dev14 Zgłoś #341 Napisano 6 Maja 2013 czujnik przy skręcie kół się nie porusza więc tu bym winnego nie szukał , najprościej podpiąć by było pod vag i sprawdzić błąd z którego koła to idzie. Ja bym szukał według tego opisu co podałeś usterki winy w kablach to one są ruchome przy skręcie zatem od tego zacznij. Jak się okaże że jest już nadłamany przy czujniku no to pozostaje już tylko wymiana potem albo "druciarstwo" i jakoś go poskładać do kupy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #342 Napisano 8 Maja 2013 ostatnio miałem gwałtowne hamowanie na oponach zimowych i podczas zmiany kół z zimowych na letnie zauważyłem że po tamtym hamowaniu mam wyzabkowana tylko lewa przednia oponę (dodam że nadal swieci mi sie abs i miga kontrolka ręcznego wykrzyknik) wyciągnołem z lewej strony z przodu czujnik abs i rozpiołem kostkę która jest koło amortyzatora zarówno w kostke jak na czujnik potraktowałem wd40 i złożyłem ale to nic nie pomogło macie jakiś pomysł co może być uszkodzone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
-Yogi- Zgłoś #343 Napisano 9 Maja 2013 Miałem podobny problem, z kontrolką abs, hamulców i paru innych dziwnych rzeczy. Np. odpalając samochód - silnik pracuje , sprzęgło, wbijam wsteczny a tu boom! dziwny sygnał dźwiękowy i kontrolka abs + ham. i samochód gaśnie (). Odpalam ponownie wszystko ok. Z czasem działo się to coraz częściej do czasu aż w ogóle nie można było zapalić samochodu, żarzenie kontrolek oraz cykanie wszystkich możliwych przekaźników. Problemem była kostka stacyjki. Kupiłem nową, okazało się ze są dwa rodzaje wiec wyczyściłem starą kostkę. Jak ręką odjął, ale nie miałem ładowania do 2000 obrotów + kontrolka ładowania. Kupiłem nową , już dobrą kostkę stacyjki i furka lata do teraz bez problemu. Tak więc sprawdzenie kostki stacyjki to żaden problem , wymontowanie jakieś 5 min, warto sprawdzić styki. Pozdrawiam i życzę pozytywnej diagnozy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bobek1.9TDI Zgłoś #344 Napisano 11 Maja 2013 Witam od jakiegos czasu włacza mi sie system ESP co mnie dziwi działa tylko za zakrętach w prawo miga i komputer traktuje sytuacje jako pośliżg co może być przyczyną takiego zachowania? po podłączeniu do komputera wyskakuje sporadyczny błąd Czujnik kąta skrętu. Gdzie go mogę znaleść? i czy drogi jest taki interes Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #345 Napisano 11 Maja 2013 Czujnik skrętu to jest taśma pod kierownicą. Na allegro kosztuje około 100 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #346 Napisano 11 Maja 2013 Gdzie go mogę znaleść? Aby się do niego dostać należy zdjąć kierownicę i manetki (wycieraczek i kierunków). i czy drogi jest taki interes Najpierw wypadałoby sprawdzić jak się zachowuje oczko czujnika skrętu, jeśli jest OK to można rozebrać i przeczyścić. Był nawet opis gdzieś na forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bogus75 Zgłoś #347 Napisano 11 Maja 2013 mam problem zaświeciło się esp i co gorsze szarpie silnikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bobek1.9TDI Zgłoś #348 Napisano 12 Maja 2013 mógłby ktoś podrzucić jakiegoś linka jak się dostać do tego czujnika skrętu? jak kolega wyżej pisał chciałbym sprawdzić jak się zachowuje oczko czujnika skrętu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #349 Napisano 12 Maja 2013 Możesz skorzystać z tego wątku, tutaj jest ładnie opisane jak zdjąć kierownicę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #350 Napisano 16 Maja 2013 (edytowane) dziś zdemontowałem sterownik ABS i chciałbym wiedzieć który to jest numer tego sterownika ten na pierwszym foto czy ten na drugim foto taki nieczytelny na samym dole czarnej obudowy powiedzcie mi czy można zamienić całą pompę z sterownikiem na inną i czy będzie to działać prawidłowo bo nie mogę znaleźć sterownika jaki jest mi potrzebny i po takiej wymianie pompy pewnie trzeba odpowietrzać hamulce problem został rozwiązany uszkodzony był sterownik abs-u wymieniłem na taki sam i jest ok Edytowane 21 Maja 2013 przez pawelvw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maslan82 Zgłoś #351 Napisano 2 Czerwca 2013 Witam Wszystkich jestem nowy na forum. Potrzebuje pomocy, mam uszkodzony sterownik ABS. Oznaczenia na pompie ABS- 8E0614111AH. Czy mogę zamienić sam sterownik pochodzący od pompy o numerach 8E061411AB ????bardzo proszę o odpowiedż Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #352 Napisano 2 Czerwca 2013 sterownik musisz mieć taki sam jaki ci sie zepsół chyba ze wymienisz cała pompę ale jak ja sie pytałem o wymiane całej pompy ze sterownikiem to mi nikt nie udzielił odpowiedzi na moje pytanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maslan82 Zgłoś #353 Napisano 2 Czerwca 2013 Więc ponawiam pytanie. Czy można zastąpić sam sterownik z pompy o nr 8E061411AH, na sterownik z pompy o numerze 8E061411AB???? lub kompletną pompę wraz ze sterownikiem nr............AH na nową kompletną o nr...............AB ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dan0031 Zgłoś #354 Napisano 17 Czerwca 2013 W moim passacie od jakiegoś czasu świeci kontrolna ABS oraz czerwony wykrzyknik wraz z trzema piskami. Po podpięciu VAG-a pokazuje błąd 287 zwarcie/przerwanie czujnika prawy tył. Zmierzyłem oporność czujnika i wychodzi ok. 1250 Om. Przedzwoniłem kable z kostki sterownika ABS i jest ok. Zdemontowałem piastę i wyjąłem czujnik. Przedmuchałem, przeczyściłem i zamontowałem - problem się powtarza, ten sam błąd. Podpiąłem czujnik z piastą na tylną lewą stronę i to samo! Błąd czujnika prawy tył. A więc wynika z tego, że czujnik jest ok a problem leży w sterowniku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziadzior1 Zgłoś #355 Napisano 17 Czerwca 2013 ostatnio też miałem problem z kontrolką abs, plus migający (!) oraz trzy piknięcia, co się okazało? bezpiecznik poszedł... wymiana i wszystko wróciło do normy =) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oli2008 Zgłoś #356 Napisano 17 Czerwca 2013 Sterowniki z końcówką AH do tanich nie należą i ciężko jest trafić jakiś w dobrej cenie.Używkę razem z pompą kupiłem za 600zł sterownik przerzuciłem kontrolki przestały świecić a pompę pogoniłem za dobre pieniądze :chytrus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #357 Napisano 17 Czerwca 2013 to sporo zapłaciłeś za ten sterownik z pompa to juz bym wolał dołożyć i kupić nówke za ponad 700zł i mieć gwarancje ja za pompe ze sterownikiem zapłaciłem 180zł ale musiałem szukać tydzień tegj pompy ze sterownikiem o oznaczeniu AH Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dan0031 Zgłoś #358 Napisano 19 Czerwca 2013 A miał już ktoś taki problem, że ABS nie widział czujek? Jakby nie reagował na nie bo jak odpiąłem lewy tył to nie zauważył tego i cały czas pokazywał błąd prawy tył. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość szopec Zgłoś #359 Napisano 27 Czerwca 2013 Witam wszystkich po raz pierwszy. Mam problem ze swoim Passatem B5 z tiptronicem. Mianowicie od jakiegoś czasu w czasie jazdy zapalają się kontrolki abs i esp, a skrzynia wchodzi w tryb awaryjny. Po ponownym rozruchu problem ten znika. Zazwyczaj dzieje się to, jak samochód stał całą noc lub dłuższy okres czasu. Czy ktoś z Was może spotkał się z podobnym problemem? Byłem u mechanika, podpiął do komputera ale nie potrafił zdiagnozować problemu. z góry dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nico851 Zgłoś #360 Napisano 28 Lipca 2013 Witam mam jakiś dziwny problem z moim passatem wyjechałem dzisiaj z garażu i w czasie jazdy zaczęła mi mrugać kontrolka od hamulca i świeci się abs w tym czasie przestają działać zegary, el. szyby, lusterka i nie wiem co jeszcze... Zatrzymałem się i puściłem gaz uspokoiło się delikatnie wciskam gaz dalej to samo znowu puszczam spokój o co tu chodzi? Co ma do tego gaz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach