Skocz do zawartości

mario4000

  • Liczba zawartości

    62
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mario4000

  • Urodziny 27.04.1967

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    katowice

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam Katowice - Jabłoński - mechanika pojazdowa - zakłada swoje regenerowane całe komplety - mam założone wszystko od niego od 4 lat - zero jakichkolwiek luzów puków stuków a przejechane prawie 100 tys jest na nich po naszym ciężkim polskim terenie. Zbieżność trzeba zrobić w innym warsztacie . Pozdrawiam
  2. Witam równie dobry jest silikon,mi nawaliło do auta kiedyś z 50 l. wody chciałem kupić nowy ten badziew ale jak zobaczyłem w servise że jest nie tani a daremny to zalałem silikonem jakieś4 lata temu i mam spokój z wodą.
  3. Witam Czujnik temperatury cieczy tak jak jest wyżej napisane,a dokładnie czujnik G-62,i będzie po kłopocie.
  4. witam mozliwe że dostała się woda ( wilgoć ) do lampy i soczewka zaszła syfem,kiedyś spadła mi tylna osłona gumowa ( kapturek ) z reflektora i podczas ulewy nazbierał wody,po wysuszeniu światło świeci na żółto.
  5. Witam Wystarczy dobrze poszukać na forum. Czujnik cieczy - G62 - znajdujący sie z tyłu bloku silnika,on jest odpowiedzialny między innymi za grzanie świec , miałem to samo po wymianie jest Ok,wymiana jest bardzo prosta.
  6. Witaj Czujnik g62 - temperatury może byc do wymiany
  7. Dzięki za odpowiedź ,może to być odma ,dekiel wykluczam oliwa pokazuje się poniżej,nie chcę radzić się pseudo fachowców z servisów bo kiedyś obstawiali uszczelkę pod głowicą,po umysiu nie idzie wywnioskować skąd dokładnie się sączy,poci,możliwe że jest tam przewód olejowy doprowadzający olej do turbo i jest coś z nim nie tak.
  8. Witam wszystkich Może ktoś coś poradzi ( na forum jak na razie nie znalazłem czegoś podobnego ) blok silnika pod głowicą,pod kolektorem wydechowym jest zaolejony,może ktoś ma jakiś pomysł skąd ten olej,czy jest tam jakiś przewód z ciśnieniem oleju ? dostęp jest prawie zerowy żeby co kolwiek stwierdzić,uszczelkę pod głowicą wykluczam ponieważ płynu nie ubywa i jest czysty,miałem ten problem parę lat temu ale sie odnowił,oleju ubywa gdzieś około setki na 1,5 tys.km. Pozdrawiam
  9. Witaj dobić czujnik absu,poprostu dociść go,delikatnie uderzając sztylem od młotka tak żeby nie uszkodzić go i po kłopocie. Nie jeden miał to samo,ja również .
  10. Witam Miałem ten sam problem z którym dzisiaj poradziłem sobie w godzinkę. Zrób tak,wejdź na link który masz podany przez " Wojta" , tam dowiesz się jak zdjąć maskownicę z tylnej klapy,popatrz później gdzie znajduje się tzw.klamka na którą naciskasz aby otworzyć klapę tylko zobacz jej umiejscowienie od wewnątrz,wypnij wtyczkę z mikrostyku,popuść dwie śrubki z obejmy tej klamki,powinieneś później bez problemu wyciągnąć klamkę razem z gumową osłoną zewnetrzną. Może przeszkadzać plastikowa osłonka,najlepiej się ja wyciąga po wyjęciu lampki oświetlającej tablicę rejestracyjną ( prawa lampka ) najlepiej zdjąć tablicę rejestracyjną przy demontażu tej lampki. Sciągasz po wyciągnięciu klamki osłonę gumową i tam widzisz co jest już grane,jest to stop aluminiowy ,powodem blokowania jest przeważnie syf który powstaje z wilgoci,z wody,wyczyścić nasmarować i powinno być ok. Mi pomogło,chodzi jak nówka.
  11. Witam wszystkich Mam problemik Po wymianie filtra paliwa cieknie z tych przewodów które są nad nim. Są na tych przewodach te badziwiaste oryginalne opaski,do czego zmierzam,czy wymieniając te szwabskie opaski na opaski zaciskowe na kluczo - śrubokręt nie zapowietrzę układu,albo nie będzie problemu z odpałem ? Z góry dzięki Ps.filtr paliwa wymieniał mi warsztat w październiku dwa dni po wymianie miałem wypadek i trochę czasu nie mogłem jeździć pasiemcem.
  12. Witam Wymień napinacz + sprzęgiełko alternatora i masz na bardzo długi czas po kłopocie. Sprzęgiełko alternatora jak ktoś wyżej napisał powoduje uszkodzenie napinacza.
  13. Wycena jest również zależna od wartości Twojego samochodu ,obliczają ile jest warty przed szkodą i jaka jest jego wartość w obecnej chwili ,czyli z szkodą,nie daj się zrobić w balona,to nie są małe pieniądze.
  14. Czujnik temperatury zewnętrznej miał wcześniej uszkodzone przewody ( przetarte ) ale zostało to opanowane , wskazuje temp.rzeczywista i na fisie i na climatr.może trzeba zresetować wszystko poprzez zdjęcie klemy z aku.
  15. Dzięki za odpowiedź,ale wcześniej przed wypadkiem początkowy czas grzania swiec był wskazywany przez kontrolkę a świece wymieniane wszystkie były na nowe.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności