bmateuszd Zgłoś #401 Napisano 22 Września 2014 A nie warto najpierw sprawdzić stacyjkę, słabe połączenie w stacyjce w pierwszej kolejności wzbudza ABS z ! i pipaniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #402 Napisano 22 Września 2014 Aaa no właśnie, bo jak widziałem na zdjęciach tam są jakieś tuleje i będą całkowicie odsłonięte , dlatego zapytałem czy mozna tak jeździć... dzięki Waldi:ok - - - - - aktualizacja - - - - - A nie warto najpierw sprawdzić stacyjkę, słabe połączenie w stacyjce w pierwszej kolejności wzbudza ABS z ! i pipaniem. A jak to zrobić? - - - - - aktualizacja - - - - - Co do samego sprawdzenia sterownika to akurat jest taki ktoś na allegro i robi to za darmo, chyba że będzie uszkodzona to wtedy za naprawę bierze 200zł więc jeśli to nie sterownik to zapłacę tylko za wysłkę w obie strony:manga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #403 Napisano 22 Września 2014 co do stacyjki chodzi dokładnie o kostkę http://www.tomczesci.pl/index.php/produkt/50876.kostka-stacyjki-vw-passat-b5-golf-iv-bora-polo.htm Albo podmienić z innego auta (10min roboty) lub kupić nową chociaż by podróbę za 30zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #404 Napisano 22 Września 2014 co do stacyjki chodzi dokładnie o kostkę http://www.tomczesci.pl/index.php/produkt/50876.kostka-stacyjki-vw-passat-b5-golf-iv-bora-polo.htmAlbo podmienić z innego auta (10min roboty) lub kupić nową chociaż by podróbę za 30zł Dzięki Mateusz, faktycznie za tę cenę warto to zrobić nawet jeśli byłby to tylko zabieg w ciemno... - - - - - aktualizacja - - - - - Dzięki Panowie za pomoc, będę działał o wynikach poinformuję... dla potomnych... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #405 Napisano 22 Września 2014 Raz na jakiś czas po właczeniu zapłonu pojawia się 3-krotny sygnął dźwiękowy (taki jak podczas błędu ABS) ale wtedy nie zaświeca mi się żadna z kontrolek od hamulców czy ABS. VCDS nie pokazuje żadnych błędów, stop jest - gdzie szukać przyczyny? Kompletnie nic ci się nie zaświeca? tylko sam sygnał dźwiękowy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertfx10 Zgłoś #406 Napisano 22 Września 2014 Słaby akumulator. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #407 Napisano 22 Września 2014 A może brakuje jakiejś kontrolki,słyszałem o takich przypadkach... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #408 Napisano 22 Września 2014 Zdecydowanie najpierw sprawdzić aku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #409 Napisano 22 Września 2014 Potwierdzam,sprawdzenie napięcia na aku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
petrus Zgłoś #410 Napisano 24 Września 2014 Mam pytanko czy sterownik 0 273 004 282 można zamienić na 0 273 004 281 i pompę z końcówką AM na AB.Niby mała różnica ale problem jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #411 Napisano 2 Października 2014 najprędzej pada ci sterownik pompy miałem to samo dwie kontrolki na zegarach i brak możliwości połączenia z kompem wymieniłem ten sterownik i problem zniknął Dzięki Paweł trafiłeś w 10! to wina sterownika, panowie z servisu RTV ogarnęli temat i już po problemie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #412 Napisano 2 Października 2014 zrobili to kolesie co naprawiają telewizory radia i takie tam podobne rzeczy ile cię to kosztowało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #413 Napisano 2 Października 2014 zrobili to kolesie co naprawiają telewizory radia i takie tam podobne rzeczy ile cię to kosztowało Zgadza się Naoglądałem sie internetu i jedyną awarią jaka spotyka te sterowniki to dwa srebrne przewodziki które są oryginalnie zgrzewane a nie lutowane, dlatego po pewnym czasie "puszczają" (cała naprawa polega tylko na ich ponownym zlutowaniu) więc pomyślałem sobie że może servis RTV da redę? Dodam że "profesjonalna" naprawa polega też tylko i wyłącznie na tej samej operacji:P za którą trzeba zapłacić 200zł + koszta wysyłki w tą i nazad... Trochę się chłopaki namęczyli, klnęli bo obok są druciki cieńsze od włosa!!!! które niestety uszkodzili, ale polutowali co trzeba 60zł skasowali a ja cały w skowronkach i szczęśliwy odjechałem do domu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #414 Napisano 2 Października 2014 różnica w cenie znacząca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
petek1984 Zgłoś #415 Napisano 4 Października 2014 Witam wszystkich.mam problem.od niedawna zaczyna mi migac kontrolka ! i rowno z nia swieci kontrolka abs.nie posiadam instrukcji i nie wiem co to znaczy.sprawdzilem poziom plynu ham,wszystko ok.nie wiem gdzie szukac.czy to wina abs.prosze o jakies wskazowki.[/b] Cześć.Mam paska b5 z 1999 roku i jakieś 2 miesiące temu tez mialem ten problem.Kolega stwierdzil ze to sterownik pompy abs-u... Wymienilem cala pompe ze sterownikiem i teraz jest cacy.Sprawdz,moze i w Twoim przypadku jest to samo.pozro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Demiec Zgłoś #416 Napisano 22 Października 2014 Witam, temat dawno nie odświeżany . Mam poważny problem z moim Paskiem, rok 1998 silnik 1,8t . Abs poprostu mi warjuje, ostatnio miałem regenerowaną pompe ABS i wszystko grało jak należy do czasu pechowego dnia. Teraz to juz codziennosc gdy odpalam samochod slysze 3 piknięcia (błąd ABS) pika mi tak około 6-12 razy zanim wyjade z parkingu potem powtarza sie dopiero przy mocniejszym hamowaniu lub lekkim poslizgu kół . Elektromechanik powiedział ze pompa sie kończy i to jest tego wina lecz jakoś słabo mu w to wierzę dodatkowo do tego mam zmienione kompletnie wszystkie hamulce (tarcze+klocki) a samochod mimo to dalej strasznie słabo hamuje. Przeglądałem forum od paru dni ale takie przypadku nie znalazłem, jesli cos gdzies przeoczyłem to przepraszam. Prosze o pomoc pozdrawiam ; ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bifast Zgłoś #417 Napisano 4 Listopada 2014 U mnie problem wygląda inaczej.Po przekreceniu kluczyka nie pala sie kontrolki abs i esp. Abs dziala esp nie.Wlacznik nic nie reaguje esp ,Na vagu zero bledow kody abs dobre czujnik skretu sprawdzony.Co moze byc problemem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
axlotic Zgłoś #418 Napisano 5 Listopada 2014 Jeżeli podczas zapalania migają kontrolki ABS i ESP oraz występuję 3 razy sygnał dźwiękowy to jest to oznaka, że pada akumulator. Przykład na filmiku: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogdan_075 Zgłoś #419 Napisano 7 Listopada 2014 witam po wymianie klockow z przodu pali mi sie kontrolka abs i esp ( mialem klocki z czujnikami a zalozylem bez ) czy to ma jakies znaczenie i jak moge sobie z tym poradzic prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #420 Napisano 7 Listopada 2014 witam po wymianie klockow z przodu pali mi sie kontrolka abs i esp ( mialem klocki z czujnikami a zalozylem bez ) czy to ma jakies znaczenie i jak moge sobie z tym poradzic prosze o pomoc Znaczy przed wymianą nie świeciły? Najlepiej złączyć,zmostkować,zewrzeć kable od czujników i zobaczyć...z czujników klocków tylko powinna świecić żółta kontrolka(O) a nie wiem czy ABS i ESP też ale chyba nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach