-
Liczba zawartości
29 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O DULUŚ
- Urodziny 21.02.1986
Informacje osobiste
-
Imię
Łukasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
K-C-H
Samochód
-
Silnik
B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
-
Rok produkcji
1995
-
VIN decoder (wyłącznie VW, Audi, Seat, Skoda) - bez historii i przebiegów
DULUŚ odpowiedział netadmin_47 → na temat → Dokumentacje, opisy
GURAL dla mnie temat nieaktualny dzieki -
VIN decoder (wyłącznie VW, Audi, Seat, Skoda) - bez historii i przebiegów
DULUŚ odpowiedział netadmin_47 → na temat → Dokumentacje, opisy
witam prosze o szczegóły dla WVWZZZ3AZSE043181 dzieki -
Jakie mogą być objawy zabrudzonej kierownicy powietrza?
DULUŚ odpowiedział MarceL → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
PRZEWOD ten jest połaczony z odma ktora idzie do bloku silnika obok podstawy filtra oleju i chlodniczki -
[silnik] przewody podciśnieniowe - ktory gdzie.
DULUŚ odpowiedział mhyjek → na temat → Dokumentacje, opisy
podziekowal -
[silnik] przewody podciśnieniowe - ktory gdzie.
DULUŚ odpowiedział mhyjek → na temat → Dokumentacje, opisy
potrzebuje schemat podcisnien silnika .1,8 ADR -
auto trafilo do elektryka, okazalo sie ze przekaznik sie spalil, koszt diagnoza 100zl i 20zl przekaznik uzywany zalatwilem wszystko dziala jak nalezy
-
dodam jeszcze ze dzis sprawdzalem przekazniki 179 i 79 po zdjeciu obudowy z przekaznika 179,i zlaczeniu stykow na wlaczonym zaplonie buczy pod maska pewnie pompka absu ,ale problem jest taki ze po wlaczeniu zaplonu przekazniki sie nie zalaczaja, i brak kontaktu z VAG,do tych przekaznikow ida kable sygnalowe bodajze szaro czarny czerwono brazowy?czy jakos tak z tego co sie dopatrzylem ida one od skrzynki z bezpiecznikami, i eraz moje pytanie co moze byc przyczyna ze te przekazniki nie zalaczaja ma ktos jakis schemat instalacji ABS??I CZY STACYJKA POKAJE SYGNAL??PRZYCZYNA MOZE BYC USZKODZONA WTYCZKA STACYJKI??PODPOWIEDZCIE COS:glaszcze
-
jest mozliwe ze klęka ten silniczek taki jak by?idzie do niego szeroka wtyczka na 4 piny 2 skrajne szerokie i 2 srodkowe waskie,znowu 5 dni dzialal i juz nie dziala zaczyna mnie to coraz bardziej denerwowac ale nie wiem za co sie zlapac juz,nie zwrocilemuwagi zeby ze wzgledu na temperature mu sie cos dzial;/ podpowiedzcie cos madrego nie wiem czy to wazne ale z 2 miesiace temu wymienialem plyn chamulcowy ale do tego czasu wszystko działało jak nalezy ale teraz juz 2 tydzien nie mam absu, i nadal brak kontaktu z vag nie moze sie polaczyc silnik sie laczy a abs nie
-
witam nie chce zakladac nowego watku, wiec sie podepne,u mnie tez swieci na kontrolka od absu pomiezylem czujniki wszystkie wydaja sie ok, styki przelecialem kontaktem przy przednich czujnikach tez,przy pompie podmienilem sterownik z pod sidzenia tylniego dalej to samo, w dodatku brak komunikacji z vag, w piatek sam sie naprawil,dzis juz znowu nie dziala juz nie wime gdzie szukac moze cos doradzicie
-
u mnie w kombi jest 50x120 nachowdzi na rurke i ladnie wtedy obspawasz sobie
-
MI FACHOWIEC POWIEDZIAL 200ZL,ale pojechalem do sklepu kupilem plecionke 50x120 wzmacniana koszt 38zl i zrobilem to u kumpla i nie mam zadnych drgan katalizatora nie ma jest strumiennica i jest dobrze nic nie drga jestem zadowolony
-
skoro leje ci sie z maglownicy to napewno jest walnieta,nawet jesli plytka wypadla to i tak bedzie ci olej sie lał z magla wiec wybor nalezy do ciebie,a z czasem magiel walnie tak ze nawet dolewka oleju nie pomoze
-
mialem ten sam objaw w calibrze tez plyn sie kotlowal maglownica lała wymienilem ja i wzystko ustalo i bylo ok
-
ja ma ALANA 48+PLUS MUTLI z antenka hastlera i smiga bardzo dobrze ale zastanawiam sie nad antenka jakas 1,5 co byscie polecali z tanszych i lepszych od hastlera
-
znawcy tematu mam pytanie mysle kupic jakis alarm+ do tego jakis sterownik do centralnego zeby sterowal zamkiem tak jak to opisujecie zeby to wszystko bylo na pilota czyli przerobka centralnego na pilot i jakis alarm jesli mozecie cos polecic najlepiej jakis zestawik z allegro