Skocz do zawartości

topek

  • Liczba zawartości

    335
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O topek

  • Urodziny 20.07.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Fredek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Landeshauptstadt

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB) DSG
  • Rok produkcji
    2009

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Chodzilo mi o instrukcje multimedialna. Ze zdjeciami lub najlepiej filmikiem.
  2. Witajcie, czy jest gdzies w sieci instrukcja, filmik, jak wymienic pompe paliwa w B6/B7. Kupilem pierburga i chcialbym wymienic. Znalazlem na youtube instrukcje do B5 czy Touarega, ale do B6 nie. Moze byc wlasciwie w dowolnym jezyku (jesli sa obrazki).
  3. Wracajac do tematu. Czytalem w innych watkach o pompie paliwa, ze ludzie maja problemy z odpalaniem. U mnie w sumie nie ma problemow. Jak dziala to odpala bez problemu, jak nie dziala to nie odpala i juz
  4. Przeczytalem. http://forum.vw-passat.pl/threads/134886-Regulamin-forum Chodzi o interpunkcje i brak spacji po kropce? Przeczytalem inne tytuly/tematy i tez sa ogolnikowe. Nie lubie takiego "dla zasady" bicia piany. Albo napisz konkretnie w czym problem, albo bez sensu nie bedziemy watku ciagnac. Napisane zostalo juz kilka postow w tej sprawie i ja nadal nei wiem o co chodzi. I nie wynika to z mojej zlej woli tylko subiektywnej oceny. Generalna uwaga: Szukanie w archiwum to meka. Ktos przychodzi, zadaje pytanie i dostaje odpowiedzi "Bylo" "archiwum". User spedza 3h i szuka. Znajduje 500 watkow w ktorych tez odsylaja do archwium. Kilku lokalnych lordow, nie powie w czym problem, 10 sekund roboty, tylko beda "dla zasady" trzymac sie linii jak ZUS czy urzad skarbowy. Tu chodzi o to zeby sobie pomagac.
  5. Rejestracja, nie świadczy o aktywnym uzywaniu. Mamy trzy wyjscia: powiesz w czym problem albo sam proszę popraw, albo jak rażąco naruszam to przenies post do kosza. Co do pompy to znalazlem cos takiego pierburga: 7.28303.60.0
  6. Ale jak mam poprawic temat? Co z nim nie tak? Nie widzę żadnego wzorca po innych tytułach.
  7. Dziekuje za wzięcie udziału w sesji wróżenia :-) Kolo ratunkowe w postaci widowni jednoznacznie wskazuje na pompę. Jesli pytanie naiwne to przepraszam. Z tego co sie orientuje są dwie pompy paliwa. W baku i przy silniku. Która wedlug was siada? No i jaki to kosztz grubsza?
  8. Witajcie, mam paska z 2009r z CBAB (2.0 TDI + DSG 6 biegow), przebieg oryginalny 240kkm. Bledy zczytane z kompa i niestety (a moze stety? ) zero bledow w pamieci. (Tzn sa bledy klapy nawiewu, czy czujnika swiatla ale zadnych z silnika, skrzyni, etc) Auto zachowuje sie nastepujaco: 1. Jade sobie, wszystko jest ok, w nizszym zakresie obrotow, jak jade emerycko, zaczyna trzasc autem i nie moge przyspieszyc. Zatrzymam sie, bez gaszenia, po prostu zatrzymam sie na chwile (skrzynia w polozeniu D) i auto jedzie bez problemu dalej. Jesli sie nie myle na wyswietlaczu miedzy zegarami przeskakuje miedzy D i N podczas szarpania. ALe bledow w pamieci skrzyni nie ma!! 3.000 kilometrow temu wymieniany olej w DSG (oryginal, wymiana w ASO, VW Zimny Piotrkow Trybunalski). Auto ma przebieg 240kkm wiec olej wymieniany co 60kkm jak pan bog przykazal. Co to moze byc? Mechatronika? Wtryski? Pompa Paliwa? 2. Raz wracajac z pracy w trakcie jazdy zaczelo trzasc, chwile pozniej auto zgaslo. Zablokowalem jeden pas ruchu w wieczornym szczycie i czekalem przeziebiony 2h w mrozie na lawete Sonsabicz. Nie chcial odpalic. Po prostu krecilem rozrusznikiem i nic. Laweta odwiozla auto do warsztatu. Warsztat szukal 2h, nic nie znalazl, auto po jakims czasie, kreceniu, odpalilo!!! Tak po prostu. Skasowali 500zl dziady, ze niby wszystko ok. Odbieram auto, jade do pracy i znowu to samo Zaczyna szarpac ale chociaz nie zgasl. MOglem boczynmi drogami dojechac do domu. Nie pojade wiecej do tego warsztatu. Znajomy mechanik mowil cos o klapach ktore steruja (o ile czegos nie pomieszalem) doplywem powietrza do silnika. Ze sie "przycinaja" i auto sie dlawi. Albo ze pompa paliwa sie konczy, albo wtrysk, albo filtr paliwa. Albo, albo. Nie lubie takiej rzezby, ale nie chce wydawac kolejnych setek, wyminic pol auta i nadal bedzie ****. Jak to czesto bywa, najpierw musi byc postawiona wlasciwa diagnoza. Wkurzajace jest, ze ostatnio normalnie jezdze, jakby nigdy nic ALe zaufania do fury to juz nie mam Strach sie w trase wybrac. Trudno sie szuka przyczyny jak nic nie ma w pamieci, zadnych bledow i auto aktualnie jezdzi "jak ta lala" Zdaje sobie, ze to wrozenie z fusow, ale moze ktos bedzie mial pomysl, albo przezyl cos podobnego.
  9. Witajcie, dzieki za szybka odpowiedz. Tez by mnie interesowalo ktore tulejki sa uwalone (nr czesci albo dokladna nazwa). I skad pomysl, ze to ma wplyw na opony? Moje auto ma 232kkm oryginalnego przebiegu wiec mogly pasc
  10. Witajcie, zalozylem w niedziele zimowki, bo niestety letnie juz sa w slabym stanie. W koncu cisza w aucie. Myslalem, ze to lozyska mi z tylu poszly. Problem dotyczy tylnych opon od srodka. Szczegolnie prawej tylnej. Zobaczcie na fotkach jak dziwnie mi sie opony zuzyly od wewnetrznej strony. Jak sie dlonia przejedzie po wewnetrznej stronie bieznika to wyczuwalna jest fala/sinusoida. Jak by co pare centymetrow kto nozem platerek opony odcial. Przez to nie jest okragla i huczy. Co moze byc przyczyna? Nie chce sobie zjechac zimowek w ten sam sposob. Auto raczej bezwypadkowe. Amortyzator? Geometria? Moze trefne opony (Michelin) ? Jezdze autami 15 lat i nigdy czegos takiego nie widzialem.
  11. Witam, mechanik postawil diagnoze ze padlo prawe przednie lozysko. Od 40km/h zaczyna halasowac. Mechanik rowniez twierdzi, ze lozyska na przod i tyl sa takie same. Prawda to? No i jaka marke polecacie, zeby pazdzierzu nie kupic? Myslalem o SKF.
  12. Na niemieckich forach pisali, ze to mozliwe i dosc bezproblemowe, tzn wyjecie i rozebranie lampy. Ze czesto zimne luty sa winne. W ostatecznosci kupie uzywke. Masakra. Czesc za 2zl pada i trzeba wydac 400zl (cena nowej lampy) Ostatnio gdzies czytalem ze w nowych BMW po odpieciu/wymianie Aku, trzeba jechac na skasowanie bledow.
  13. Witajcie, wczoraj zamykajac auto w garazu (mruga kierunkami) zauwazylem, ze z calego Ringu diodowego (fabrycznego, nie robilem tego sam) od kierunku (a wiec zolta diody) nie dzialaja dwie. CZy bede musial kupic nowa lampe czy mozna wymienic same diody? Auto z przelomu 2008/09 Szukalem tu na forum "LED" , "DIODA" ale nic nie znalazlem takiego co by mi od razu pomoglo. Znalazlem watek jak zrobic taki ring: http://forum.vw-passat.pl/threads/59999-instrukcja-Ringi-LED-na-tylnej-klapie-POPRAWIONE?highlight=dioda Ale jak naprawic fabryczny to juz nie. Auto mam na niemieckich blachach i podejzewam ze TÜV moge przez to nie dostac.
  14. Witajcie, jak pewnie wiekszosc uzytkownikow B6 mam takie kretynskie male szufladki na lewo i na prawo od przycisku awaryjnych. Miedzy radiem a nawiewem. Nic sie tam prawie nie miesci i sie zastanawiam do czego je sensownie uzyc, albo czy moze mozna w ich miejsce cos innego zamontowac. Np uchwyt na puszke albo cus takiego. Znacie jakies patenty? topek jak zawsze pozdrawiajacy
  15. Do tego czasu to juz bede jezdzil beemka Piatka z takimi zaglowkami ( o ile wygram w totka)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności