Jump to content

edde

  • Content Count

    1,046
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About edde

  • Birthday 08/07/1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysiek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    podlasie

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1996
  1. CZY MOŻNA KUPIĆ?? i ILE?? przyczyna złego wskazania temat w dechę:634: a kupić pewnie na szrocie najszybciej...
  2. polemizowałbym, "kąt początku wtrysku" teoretycznie bardziej odpowiada w benzynie momentowi wtrysku paliwa z układu zasilania niż podaniu iskry na świecę przez układ zapłonowy...
  3. hmmm. a wydawać by sie mogło że regulacji zapłonu w dieslach nie ma... że to silniki wysokoprężne z zapłonem samoczynnym... ale... człowiek uczy sie przez całe życie... a zycie, zycie jest nowelą...
  4. faktycznie warto zalewać ropą, tak też robię, aczkolwiek na początku bodajże dwa filtry wymieniłem bez zalewania i też ładnie zapalił, ze dwa razy zgasł ale heblowania na maxa nie było, nie gorzej niż odpalanie silnika z padniętymi np. dwoma świecami żarowymi, może to kwestia kondycji pompy wtryskowej, drożności przewodów konstrukcja zasilania w naszych dieselkach jest na tyle optymalna że się same odpowietrzają obiegiem (po każdej wymianie jest trochę zapowietrzenia, przy zalaniu oczywiście znacznie mniej), mam też zafire 2.0 DTI i tam jest koszmar bo sama sie nigdy nie odpowietrzy i nieumiejętna wymiana filtra (bez całkowitego odpowietrzenia spoza układu) może doprowadzić do zniszczenia pompy wtryskowej
  5. więc jednak jest półokrągły wiltr węglowy, spróbuj go znaleźć i założyć, w zasadzie dobrze by było wywietrzyć porządnie auto przy sprzyjającej pogodzie
  6. mi często puszczał woń, odgrzybianie sprayem na krótko pomagało, podobnie jak wymiana filtra papierowego, dopiero wymiana filtra na węglowy skutecznie zlikwidowała nieprzyjemne zapachy stęchlizny, oczywiście od tego czasu co 9-12 miesięcy regularnie wymianiam na nowy, stąd moja sugestia filtra węglowego
  7. filtr kabinowy zmieniałeś? na węglowy?
  8. oj, wypadałoby czytać temat przed napisaniem czegokolwiek...
  9. to ze jest stan wcale nie oznacza że masz sprawny czujnik poziomu płynu hamulcowego...
  10. panowie, mechanizm podnośnika do wymiany, częsta bolączka niestety tego modelu, wiem bo sam przerobiłem już 2 sztuki, mój padł, kupiłem używkę, padła, teraz mam nowy nieoryginalny z allegro, chodzi ale jakośc wykonania i działania taka że raczej nie polecam gdy rozbierzecie drzwi na jednym końcu wycinka zębatki będą zjechane zęby i to właśnie odpowiada za to terkotanie, niektórzy próbują to naspawywać ale chyba to tak jak reanimacja śmierdzącego już trupa a czy kosztowna? poszukaj na allegro używek (kiedyś kupiłem za 150 zł z silnikiem, silnik pogoniłem za 40 zł potem), podróby też coś ok. tej ceny były, w tym przypadku najlepszy byłby oryginał w dobrym stanie ale tako ciężki jest do upolowania ps. w wyszukiwarce napewno coś jest szukaj podnośnika szyby itp., sam kiedyś czytałem i pisałem w takich tematach...
  11. też obstawiam czujnik w zbiorniczku ps. poprawiłbyś orta w tytule...
  12. no zobacz, a mi po 8 latach i tysiącach kilometrów nic nie wyszło, nic nie wyżarło ani nie wybuchło, jakiś farciarz ze mnie czy co (tak, wiem, zaraz dostanę posta ze wyjatek potwierdza regułę )
  13. no zobacz a producenci coś tam mówią że litrze na tysiąc to norma
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy