Skocz do zawartości
Gość grubson

przydusza się i szarpie - 2,0 2E

Rekomendowane odpowiedzi

ma ktoś jeszcze jakiś pomysł? czemu w ujemnych temperaturach są większe problemy z tym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?

Odłącz całkowicie sondę i pojeżdzij trochę bez niej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?

 

Czy przy tym silniku jest podcisnienie? U mnie tes szarpało na benzynie ale ostatnio po poradzie Włodka uszczelniłem zaworek pomiedzy kolektorem ssacym a serwem i teraz (odpukac) nie szarpie na benzynie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy uszczelka odmy lub zapchana (zamarzająca odma) mogłaby powodować takie objawy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy uszczelka odmy lub zapchana (zamarzająca odma) mogłaby powodować takie objawy?
Powiem ci tak dzisiaj wymieniłem czujnik spalania stukowego,czujnik temperatury (niebieski) i przeczyściłem odmę na deklu i przewód odmy od bloku do dekla i auto odżyło, a co było przyczyną to nie wiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

siemanko nie mogę zakładac nowych tematów dlatego przyklejam się do was,potrzebuję jak najszybszej odpowiedzi.Dzisiaj jak wróciłem z pracy zobaczyłem na posadce plamę oleju po oględzinach stwierdzam że wyciek jest gdzieś ze skrzyni biegów ale nie mogę określić dokładnie skąd bo wszystko od góry do dołu jest zalane olejem (100% nie jest to wyciek z silnika ) po odkręceniu korka spustowego wyleciało może ze dwie setki oleju czy wiecie co mi nawaliło i jak mogę to naprawić DZIĘKI

sorki ze pisze nie na temat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
klusek1712
Pewnie uszczelniacz półosi ci się rozleciał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie mogę określić dokładnie skąd bo wszystko od góry do dołu jest zalane olejem

 

Umyj a później zobacz skad cieknie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jeśli to ten uszczelniacz to pewnie muszę wyciągać skrzynie biegów a co do sprawdzenia skąd cieknie to szkoda mi kupować nowy olej po to żeby sprawdzić skąd cieknie bo z tego co wiem to te oleje nie są tanie a orientujesz się może ile kosztuje naprawa tej usterki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jeśli to ten uszczelniacz to pewnie muszę wyciągać skrzynie biegów

 

nie musisz, tylko wyciagasz półoś i wymieniasz uszczelniacz. hm cena uszczelniacza kumpel ostatnio kupował to 15zł chyba dał za szt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a to spoko tylko tak myślę że jak by to był uszczelniacz półosi to olej by znajdował się racze z tyłu skrzyni a nie na całości

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gdzie jest czujnik spalania stukowego? ten w ssacym?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pół oś się kręci i rozbryzguje no chyba że pękła skrzynia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapytam ponownie, czy uszczelka odmy lub zapchana (zamarzająca odma) mogłaby powodować takie objawy na benzynie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tomek_wifi
Już ci pisałem że warto to przeczyścić,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mogłaby powodować takie objawy na benzynie?

Nie bardziej niż warjująca elektryka, u mnie tez pojawia sie przyduszanie na benzynie ,czasem gdy temp. minusowa a czasem gdy wilogotność wieksza, zwalam wtedy winę na zjechany potencjometr przepustnicy -zgłupienie sterownika od jazdy na gazie i warjującej sondzie od złych odczytów przesączonych wilgocią spalin. Na gazie problemu znikają połowicznie bo gdy jest to wszystko wina potencjometru to obroty na LPG idą czasem same do 3-4 tys. obrotów.

Zdarza sie to sporadycznie i dopiero latem zajmę sie naprawą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak odłączę TPS i zresetuje komputer auto powinno chodzić prawidłowo? bedzię jedynie bardziej mułowate? miałem tak kiedyś w polo 1.3 3F i tak właśnie było. Posiadam TPS wraz z przepustnicą w garażu ale jest on od automatu i jest na 2 wtyczki 3 pinowe podciśnienia nie jestem pewien ale chyba są tak samo... czy da się to zaadoptować do mojego silnika z manualną skrzynią biegów?? czy muszę jednak kupić TPS taki jak mam obecnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nikt nie próbował takiej przekładki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nikt nie próbował takiej przekładki?
wg etki to te same przepustnice

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak odłączę TPS i zresetuje komputer auto powinno chodzić prawidłowo?

Bez TPS-jałowy bieg silnika będzie nierówny a nawet bedą same obroty rosły...czyli bez czujnika nie za bardzo da sie bezproblemowo jeżdzić...Czujnik przepustnicy-nowy na alledrogo to nie kolosalny wydatek zatem nie warto robić przeszczepów na inny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności