Skocz do zawartości
Gość grubson

przydusza się i szarpie - 2,0 2E

Rekomendowane odpowiedzi

zresetuje i zmienię regulator ciśnienia na inny i dam znać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie a ile org.regulator paliwa ma bar??? i od czego innego można dać żeby trzymał więcej na listwie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem, ale wydaje mi się, że regulator powinien utrzymać ciśnienie na listwie rzędu 3 bar ale mogę się mylić... Dla pewności sprawdziłem ciśnienie cylindrów, wynosi 1-2 prawie 11, 3-4 12 więc to raczej nie jest przyczyna moich problemów... ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam takie pytanie a ile org.regulator paliwa ma bar???

3.0 Bara.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pszemek
A od czego można wsadzić żeby miał 3,5bara ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A od czego można wsadzić żeby miał 3,5bara ??

To Ci nic nie da...musiałbyś mieć inne wtryskiwacze.

Zależy jaki masz cel?

Bo wydaje mi się że chcesz zyskać na mocy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To Ci nic nie da...musiałbyś mieć inne wtryskiwacze.

Sądzę że da i to dużo , bo można dać wtryski bardziej wydajne ale jak wiadomo listwa w 2E jest taka jaka jest więc łatwiej to zrobić ciśnieniem paliwa, przetestowane już w innych samochodach w tym silniku 1,8t po wirusie, a wracając do tematu 2E to czytałem że da się założyć przepływkę od bmw 535 tylko jak oni to robią skoro ona ma 5pinów a w pasku jest 4piny???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, czy dobrze rozumuję, ale taki sam regulator jest w 2E i taki sam np. w AGG. AGG to simos pełna sekwencja, 2E to Digifant i fullgrupa, więc logicznym było by, żeby w 2E było trochę wyższe ciśnienie w magistrali...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sądzę że da i to dużo

Może i jest reg. który daje większe ciśnienie lub idzie przerobić istniejacy ..ano Bosch chcesz mieć inaczej musisz wydać kasę...Weber zakładał regulatory nastawne,tzn. była śruba regulująca nacisk spreżyny na kulkę która regulowała ciśnienie na powrót nadmiaru do baku....więc idąc tym tropem można założyć jakąś dyszę dławiącą na wąż powrotu.

czytałem że da się założyć przepływkę od bmw 535

Wszystko można przerobić ważne aby wartości jakie wyzwala przepływomierz były takie same jak w oryginale......Nowsze maja czujnik temp. powietrza zasysanego osobno a w 2E jest on w przepływomierzu.....Sens wymiany na inną przepływkę widzę tylko w tym aby była bezklapowa...a piny? przekładamy w odpowiedniej kolejności i powinno być okey...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Webera regulator mam ale jest inny, myślałem że może jest jakiś który podejdzie, czyli zostaje zewnętrzny regulator dołożyć,

Sens wymiany na inną przepływkę widzę tylko w tym aby była bezklapowa...a piny?
Od bawary jest dużo większa więc nie blokowała by tak jak org w 2e,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak z tym ciśnieniem w cylindrach które podałem? jest w normie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak z tym ciśnieniem w cylindrach które podałem? jest w normie?

Tak, w normie (norma to 10-13). Dolna granica to 7,5 Atm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłem regulator ciśnienia paliwa i przy okazji sprawdziłem pompkę tzw domowym sposobem, zdjąłem wężyk przy listwie wtryskowej podłożyłem słoik przekręciłem zapłon wyleciało ok. 60ml benzyny, czy to nie za mało?? i nie powinno być duże ciśnienie? bo nie zauważyłem jakiegoś dużego ciśnienia, czy 2E ma 2 czy 1 pompkę?

Złożyłem wszystko do kupy odpalam chwile potelepotał i chodzi, wkręcał się do odcinki, ale to mnie nie ucieszyło bo nie raz tak było a w trasie odmawiał posłuszestwa, zauważyłem że po momentalnym wciśnięciu gazu zanim się wkręci przerywa lekko, zmieniłem kopułkę i palec na inną (używaną) i jest ok wkręca sie bez trzęsiawek, czy kopułka mogla sprawiać te wszystkie problemy? to dlaczego by chodził na gazie? czy benzyna potrzebuje większej iskry? co myślicie? zobaczę jak trochę pojeżdżę jak bedzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co myślicie?

Nie wiem czy pisałeś czy masz emulator?, nawet najlepszy rozwali nastawy czasu wtrysku paliwa w sterowniku...a jak nie masz emulatora to sonda podaje bzdurne napiecia podczas pracy na gazie.

Co jakiś czas jak chcesz mieć komfort jazdy na benzynie musisz kilkanaście km na niej przejechać.

Ja używam benzyny tylko do odpalania, i gdy np. przełączę na ciepłym silniku z LPG na benzynę to kultura pracy silnika nie jest zadowalająca...ale gdy np. od zimnego do ciepłego silnika jadę tylko na benzynie wtedy jest wszystko okey.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Emulator mam, interface też więc z zmianą ustawień niema problemu chociaż się jeszcze nie bawiłem bo mam go od kilku dni, sterownik gazu to Bingo M, a co z tym +12v na kablu do sondy które ma być podobno do grzałki, pisałem wcześnie że go niema, czy to może być przyczyną? czy to napięcie jest tylko na zimnym silniku?

 

Przegoniłem passka z 15 km na benzynie i jechał jak malina zero szarpnięć, za to po godzinie postoju gdy ostygł odpalił ok tzw kopa, ale po chwili gdy dałęm gaz zamulił jak by mu paliwo odciął i tak przez chwile po przegazowaniu na luzie wszystko było ok no może lekko mułowaty mi się wydawał, jutro kupie nowy czujnik temperatury i zobaczę co zrobi...

Edytowane przez tomek_wifi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nikt się nie wypowie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przegoniłem passka z 15 km na benzynie i jechał jak malina zero szarpnięć, za to po godzinie postoju gdy ostygł odpalił ok tzw kopa, ale po chwili gdy dałęm gaz zamulił jak by mu paliwo odciął i tak przez chwile po przegazowaniu na luzie wszystko było ok no może lekko mułowaty mi się wydawał, jutro kupie nowy czujnik temperatury i zobaczę co zrobi...

Zrób to samo z odłączonym czujnikiem temp. a dokładniej to wystarczy 5 km na lekko rozgrzanym silniku, lub czy jet wyczuwalna zmiana w pracy silnika po odłączeniu czujnika -jak nie ma to czujnik uwalony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłem czujnik temp. jak na razie wszystko gra nic nie szapie na benzynie zobaczę jak się ochłodzi poniżej zera co się będzie dziać... jednak dalej mam problem z zawieszaniem się obrotów na gazie i wo;na spadającymi na obu paliwach? czy w 2E to normalne, że obroty tak wolno spadają? bo porównując np. do golfa III 1.4B którym czasem mam okazje jeździć spadają bardzo szybko po puszczeniu gazu, a u mnie jakoś powoli... ????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy w 2E to normalne

Tak..jak sterownik się dobrze nie zaadoptował.

U mnie też czasem się tak zdarzy, ale przeważnie tak obroty ida w dół że zawór krokowy nie daje rady by je wyrównać, spadaja do np. poniżej 800 obr/min i po sekundzie wracaja na normalną wartość.

Dobrze przejżyj cały układ dolotowy-lewe powietrze -przytkana odma-zabrudzony zawór krokowy.

Prawidłowo ustawiony zapłon, dobra adaptacja sterownika i powinno być okey.

Na ciepłym silniku pojeździj tak jak Ci pisałem wyżej-bez czujnika, potem załóż czujnik znów zrób krótki dystans na benzynie i musi być dobrze.

Zbyt uchylona przepustnica to też powód wolno spadających obrotów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po zmianie czujnika jeździ się ok póki co tylko denerwują mnie te wolno spadające obroty, odmę mam wyczyszczoną a jedynie zapłon mi został do sprawdzenia, jednak szybsze spadanie obr. bardziej by mi odpowiadało... zajrzę jeszcze do katalizatora może przypchany?

 

No i powtórka z rozrywki.... przyszedł trochę większy mróz i dalej to samo;/ nie wiem juz co robić

Edytowane przez tomek_wifi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności