Skocz do zawartości

booz3r

  • Liczba zawartości

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O booz3r

  • Urodziny 11.02.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Rufus wielkie dzieki za linki. Teraz widze to o czym koledzy wczesniej pisali.
  2. Byc moze ja cos zle zrozumialem z tego co mowil, byc moze mial na mysli kolektor wydechowy a przejezyczyl sie i powiedzial dolotowy a moze faktycznie walnal zonka. W to juz nie chce wnikac. Generalnie jestem na bardzo wtepnym etapie samonaprawiania samochodu i wszystko to co wyczytam lub powie mi ktos bardziej oznajomiony z tematem biore to do siebie jako pewnik bez wzgledu na to czy to prawda czy sciema. Dopiero ewentualna pozniejsza analiza potwierdza lub zaprzecza temu co sie dowiedzialem. Idac dalej, ostatnia Twoja wypowiedz (powyzsza) o tym ze turbo polaczone jest z kolektorem wydechowym troche mi sie kloci z tym co wczesniej napisales (#15) 'nieszczelność w dolocie pomiędzy turbo a kolektorem ssącym' bo skoro turbo w zaden sposob sie nie laczy z kolektorem ssacym to w takim razie jaka moze byc nieszczelnosc miedzy nimi . Sztomel w zaden sposob nie chce podwazac tego co odpowiadales na moje pytania bo oczywiscie zakladam ze wskazowki Twoje sa prawidlowe i jestem Ci za nie wdzieczny, pokazuje tylko miejsca gdzie dla kogos kto nie jest mechanikiem moga wystapic niezrozumiale sytuacje bo czyta doslownie to co jest napisane. To sa te rzeczy w ktorych sie w tym momencie pogubilem i dlatego prosilbym kogos o udostepnienie schematu z etki dolotu w moim pasku. Jak zobacze jak to wyglada to naprostuje swoja wyobraznie Ale sie rozpisalem, sorki
  3. Witam Wykrylo mi ponizsze bledy, prosze o pomoc w ich rozszyfrowaniu: 01329 - Convenience System Data Bus in Emergency Mode 35-00 - - 00930 - Shareware Version. To Decode all DTCs 27-00 - Please Register/Activate 00931 - Shareware Version. To Decode all DTCs 27-10 - Please Register/Activate - Intermittent 00929 - Locking Module for Central Locking; Front Passenger Side (F221) 54-10 - Incorrectly Equipped - Intermittent 00943 - Shareware Version. To Decode all DTCs 35-00 - Please Register/Activate 00929 - Shareware Version. To Decode all DTCs 27-10 - Please Register/Activate - Intermittent 00944 - Heated Exterior Mirror; Passenger Side (Z5) 35-00 - -
  4. Rozmawialem dzisiaj z jedna osoba o tej mojej nieszczelnosci i zostalem poinformowany ze kolektor dolotowy jest na sztywno polaczony z turbo tj poprzez uszczelke a nie zadnymi wezykami a poniewaz uzyles zwrotu "nieszczelność w dolocie pomiędzy turbo a kolektorem ssącym" (z naciskiem pomiedzy) wywnioskowalem z tych dwoch informacji ze chodzi wlasnie o te uszczelki. Stad dla potwierdzenia zapytalem czy mam do wymiany uszczelki a w sumie caly dolot musze sprawdzic . W kazdym razie dziekuje za info i bede szukal tych nieszczelnosci.
  5. Koledzy bardzo dziekuje za wskazowki. Sprobuje sprawdzic dolot. Natomiast wstepnie zakladalem ze spadek mocy to wina juz slabego lub padnietego przeplywomierza. Ale rozumiem ze na logach nie widac nic niepokojacego jesli chodzi o ten element? Sztomel tzn ze uszczelki mam do wymiany a nie rurki i inne przewody? Czy nieszczelna juz uszczelka miedzy kolektorem a blokiem silnika tez moze byc winna czy raczej tego sie juz nie czepiac? (w sensie - nie ruszac - bo nie wiem w jakim jest stanie) DarekS czy wartosc na 100% oznaczalaby ze jest pedal wcisniety do konca? Co moze sie tam uszkodzic? Koledzy czy macie jakas sprytna domowa metode na ogolne sprawdzanie dolotu i wyszukiwanie potencjalnych problemow? Czy moze u mnie wystepowac problem z IC czy tego tez raczej nie ruszac (bo np logi siedza cicho na ten temat)?
  6. Ponizej logi dynamiczne wedlug Waszych zalecen. Bledy czyszczone przed kazdym logiem: Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/booz3r_103726.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/booz3r_103727.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/booz3r_103728.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/booz3r_103729.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/booz3r_103730.html Poprosze o diagnoze PS. Logi robione do momentu wejscia w tryb awaryjny, a dzieki tym logom juz wiem jak sie objawia moment wejscia w ten tryb, nic nie widac, nic nie slychac ale za to sie czuje
  7. Zrobilem dzisiaj kilka logow statycznych (po wczesniejszym wyczyszczeniu bledow). Bede wdzieczny za wypowiedzenie sie na ich temat: MB.................................................. Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/booz3r_103712.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/booz3r_103713.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/booz3r_103714.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/booz3r_103715.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/booz3r_103716.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/booz3r_103717.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/booz3r_103718.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/booz3r_103719.html Sprobuje jeszcze dzisiaj wrzucic logi dynamiczne wg wskazowek jakie udzieliliscie.
  8. No to zrobilem tak. Wykasowalem bledy i na 3 biegu przy ok 4000 obr wszedl w tryb awaryjny, tzn zlapal 68.1 o ktorych napisal Sztomel. Potwierdzam ze nie jest w trybie awaryjnym od samego poczatku ale nie jestem w stanie potwierdzic czy wejscie w tryb awaryjny jest wynikiem jazdy przez kilkanascie sekund czy tez wynikiem wielkosci obrotow. To sprawdze jutro na kilku probach. Czy w takiej sytuacji zrobienie logow w zakresie 1500-3500 obr na 3 biegu bedzie miarodajnym logiem do znalezienia przyczyny wchodzenia w tryb awaryjny? Czy tez robic log od 1500 az do wejscia w tryb awaryjny? Dodam jeszcze ze po wejsciu w tryb wskazuje blad 00575. BTW, czy w czasie jazdy mozna kasowac bledy?
  9. I tak tez zrobie tylko german81 naprowadz mnie bo sie zgubilem po twojej ostatniej odpowiedzi. Rozumiem ze samochod sam wchodzi w tryb awaryjny po przekroczeniu pewnej predkosci / obrotow i nie mam wplywu na to czy sie ten tryb wlaczy czy nie a do tego brak jakiejkolwiek komunikacji z jego strony o tym ze wchodzi w ten stan powoduje ze nie wiem czy w danym momencie jest w tym trybie czy nie. Zatem jak zrobic logi przy wylaczonym trybie awaryjnym skoro: a) nie wiem kiedy wchodzi w ten tryb b) w celu przeprowadzenia pelnych logow musze go przycisnac do konca c) (i co chyba najistotniejsze) nie mam mozliwosci ustawienia nigdzie zeby sie ten tryb nie wlaczal Jak zrobic pelne logi nie bedac w trybie awaryjnym ktory sam sie wlacza? Tego nie do konca ogarniam. Podajcie prosze jakiegos linka gdzie dowiem sie jak to zrobic lub napiszcie tu. Z gory dzieki
  10. Memciu dzieki za wyjasnienie - wejscia w tryb awaryjny . Jest mniej wiecej tak jak piszesz. 120km/h to w 'normalnych' warunkach jego szczyt mozliwosci, chociaz na ekspresowce udalo mi sie go rozpedzic ponad 150km/h. A z obrotami to jest tak jak widac na logach ktore wrzucilem. Dodam jeszcze ze ma 'czkawke' miedzy 2000 a 2300 obrotow. Jesli chodzi o zawor N75 to go wymienialem. Po wymianie nie zauwazylem zadnej roznicy w zachowaniu paska. No to zamowie jeszcze jeden. A wracajac do logow. Czy mozna z nich wyczytac cos ekstra? Czy dopiero po wyeliminowaniu bledu 00575 logi beda mialy jakis sens?
  11. Takie bledy mi znalazlo: 2 Faults Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1570 - 35-00 - Please Register/Activate Po czym poznales ze wchodzi w tryb awaryjny? W czasie jazdy nie ma zadnych dodatkowych efektow ani dzwiekowych ani wizualnych ktore moglyby wskazywac ze wchodzi w taki tryb.
  12. Witam W zwiazku z tym ze moj pasek slabnie w oczach z kazdym kolejnym dniem, zrobilem 4 dynamiczne logi. Bardzo prosze o informacje co z nich wynika i czy widac co moze byc powodem tego ze jest coraz slabszy. Dodam jeszcze ze wyczytalem aby logi robic w zakresie 1500 - 4500 obrotow na 3 biegu. Niestety moj pasek w tym momencie na potrzeby logow nie jest wstanie wyciagnac tych 4500. Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/booz3r_103283.html Grupy: 004,004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/booz3r_103284.html Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/booz3r_103285.html Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/booz3r_103286.html
  13. Witam Poszukuje numeru przepływomierza do mojego paska. Bede podwojnie wdzieczny za dolaczenie schematu z etki gdzie to i z czym to. Pozdrawiam
  14. booz3r

    Bagnet i tuleja

    Dzieki wielkie za odpowiedzi. Obawialem sie wiekszej roboty w tym zakresie ale zrobie tak jak mowicie .
  15. booz3r

    błąd 00575

    Wczoraj udalo mi sie wracajac z pracy przekroczyc 4000 na 3 biegu. Doszlo do okolo 4200 i sytuacja na drodze wymusila uzycia hamulca . Nie wiem jak powinnno objawic sie przejscie sterownika w tryb awaryjny ale na tablicy nic mi sie nie zaswiecilo i sygnalow dzwiekowych tez zadnych nie otrzymalem. Czytajac posty dotyczace zaworu N75, coraz bardziej utwierdzam sie w przekonaniu ze to glowny winowajca, natomiast w tematach dotyczacych numerow czesci z etki od kilku dni czekam na pomoc w sprawie numerow wezykow. Jak tylko ktos mi pomoze (ciagle jeszcze licze na to) to zamawiam zawor z wezykami i wymieniam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności