmieniarkę w bagażniku bo ten schowek pod radiem przydatny całkiem. Pozdrawiam.
  14. Po wpisaniu hasła przyciskasz i przytrzymujesz przycisk jak na obrazku. Potem usłyszysz takie piknięcie. Ja mam trochę inne pytanie. Dlaczego nie zapamiętuje mi kodu do radia i za każdym razem muszę wpisywać hasło choć nie zawsze
  15. Zainwestuje w uszczelkę i zobaczę jak to będzie. Barman czytałem te tematy jedni twierdzą, że nie cieknie drudzy mówią, że jest jeszcze gorzej Ostatnie pytanko i kończymy OT. Romi czy uszczelniałeś to czymś jeszcze (jakiś silikon) czy tak na sucho?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności