edde Zgłoś #61 Napisano 6 Grudnia 2007 jakś ci dużo zaspiewali albo marka jakaś lepsza tej chłodnicy, ja za swoją 730-kę zapłaciłem 240zł a twoja jest przeciez mniejsza to droższa być nie powinna inna sprawa ze czasu nie miałem na wymianę a i mimo odciągnięcia tego uszczelniacza ze zbiorniczka stara przestała ciec no inówka stoi w garażu i czeka chyba na wiosnę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #62 Napisano 6 Grudnia 2007 za 310 zł mogłem kupić też nową, ale bez żadnych papierów, gwarancji, niczego nie będzie na alledrogo.pl znalazłem chłodnice za 120 złociszy i chyba ją wezme i tak planowo Passat na wiosne idzie (oby) w siną dal, więc co mi tam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
edde Zgłoś #63 Napisano 6 Grudnia 2007 ale ja kupiłem swoją w sklepie, z faktura i dwuletnią gwarancją na jej podstawie, no chyba ze do RP są takie drogie chłodnice, moja miała chyba malepki POLCAR-u, możesz zapytać gdzieś tu: http://www.polcar.com/pl/content/kontakt.htm#punkty_sprzedazy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carlito123 Zgłoś #64 Napisano 6 Grudnia 2007 Jakiś czas temu miałem podobny problem. Znikał płyn chłodniczy. Wywalało go spod korka z racji dużego ciśnienia. Głowiłem się dniami i nocami... Objawów pękniętej uszczelki nie było ( masło pod korkie, białe spaliny, olej w płynie chłodniczym). Wrwszcie zmieniłem Uszczelkę pod głowicą, splanowałem głowicę. I co.....? Problem zniknął. Przejechałem 7 tys. km. i nie dolałem nawet kropli płynu. Więc radziłbym zmienic uszczelkę i nie narażac sie na dalsze wydatki. Myślę że to uszczelka. Jeśli chodzi o uszczelniacze to NIE POLECAM USZCZELNIACZY. Zaraz po zastosowania tego środka uszkodził on pompę wody. Nie zauważyłem tego od razu.... W trasie temperacyra silnika doszła do 120st. i w ten sposób uszkodziłem sobie uszczelke.... POZDRO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #65 Napisano 10 Grudnia 2007 przyjechała funkiel nówka, jutro montaz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
edde Zgłoś #66 Napisano 10 Grudnia 2007 no a tak z ciekawości to ile cię kosztowała? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #67 Napisano 11 Grudnia 2007 157,6 z przesyłką, sama chłodnica 127,6 weźta ludzie mi pomóżcie, jutro będe wymieniał ta chłodnice. Szukałem na forum i nie moge znaleźc tematu jak to zrobić, czy trzeba atrape ściagac itp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #68 Napisano 11 Grudnia 2007 Jak nie masz klimy to powinna wyjść do góry bez demolowania przodu, chyba nawet wiatraka nie trzeba ściągać pod maską. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #69 Napisano 11 Grudnia 2007 No z tego co widziałem to wiatrak jest do chłodnicy przymocowany jakoś, to mam wszystko razem wyjąć ona sie trzyma tylko na tych dolnych zaczepach czy jakieś śruby sa jeszcze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #70 Napisano 11 Grudnia 2007 na dole masz wypustki i gumowe "gniazda" a na górze są bodajże 2 śruby. Popatrz na nową chłodnicę to pewnie się połapiesz gdzie. Wiatrak jest przykręcony do kosza, a kosz przykręcony jest do chłodnicy śrubami na klucz 10. Łatwiej chyba będzie zdjąć jak wyjmiesz całość. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #71 Napisano 12 Grudnia 2007 (edytowane) Chłodnica już wyjęta, dostałem szoku jak ją wyjąłem, ale po kolei Tyle płynu udało mi się uratować przy odczepianiu węzy nie mogłem trafić wężem do pojemnika No i wskazówka, przed odczepianiem węży lepiej jest odkręcić korek na zbiorniczku, stwierdziłem tak po fakcie tak wygląda stara chłodnica, strzałeczką zaznaczyłem czujnik, który odkręcamy kluczem 25 albo 26, mi udało się palcami niczym fala na morzu ta moja chłodnica W międzyczasie w garazu pojawiła się inspekcja pracy, BHP i p.poż w jednym To są miejsca w których obudowa wicherka przykręcona jest śrubami (10) do chłodnicy a tu już założona obudowa na chłodnice, potraktowałem ją preparatem K2 do czyszczenia silników A tak moi mili wygląda osłona chłodnicy od strony frontu samochodu I to są właśnie nieprzewidziane zwroty akcji. Umyłem ją i czekam, aż wyschnie. mam nadzieje, że jakoś ją pokleje jak operacja się zakończy do dorzuce fotki z rezultatem klejenia Przed wyjęciem chłodnicy wygodniej bedzie jak odkręci się ten "daszek" nad wiatrakiem, dwie śruby 10, o dczepieni kostki od wiatraka i czujnika temp nie musze chyba wspominać //EDIT połowa już za mną Oby się tylko trzymało No i tak to wygląda mniej więcej. Szału nie ma, ale co poradzić oczywiście nie obyło sie bez problemów.Okazało się, że otwory do których w oryginalenj chłodnicy przymocowana była osłona w tej sa za małe. Wiartarka i ostrożny rozwiert do pożądanej średnicy Edytowane 11 Września 2008 przez zdun_VW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #72 Napisano 12 Grudnia 2007 Do FAQ z tym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość iwan Zgłoś #73 Napisano 13 Grudnia 2007 Witam. Kolego zdun_VW plastik który kleiłeś nie jest tylko osłoną, jest to "kierownica powietrza" która powoduje że powietrze wpadające podczas jazdy samochodem przez kratke w zderzaku kierowane jest na chłodnice a nie na boki, brak tej "kierownicy powietrza" powoduje to że podczas jazdy chłodnica nie stygnie tak szybko a wentylator częściej sie załancza gdyż powietrze rozchodzi sie na boki (miałem tak w pasacie 1.6). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #74 Napisano 13 Grudnia 2007 iwan, dlatego pokleiłem to dziadostwo Ten czujnik temp co jest w chłodnicy w dolnym rogu, to on jest z jakąś uszczelką . No bo kurde 2 literki wody mi uciekło I druga sprawa, czy korek od zbiorniczka można kupić w sklepie moto. czy tylko szrot Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #75 Napisano 13 Grudnia 2007 to on jest z jakąś uszczelką Powinien być gumowy oring czy korek od zbiorniczka można kupić w sklepie moto. czy tylko szrot Proponuję ASO, oryginał to oryginał a rzemiosło może być wadliwe i gorsze od obecnego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #76 Napisano 13 Grudnia 2007 czy korek od zbiorniczka można kupić w sklepie moto. czy tylko szrot Proponuję ASO, oryginał to oryginał a rzemiosło może być wadliwe i gorsze od obecnego obecnego już nie ma połamał się. A może znasz też cene takiego koreczka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #77 Napisano 13 Grudnia 2007 No nie znam ale myślę że dużo nie kosztuje Napewno więcej niż rzemiosło ale o ile? 5-10 pln nie więcej.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #78 Napisano 13 Grudnia 2007 dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajaru Zgłoś #79 Napisano 13 Grudnia 2007 Ten czujnik temp co jest w chłodnicy w dolnym rogu, to on jest z jakąś uszczelką . No bo kurde 2 literki wody mi uciekło I druga sprawa, czy korek od zbiorniczka można kupić w sklepie moto. czy tylko szrot Jeżeli chodziło ci o czujnik, który załącza wentylator chłodnicy to powinna być uszczelka miedziana, w każdym razie ja miałem taką w komplecie razem z czujnikiem jak go kupowałem. Uszczelki gumowe są przy czujnikach temperatury do wskaźnika temperatury i do wtrysku, znajdujących się w króćcu wychodzącym z głowicy. Korek do zbiorniczka wyrównawczego kupiłem dzisiaj za 10 pln w sklepie nówkę, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zb.gniew Zgłoś #80 Napisano 13 Grudnia 2007 Nie robi się miedziano /aluminiowych połączeń . do aluminium stosowane są raczej z odpowiedniego kryngielitu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach