lebow Zgłoś #101 Napisano 24 Lutego 2011 wciskam sprzęgło i pedał w podłogę;/ A odbił po jakimś czasie czy cały czas jest w podłodze? Sporadycznie może się zdarzyć ale jak się to stanie nagminne to do przegldu i wysprzęglik i pompa.....no może jeszcze odpowietrzenie obu ustrojstw coś pomoże....a płynu hamulcowy na jakim poziomie jest? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek_wifi Zgłoś #102 Napisano 24 Lutego 2011 wysprzęglik to ten przy pedale? płyn między min a max, próbowałem odpowietrzyć płyn poleciał bez powietrza więc zapowietrzone nie jest, przedtem nic się nie działo... ---------- Post added at 19:27 ---------- Previous post was at 19:27 ---------- pedał nie odbił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #103 Napisano 24 Lutego 2011 Sam płyn powinno się co 5 lt wymenić, inaczej traci swoje właściwości, wytrąca sie w nim woda, zabrudza się okrutnie i cuda mogą się dziać-np. jak jest -20 na termometrze....W innym aucie jak wymyłem tłoczki i cyliderki prewentylowałem przewody to hamowanie w tym aucie stało się przyjemnością. ---------- Post added at 19:32 ---------- Previous post was at 19:31 ---------- pedał nie odbił Więc jak próbowałes odpowietrzyć ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek_wifi Zgłoś #104 Napisano 24 Lutego 2011 cofałęm go nogą żeby spróbować odpowietrzyc... -20 jest teraz ale wczoraj wszystko grało a było z rana -27.... czyli stawiacie na wysprzęglik ten przy pedale?? czym pompka przy skrzyni? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #105 Napisano 24 Lutego 2011 (edytowane) wysprzęglik ten przy pedale?? czym pompka przy skrzyni? Jest odwrotnie... Jak chcesz zainwestować to kup nowy wysprzęglik (około stówy) a do pompy zestaw naprawczy (15 zł)...jak na czymś takim jeżdżę i jestem zadowolony. Rozbierz plastiki pod kolumną kierownicy bo lubi też coś pęknąć przy pedale sprzęgła... było o tym niedawno pisane. Poszukaj. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=1164093&highlight=peda%B3+pod%B3odze#post1164093 Edytowane 24 Lutego 2011 przez lebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek_wifi Zgłoś #106 Napisano 24 Lutego 2011 teraz pytanko czy wsprzęglik w skrzyni syncro jest taki sam jak w normalnej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek_wifi Zgłoś #107 Napisano 25 Lutego 2011 wyjąłem oby dwa ustrojstwa gumki nie wygladaja za ciekawie, jutro kupuje zestawy naprawcze i składam do kupy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #108 Napisano 25 Lutego 2011 jutro kupuje zestawy naprawcze i składam do kupy Prosiłbym o jakieś HOW-TO, bo mnie czeka to samo ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek_wifi Zgłoś #109 Napisano 25 Lutego 2011 też zima dała popalić wymiana prosta jak i wymontowanie, w razie kłopotów pisz to ci podpowiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #110 Napisano 25 Lutego 2011 Prosiłbym o jakieś HOW-TO Jak masz takie szczypczyki i wiesz jak i do czego ich używać to jakakolwiek dodatkowa porada jest zbyteczna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek_wifi Zgłoś #111 Napisano 25 Lutego 2011 dokładnie lebow nawet dwa małe śrubokręty wystarczą, wie ktoś może ile DOT-4 wchodzi w cały układ hamulcowy+sprzęgło ? chyba zmienię bo jest czarny i kto wie ile lat tam siedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #112 Napisano 25 Lutego 2011 dokładnie lebow nawet dwa małe śrubokręty wystarczą, wie ktoś może ile DOT-4 wchodzi w cały układ hamulcowy+sprzęgło ? chyba zmienię bo jest czarny i kto wie ile lat tam siedzi 2 L do układu hamulcowego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #113 Napisano 25 Lutego 2011 hyba zmienię bo jest czarny Sama wymiana w zbiorniczku nic nie da...musisz przewentylować pompę aż do cylinderków nowym płynem...oczywiście cylinderki-tłoczki do rozebrania i osobnego wymycia...wtedy wymiana ma sens....ja na taki zabieg straciłem około litra płynu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #114 Napisano 25 Lutego 2011 Jak masz takie szczypczyki Tylne zaciski zrobiłem bez segerów Tyle tylko, ze nie wiem za co się zabrać pod maską Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #115 Napisano 25 Lutego 2011 2 L do układu hamulcowego Przesadziłeś...do układu wchodzi max 1 litr....z czego połowa jest w zbiorniczku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek_wifi Zgłoś #116 Napisano 25 Lutego 2011 no ok ale czy rozebranie tłoczków jest konieczne? przepchnięcie płynu przez odpowietrzanie aż do pokazania się nowego płynu nie wystarczy? w końcu płyn do odpowietrznika płynie pierw przez cylinderek... ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #117 Napisano 25 Lutego 2011 Przesadziłeś...do układu wchodzi max 1 litr....z czego połowa jest w zbiorniczku. wybacz ale takie info podaje mi AUTODATA nie wziołem tego z powietrza i nie chce się spierać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #118 Napisano 25 Lutego 2011 nie wiem za co się zabrać pod maską Sciągasz weżyk z pomy co idzie ze zbiorniczka...zaslepiasz go aby Ci za duzo płynu nie uciekło lub podwiązujesz jakoś w górę...odkręczasz weżyki z płynem między pompą a sprzęgłem...takie same jak na układzie hamulcowym..potem po dwie śruby mocujace i wysprzeglik i pompę i wszystko ...z tego co pamiętam do pompy może byc utrudniony dostęp coś tam odkręcałem...chyba zbiorniczek wyrównawczy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek_wifi Zgłoś #119 Napisano 25 Lutego 2011 tak jest zbiorniczek płynu nic więcej, to jak z tą wymianą przez odpowietrznik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #120 Napisano 25 Lutego 2011 w końcu płyn do odpowietrznika płynie pierw przez cylinderek... ? Odpowietrzniki jest u góry aby powietrze uciekło a stary płyn i brud--wszelkiej maści---na dole niczym go nie wypędzisz jak tylko rozebraniem zacisków. Wiem że to w ciul roboty ....ale ma naprawdę sens.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach