flop1234 Zgłoś #141 Napisano 14 Kwietnia 2010 aha,ok jutro posprawdzam styki itd,czyli jak usunę przyczynę to kontrolka sama zgaśnie i nie bede musiał jej kasować vag-iem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
asik82 Zgłoś #142 Napisano 14 Kwietnia 2010 Powinna zgasna ,jak np wtyka sie wysuwa albo kabel sparcial i nie laczy tak jak z kończącymi sie klockami swieci sie jak sie skoncza a jak zmienisz klocki gasnie ale nie sugeruja sie to sa rodzynki wiele zeczy musisz kasowac VAG.Tak Wszystko zalezy od zaistnialej usterki ale puki co ABS przerabialem i u mnie i znajomych padaly czujniki te kable sie upier......itd ogolnie do opanowania sa gorsze nadal niewyjasnione.........POzdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weryh Zgłoś #143 Napisano 18 Kwietnia 2010 Witam. Mam pewien problem z ABS w moim passacie B5 FL z 2001r. Otóż ABS nie chodzi na przednim kole od kierowcy (blokuje koło). Zaś na przednim od pasażera normalnie chodzi, tak jak powinien (nie doprowadza do zablokowania koła). Na VAGu nie pokazało żadnego błędu. Więc co może być przyczyną blokującego się koła ??? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weryh Zgłoś #144 Napisano 19 Kwietnia 2010 Więc mógłby ktoś pomóc ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arcir2d2 Zgłoś #145 Napisano 19 Kwietnia 2010 trzeba by było zdjąc zacisk i sprawdzic czy nie stoi na sworzniach nie grzeje ci sie czasem koło z tej strony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weryh Zgłoś #146 Napisano 19 Kwietnia 2010 Ok. Dzięki za informacje. Może jeszcze ktoś ma inne propozycje ? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yoschi20 Zgłoś #147 Napisano 20 Kwietnia 2010 Witam kolegów. Mam palący problem W ostatnim czasie ABS i ESP lecą sobie w kulki.:dupablada W trakcie normalnej spokojnej jazdy wyskakują sobie obie i świecą, a na wyświetlaczu komunikat ABS FELER po jakimś czasie znikają i wszystko gra. Czasem nawet na postoju przy zapalonym silniku tak się dzieje. Dodam że wszystkie czujniki mają taką samą wartość na omomierzu w trakcie trwania usterki. Po podłączeniu do komputera pokazuje się błąd 18265 - Sygnał obciążenia. Czy może być to wina wyżej wspomnianego wyłącznika pod pedałem? jakieś sugestie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
komak77 Zgłoś #148 Napisano 20 Kwietnia 2010 witam,u mnie po wymianie jednego z dolnych wahaczy zapaliły sie kontrolki od ABS i ESP,pewnie zbieg okolicznosci bo nic nie grzebałem przy czujnikach,wyciągnąłem i wyczyściłem czujnik obrotu koła,który jest wciskany od przodu auta w piastę koła i dochodzi do koronki przegubu(u mnie był cały zardzewiały) po czyszczeniu kontrolki zgasły i wszystko działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yoschi20 Zgłoś #149 Napisano 20 Kwietnia 2010 no jest to jakiś trop... ale skąd mam komunikat o przeciążeniu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
colvers Zgłoś #150 Napisano 18 Maja 2010 Witam, mam problem tylko troszke innej natury nic sie nie pali niepotrzebnego w czasie jazdy tylko czasem na delikatnych zakretach wlacza sie ESP, co to moze byc ? zgory dzieki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzegus Zgłoś #151 Napisano 31 Maja 2010 Myślę że pojazd wpada ci w poślizg i tutaj właśnie zaczyna włączać się esp i tak ma być pytanie tylko jaki to zakręt jak mały to może być coś źle poustawiane mam na myśli zbieżność A ja mam taki problem że za wcześnie włącza mi się abs nawet na twardej powierzchni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Pwygus Zgłoś #152 Napisano 8 Czerwca 2010 Witam mi się zapala ABS i ESP nieraz od razu jak wyjade z garażu a nieraz po stu metrach a niekiedy póżniej byłem z tym na paru diagnostykach i na jednym warsztacie mówią że mam walnięty pompowtrysk i od tego to się zapala I CZEBA WYMIENIĆ, a gdzie indziej wymienili mi olej z castrola edge na jakiś inny,to też niepomogło a następny mówi że to kostka od ABS.razem wybuliłem już ok.1000zł i nadal mam ten problem może ktoś coś pomoże,poradzi. Nie wiem co tu najpierw wymieniać a kasa ubywa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #153 Napisano 8 Czerwca 2010 Czujnik stopu sprawdzony ?? Kostka koło alternatora dobrze spięta ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzegus Zgłoś #154 Napisano 9 Czerwca 2010 Witam, mam problem tylko troszke innej natury nic sie nie pali niepotrzebnego w czasie jazdy tylko czasem na delikatnych zakretach wlacza sie ESP, co to moze byc ? zgory dzieki za pomoc Kolego colvers a jeszcze mi się przypomina że jeśli ktoś koła wymieni na większe to ABS i ESP też mogą numery pokazywać ---------- Post added at 06:56 ---------- Previous post was at 06:34 ---------- Question Problem z ABS,ESP - Wczoraj, 14:08Witam mi się zapala ABS i ESP nieraz od razu jak wyjade z garażu a nieraz po stu metrach a niekiedy póżniej byłem z tym na paru diagnostykach i na jednym warsztacie mówią że mam walnięty pompowtrysk i od tego to się zapala I CZEBA WYMIENIĆ, a gdzie indziej wymienili mi olej z castrola edge na jakiś inny,to też niepomogło a następny mówi że to kostka od ABS.razem wybuliłem już ok.1000zł i nadal mam ten problem może ktoś coś pomoże,poradzi. Nie wiem co tu najpierw wymieniać a kasa ubywa? Za bardzo to nie wiem ale czy pompo wtryskiwacz, lub olej ma coś do abs-u ????- mam nadzieję że się nie mylę. A jak kolega dał do mechanika z prośbą o naprawę konkretnej rzeczy to się im nie płaci dopóki jej nie zrobią Ja bym poszukał coś z elektryką , posprawdzał czujniki i te znaczki na przegubach ( to z czego czujnik odczytuje wartości , poza tym jak wcześniej już pisałem może zmieniłeś koła na inne ??? ) No i jak zmieniali olej może jakąś kostkę ruszyli i przez pewien moment działało a teraz nie . A pod vaga podłączał kolega . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PaoloM86 Zgłoś #155 Napisano 9 Czerwca 2010 Za bardzo to nie wiem ale czy pompo wtryskiwacz, lub olej ma coś do abs-u może mieć, ale pompki na kompie akurat bardzo łatwo zdiagnozować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość czarek1972 Zgłoś #156 Napisano 18 Czerwca 2010 Witam i bardzo proszę o pomoc. Padł mi alternator ( valeo ), jechałem do mechanika bez ładowania i w czasie jazdy po ok. 10 minutach zapaliły mi się kontrolki ABS i ESP. Po naprawie alternatora po uruchomieniu silnika znowu po kilku minutach zapalają mi sie obie kontrolki. Po podpięciu komputera pokazało mi błąd sterownika ABS - i komunikat abym sprawdził czujnik obciążenia alternatora , bo błąd sterownika jest spowodowany właśnie tym błędem czujnika obciążenia alternatora ( tak twierdzi mechanik). Jak można sprawdzić ten czujnik i gdzie on się znajduje? Proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrg_m1111 Zgłoś #157 Napisano 25 Czerwca 2010 Witam, kilka razy powtórzyła mi sie sytuacja, po jeździe podczas parkowania przy wrzuceniu biegu wstecznego słychać synal dźwiękowy (zdaje sie dwukrotnie) piiiiii zapala sie na chwile czerwona kontrolka tak jak by zaciągnięty ręczny i dwie żółte abs oraz esp, po chwili wszystko wraca do normy. Na obecna chwile przy wrzucaniu wstecznego jest sygnal dzwiekowy zapalaja sie kontrolki a auto gasnie, pomocy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciej_vento Zgłoś #158 Napisano 28 Czerwca 2010 "Wyzej pisalem ze mam ten sam problem... podnioslem samochod i powyjmowalem czujniki, byly zasyfione. Poczyscilem wtyczki i co sie da. Myslalem ze cos pomoze a tu nic... podlaczylem wiec pod kompa i wyskoczyl blad "18057 Powertrain data bus. Missing massage from abs controller P1649"... blad wyskakuje jak tylko wlacze zaplon, i w momencie kiedy zaczynaja migac te kontrolki rozlacza mnie z autem i nie moge juz sie podlaczyc, wylaczam zaplon i jestem podlaczony znowu... na 30 wlaczen zaplonu raz wlacza sie bez bledu i wtedy odpalam auto i komp sie nie rozlacza w momencie wyskoczenia bledu znowu rozlacza, odlaczylem wiec wtyczke przy pomnie i blad wyskakuje caly czas i to ten sam ale roznica jest w tym ze nie rozlacza mnie z autem... Czy ktos moze wie o co chodzi??? " sterownik ABS Miałem to samo. Tylko znalezienie odpowiedniego to już tragedia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maszmol Zgłoś #159 Napisano 14 Sierpnia 2010 TEMAT PONAWIAM - Nabawiłem się usterki przegubu lewego koła - przód.Wybrałem się więc do warsztatu by usunąć usterkę ,auto zostało a przegub został wymieniony.I zaczęło się...Zadzwonił telefon aby odebrać auto GOTOWE.Przyjechałem ,przegub wymieniony i w drogę.HA -naciskam pedał hamulca i auto odmawia zatrzymania się a w zamian szarpie kierownicą i bije pedałem w stopę!TAK JAK PODCZAS HAMOWANIA AWARYJNEGO ABS.Żadna kontrolka nie świeci.Wracam.Zgłaszam fakt ,coś szemrają i nikt (widzę nie ma pojęcia co jest!).Podpinamy pod komputer a tu błędu nie ma więc ściągają koło i HURA jeden z mech. wpadł na pomysł-młody zapsikał czujnik smarem miedziowym.DECYZJA-przedmuchać powietrzem z benzyną a potem wysuszyć!Zakładamy koło i w drogę!JESZCZE GORZEJ!ABS już nie działa a na konsoli zapala się kontrolka ABS,Żółty trójkącik i jeszcze czerwona z układu hamulcowego!Koniec nikt nie wie co jest,znowu szemrają i auto zostaje znowu w warsztacie!Komputer i są już błędy-czujnik pomiaru obrotów lewego koła (różna prędkość) i błąd czujnika lewego koła ABS.Kłótnia i szef decyduje się na wymianę czujnika ABS na koszt własny.Wszystko przeciąga się na dzień następny.Czekam na telefon i PROSZĘ ODEBRAĆ AUTO-GOTOWE!Jadę więc -no w końcu!Palę auto i w drogę hamuję ostro -włącza się ABS,pedał bije-nic nie świeci.Wyłączam trakcję i znowu ostre hamowanie i ABS działa.Nic nie świeci.Podpinamy kompa-błędów brak.Jadę na testy.Tak jakby OK ale dostrzegam że podczas bardzo delikatnego hamowania w ostatniej fazie zatrzymania pojazdu znowu czuć to trzepanie na pedale i kierownicy jakby ABS ale nic nie świeci.Oni nie wiedzą już co jest ani gdzie szukać.Auto uważam za nie sprawne więc nie odbieram i zostaje do poniedziałku bo jutro nie pracują!CO MOŻE BYĆ NIE TAK,POMÓŻCIE,PODPOWIEDZCIE JAK MAM ICH ATAKOWAĆ BY MNIE NIE OSZUKALI A DOPILNUJĘ WTEDY ABY AUTO ODDALI SPRAWNE NA 100%PROSZĘ WAS O POMOC! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario4000 Zgłoś #160 Napisano 14 Sierpnia 2010 Witaj dobić czujnik absu,poprostu dociść go,delikatnie uderzając sztylem od młotka tak żeby nie uszkodzić go i po kłopocie. Nie jeden miał to samo,ja również . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach