Skocz do zawartości

Nenio

  • Liczba zawartości

    59
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Nenio

  • Urodziny 03.11.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lublin

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 110KM (AVG)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Witam Dzisiaj podczas jazdy w moim pasaciku pojawił się następujący problem. Podczas gwałtownego dodawania gazu silnik jakby się dławił. odczucie jest takie jakby ktoś zaciągnął ręczny lub naciskał hamulec przez chwilkę. Auto przyspiesza skokami. Gdy się juz to przedmucha auto idzie jak złe. Dodam też że auto parę dni temu wyjechało z warsztatu. Wymieniony rozrząd oraz zaworek n75. Auto sprawdzane pod kompem wtedy było i przeplywka turbo są ok.C zy miał już ktoś podobny problem ?? Co to może być?? Proszę o rady
  2. Witam Dzisiaj podczas jazdy w moim pasaciku pojawił się następujący problem. Podczas gwałtownego dodawania gazu silnik jakby się dławił. odczucie jest takie jakby ktoś zaciągnął ręczny lub naciskał hamulec przez chwilkę. Auto przyspiesza skokami. Gdy się juz to przedmucha auto idzie jak złe. Dodam też że auto parę dni temu wyjechało z warsztatu. Wymieniony rozrząd oraz zaworek n75. Auto sprawdzane pod kompem wtedy było i przeplywka turbo są ok.C zy miał już ktoś podobny problem ?? Co to może być?? Proszę o rady
  3. Sprawdzę te kratki. Chodzi o to że nie działało mi podświetlenie kabiny i jak dostałem się do kabli to przelutowanie kabli czerwono czarnych pomogło. Podczas tej operacji znalazlem wlasnie te te 4 kabelki . Cała zabawa polegała na tym że nie dostrzegłem że coś jest nie tak
  4. Witam Mam takie pytanie za co odpowiedzialny jest kabel biało niebieski. jest to połączenie 3 kabli z jednym wchodzącym do modułu komfortu. Z góry dziękuje za info
  5. oki oki fakt umknelo to mojej uwadze
  6. tak tak wiecej niz dwie nie ma zerknalem na rysunki i sa dwa elementy na zamocowanie. A jeszcze jedno pytanie czy przypadkiem zawor n75 nie jest odpowiedzialny za przyśpieszanie na wysokich obrotach. Bo jak tak to nie dotyczy mnie bo ja mam problem z mulem do okolo 2500 obrotow
  7. a więc tak zlokalizowałem te dwa zaworki ale nie wiem czy wyrobię się przed zmrokiem . Chyba sięjutro za to zabiorę . A jeszcze jedno pytanie czy n 75 trzyma się na jednej śrubie a n18 na 2 ? czy są jeszcze jakieś ukryte śrubki:)
  8. właśnie podobne zdjęcie wydrukowałem by wiedzieć czego szukać wielkie dzięki za pomoc http://forum.vw-passat.pl/threads/38058-Zaworek-N75-wymiana a tu znalazłem rysuneczke gdzie znajdują się zte zawory
  9. faktycznie mozna te dwa zaworki podmienić czemu nie warto sprobowac Zaraz ruszam w poszukiwaniu tych zaworków i sprawdzę czy lepiej samochodzik śmga
  10. hmm pytanie tylko skąd ten zaworek podmienić to chyba nie bedzie takie proste. Są jakieś metody by go sprawdzić ??
  11. ale czy komp nie powinien pokazać błedu jeśli by cośbyło nie tak z n75 ??
  12. Ale ciścnienie i inne dane wskazują na to że turbo jest dobrze zregenerowane, Regeneracja w zakładzie w Lubnie cieszące się bardzo dobrą opinią. Samochód pod kompa podpięty został w innym zakładzie. Wszystko po to by zakład nie bronił że z turbo wszystko tak jak trzeba zrobił. Mechanik przy kompie stwierdził że turbo pracuje. Powiedziałó mi co mnie bardzo zdziwiło że na 4 biegu podczasd testu doładowanie na 2 tys jest dokładnie takie jak powinno być.
  13. Witam Mam ogromny problem a mianowicie. Pewien czas temu padła mi turbina. Poszedł olej więc trzeba było oddać ją do regeneracji. Po paru dniach przychodzi odbiór samochodu spodziewam się iż samochodzik bedzie latał a tu problem. Samochód jest zamulony. Wkręca się na obroty dopiero przy 3 tys predkośc maksymalna chyba oki nie mialem jak sprawdzić. Pierwsze co zrobiłem pojechalem podpiąć samochód po kompa i tu szok. Wszystko w normie. Doładowanie takie jak powinno być przepływka wzór. Kąt wtrysków dobry. Wszystko tak jak powinno być. Niestety tak nie jest. Sprawdzony został też katalizator. Niestety i to nic nie dało samochód jeźdz tak samo z odłączonym wydechem. Poprostu brak słów. Dodam też że rozrząd sprawdzony i zapłon też oki. Czy ktoś już sięspotkał z czymś takim. Proszęo rady co robić
  14. Nenio

    zatrzaśnięte drzwi

    Niestety ale zdjęcie grilla nic nie daje. Nie ma jak dostać się do mechanizmu. Za dużo tam plastiku. Czas udaćsię do specjalisty
  15. Nenio

    zatrzaśnięte drzwi

    Twoja wypowiedź dodała mi otuchy. Jak siętylko zrobi jasno to postaram sie zdemontowaćten grill. i Zobaczymy czy uda się otworzyć maskę,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności