mario4000
-
Liczba zawartości
62 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O mario4000
- Urodziny 27.04.1967
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
katowice
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9TDI-PD 101KM (AVB)
-
Rok produkcji
2002
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
mario4000 obserwuje zawartość → skrzywiona rolka samonapinacza paska wielorowkowego, samoczynny wzrost obrotów, olej na bloku silnika i oraz 7 innych
-
Zawieszenie / wahacze - jaka firma, producent, ceny?
mario4000 odpowiedział temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Witam Katowice - Jabłoński - mechanika pojazdowa - zakłada swoje regenerowane całe komplety - mam założone wszystko od niego od 4 lat - zero jakichkolwiek luzów puków stuków a przejechane prawie 100 tys jest na nich po naszym ciężkim polskim terenie. Zbieżność trzeba zrobić w innym warsztacie . Pozdrawiam -
uszczelka obudowy filtra przeciwpyłkowego - nr vag
mario4000 odpowiedział dtambor → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam równie dobry jest silikon,mi nawaliło do auta kiedyś z 50 l. wody chciałem kupić nowy ten badziew ale jak zobaczyłem w servise że jest nie tani a daremny to zalałem silikonem jakieś4 lata temu i mam spokój z wodą. -
Witam Czujnik temperatury cieczy tak jak jest wyżej napisane,a dokładnie czujnik G-62,i będzie po kłopocie.
-
witam mozliwe że dostała się woda ( wilgoć ) do lampy i soczewka zaszła syfem,kiedyś spadła mi tylna osłona gumowa ( kapturek ) z reflektora i podczas ulewy nazbierał wody,po wysuszeniu światło świeci na żółto.
-
Witam Wystarczy dobrze poszukać na forum. Czujnik cieczy - G62 - znajdujący sie z tyłu bloku silnika,on jest odpowiedzialny między innymi za grzanie świec , miałem to samo po wymianie jest Ok,wymiana jest bardzo prosta.
-
Witaj Czujnik g62 - temperatury może byc do wymiany
-
Dzięki za odpowiedź ,może to być odma ,dekiel wykluczam oliwa pokazuje się poniżej,nie chcę radzić się pseudo fachowców z servisów bo kiedyś obstawiali uszczelkę pod głowicą,po umysiu nie idzie wywnioskować skąd dokładnie się sączy,poci,możliwe że jest tam przewód olejowy doprowadzający olej do turbo i jest coś z nim nie tak.
-
Witam wszystkich Może ktoś coś poradzi ( na forum jak na razie nie znalazłem czegoś podobnego ) blok silnika pod głowicą,pod kolektorem wydechowym jest zaolejony,może ktoś ma jakiś pomysł skąd ten olej,czy jest tam jakiś przewód z ciśnieniem oleju ? dostęp jest prawie zerowy żeby co kolwiek stwierdzić,uszczelkę pod głowicą wykluczam ponieważ płynu nie ubywa i jest czysty,miałem ten problem parę lat temu ale sie odnowił,oleju ubywa gdzieś około setki na 1,5 tys.km. Pozdrawiam
-
Witaj dobić czujnik absu,poprostu dociść go,delikatnie uderzając sztylem od młotka tak żeby nie uszkodzić go i po kłopocie. Nie jeden miał to samo,ja również .
-
Witam Miałem ten sam problem z którym dzisiaj poradziłem sobie w godzinkę. Zrób tak,wejdź na link który masz podany przez " Wojta" , tam dowiesz się jak zdjąć maskownicę z tylnej klapy,popatrz później gdzie znajduje się tzw.klamka na którą naciskasz aby otworzyć klapę tylko zobacz jej umiejscowienie od wewnątrz,wypnij wtyczkę z mikrostyku,popuść dwie śrubki z obejmy tej klamki,powinieneś później bez problemu wyciągnąć klamkę razem z gumową osłoną zewnetrzną. Może przeszkadzać plastikowa osłonka,najlepiej się ja wyciąga po wyjęciu lampki oświetlającej tablicę rejestracyjną ( prawa lampka ) najlepiej zdjąć tablicę rejestracyjną przy demontażu tej lampki. Sciągasz po wyciągnięciu klamki osłonę gumową i tam widzisz co jest już grane,jest to stop aluminiowy ,powodem blokowania jest przeważnie syf który powstaje z wilgoci,z wody,wyczyścić nasmarować i powinno być ok. Mi pomogło,chodzi jak nówka.
-
Witam wszystkich Mam problemik Po wymianie filtra paliwa cieknie z tych przewodów które są nad nim. Są na tych przewodach te badziwiaste oryginalne opaski,do czego zmierzam,czy wymieniając te szwabskie opaski na opaski zaciskowe na kluczo - śrubokręt nie zapowietrzę układu,albo nie będzie problemu z odpałem ? Z góry dzięki Ps.filtr paliwa wymieniał mi warsztat w październiku dwa dni po wymianie miałem wypadek i trochę czasu nie mogłem jeździć pasiemcem.
-
Samoistnie uszkodzenie paska wielorowkowego po wymianie
mario4000 odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam Wymień napinacz + sprzęgiełko alternatora i masz na bardzo długi czas po kłopocie. Sprzęgiełko alternatora jak ktoś wyżej napisał powoduje uszkodzenie napinacza. -
Wycena jest również zależna od wartości Twojego samochodu ,obliczają ile jest warty przed szkodą i jaka jest jego wartość w obecnej chwili ,czyli z szkodą,nie daj się zrobić w balona,to nie są małe pieniądze.
-
Czujnik temperatury zewnętrznej miał wcześniej uszkodzone przewody ( przetarte ) ale zostało to opanowane , wskazuje temp.rzeczywista i na fisie i na climatr.może trzeba zresetować wszystko poprzez zdjęcie klemy z aku.
-
Dzięki za odpowiedź,ale wcześniej przed wypadkiem początkowy czas grzania swiec był wskazywany przez kontrolkę a świece wymieniane wszystkie były na nowe.