carlito123
-
Liczba zawartości
23 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O carlito123
- Urodziny 22.07.1979
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Białystok
Samochód
-
Silnik
B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
-
Rok produkcji
1994
-
carlito123 obserwuje zawartość → Co Ci sie nie podoba w passacie?, turbo przeładowuje, chyba zatarłem silnik - POMOCY !!!! i oraz 4 innych
-
problem z odpalaniem na mrozie w tdi ....
carlito123 odpowiedział olko25 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Już wiem... Okazało się, że do świec nie dochodzi prąd, ponieważ w wyniku zwarcia w instalacji padł bezpiecznik. Po wymianie bezpiecznika pali na dotyk nawet przy minusowych temperaturach. -
problem z odpalaniem na mrozie w tdi ....
carlito123 odpowiedział olko25 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Już nie wiem... Czym niższa temperatura tym gorzej odpalić z rana. Muszę kręcić kila razy zanim zaskoczy, a jak już zaskoczy, to przez chwilę nierówno pracuje. Świece zmieniałem dwa latka temu na Norauto. Ostatnio znajomy sprawdzał miernikiem i stwierdził, że wszystkie działają i kontrolka świec pokazuję, że grzeją i to dość długo. Akumulator kupiłem nowy 74Ah 680A. Układ paliwa jest raczej szczelny. Filtr paliwa wymieniony. W tamtym roku nie miałem żadnych problemów zimą. A w tym roku porażka. Pomocy!!! 1Z 1.9 TDI B4 -
Jednak zawór N75. Po wymianie auto jeździ jak rakieta:). Dzięki za porady.
-
Dzięki za podpowiedzi. Na początek powymieniam wszystkie przewody podciśnienia, jak nie pomoże sprawdzę N75.
-
Nie zauważyłem żeby kopcił...
-
Passat B4 1.9 TDI 90KM, 1Z Mam taki problem: Podczas jazdy do 3000 obr. wszystko jest o.k. natomiast na 4 i 5 biegu powyżej 3000 obr. turbo lekko przeładowuje i następuje nagły spadek mocy. Jest to uciążliwe w trasie przy wyprzedzaniu. Poza tym prędkość max. spadła ze 170 na 140 km/h. Według wskazań VAGa turbo lekko przeładowuje lecz komputer nie pokazuje żadnych błędów. Pytanie brzmi, czy turbo jest walnięte, czy może to przewody podciśnienia są do wymiany (niektóre wyglądają na sparciałe), czy też mogą być inne przyczyny? Z góry dziękuję za podpowiedzi.
-
Moim zdaniem padła uszczelka pod głowicą. Jeśli poziom oleju i płynu chłodniczego jest ok, to silnik można uruchomić, doprowadzić do optymalnej temperatury i obserwować skąd ucieka płyn chłodniczy. Najprawdopodobniej ucieka spod korka zbiorniczka wyrównawczego (u mnie tak było) W korku jest zaworek, który otwiera się kiedy w układzie jest zbyt duże ciśnienie. Trudno ten wyciek zauważyć, bo płyn mi uciekał podczas jazdy i szybko wysychał.
-
Ja po znajomości zapłaciłem za wymianę uszczelek w pompie 200 zł. Podobno normalnie się za to płaci ok. 300. Pozdrawiam
-
1,6 td awaria;/ czyzby uszczelka pod glowica?
carlito123 odpowiedział Jaro882 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Pompa wody na 99% -
A jednak.... Regeneracja pompy wtryskowej pomogła. Problem zniknął Przy okazji wyszło, że kółko zębate na wale korbowym miało luzy bo było słabo dokręcone. Kółko wymienione, ale ta usterka spowodowała lekkie uszkodzenie wału:) aczkolwiek na razie to nie przeszkadza... Luz pozostał ale bardzo mały. Koszty: Wymiana uszczelek i sprawdzenie pompy - 200zł, koszt kółka - 90zł, Mój mechanik skasował 200zł za robotę (ale wiem, że chłop się napracował). Całkowity koszt - 490zło:( Bywa... Nie wiem co robić. Myślę o sprzedaży samochodu, ale mi trochę szkoda z racji tego, że już sporo rzeczy jest już zrobionych...(uszczelka pod głowicą, pompa wody, pasek rozrządu, nowa chłodnica, pompa wtryskowa, świece żarowe, termostat...)
-
Dziś się coś wyjaśni. Pompiarz zmienił uszczelki w pompie wtryskowej i właśnie zakładają pompę... Może to coś pomoże... Dam znać
-
Dałem do sprawdzenia pompę wtryskową. Jest podejrzenie że to wina pompy...
-
Hm... Ale świece są już wymienione... A powietrze którędy może się dostawać, bo dziś jak kumpel go odpalał na zimnym to zauważyłem, że są pęcherze powietrza....
-
Mam problem. Po dłuższym postoju ciężko odpalić silnik. Muszę kręcić kilka razy, a nawet jak załapie, to nierówno chodzi i gaśnie nie wchodząc nawet na obroty. Kiedy wreszcie załapie jest chmura białego dymu... Próbowałem tankować na różnych stacjach, żeby upewnić sie, że to nie paliwo. Świece wymieniłem na nowe, wody w filtrze paliwa nie ma. Co może być przyczyną? Proszę o pomoc. Dodam tylko, że ciepły silnik dział bez zarzutów, pali na dotyk, tylko jak zimny to KLAPA!!!
-
Wielkie dzięki!!! Uspokoiło mnie to... Niezbyt to fajne ale cóż....