Skocz do zawartości
Gość Frytek

[B5] Problem z ABS i ESP

Rekomendowane odpowiedzi

A nie warto najpierw sprawdzić stacyjkę, słabe połączenie w stacyjce w pierwszej kolejności wzbudza ABS z ! i pipaniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aaa no właśnie, bo jak widziałem na zdjęciach tam są jakieś tuleje i będą całkowicie odsłonięte , dlatego zapytałem czy mozna tak jeździć... dzięki Waldi:ok

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

A nie warto najpierw sprawdzić stacyjkę, słabe połączenie w stacyjce w pierwszej kolejności wzbudza ABS z ! i pipaniem.

 

A jak to zrobić?

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Co do samego sprawdzenia sterownika to akurat jest taki ktoś na allegro i robi to za darmo, chyba że będzie uszkodzona to wtedy za naprawę bierze 200zł więc jeśli to nie sterownik to zapłacę tylko za wysłkę w obie strony:manga

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co do stacyjki chodzi dokładnie o kostkę http://www.tomczesci.pl/index.php/produkt/50876.kostka-stacyjki-vw-passat-b5-golf-iv-bora-polo.htm

Albo podmienić z innego auta (10min roboty) lub kupić nową chociaż by podróbę za 30zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co do stacyjki chodzi dokładnie o kostkę http://www.tomczesci.pl/index.php/produkt/50876.kostka-stacyjki-vw-passat-b5-golf-iv-bora-polo.htm

Albo podmienić z innego auta (10min roboty) lub kupić nową chociaż by podróbę za 30zł

 

Dzięki Mateusz, faktycznie za tę cenę warto to zrobić nawet jeśli byłby to tylko zabieg w ciemno...

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Dzięki Panowie za pomoc, będę działał o wynikach poinformuję... dla potomnych...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Raz na jakiś czas po właczeniu zapłonu pojawia się 3-krotny sygnął dźwiękowy (taki jak podczas błędu ABS) ale wtedy nie zaświeca mi się żadna z kontrolek od hamulców czy ABS. VCDS nie pokazuje żadnych błędów, stop jest - gdzie szukać przyczyny?

 

Kompletnie nic ci się nie zaświeca? tylko sam sygnał dźwiękowy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może brakuje jakiejś kontrolki,słyszałem o takich przypadkach...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie najpierw sprawdzić aku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam,sprawdzenie napięcia na aku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko czy sterownik 0 273 004 282 można zamienić na 0 273 004 281 i pompę z końcówką AM na AB.Niby mała różnica ale problem jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
najprędzej pada ci sterownik pompy miałem to samo dwie kontrolki na zegarach i brak możliwości połączenia z kompem wymieniłem ten sterownik i problem zniknął

 

Dzięki Paweł trafiłeś w 10! to wina sterownika, panowie z servisu RTV ogarnęli temat i już po problemie:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrobili to kolesie co naprawiają telewizory radia i takie tam podobne rzeczy ile cię to kosztowało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zrobili to kolesie co naprawiają telewizory radia i takie tam podobne rzeczy ile cię to kosztowało

 

Zgadza się:D Naoglądałem sie internetu i jedyną awarią jaka spotyka te sterowniki to dwa srebrne przewodziki które są oryginalnie zgrzewane a nie lutowane, dlatego po pewnym czasie "puszczają" (cała naprawa polega tylko na ich ponownym zlutowaniu) więc pomyślałem sobie że może servis RTV da redę?

Dodam że "profesjonalna" naprawa polega też tylko i wyłącznie na tej samej operacji:P za którą trzeba zapłacić 200zł + koszta wysyłki w tą i nazad...

Trochę się chłopaki namęczyli, klnęli bo obok są druciki cieńsze od włosa!!!!:zeco które niestety uszkodzili, ale polutowali co trzeba 60zł skasowali a ja cały w skowronkach i szczęśliwy odjechałem do domu...:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

różnica w cenie znacząca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich.mam problem.od niedawna zaczyna mi migac kontrolka ! i rowno z nia swieci kontrolka abs.nie posiadam instrukcji i nie wiem co to znaczy.sprawdzilem poziom plynu ham,wszystko ok.nie wiem gdzie szukac.czy to wina abs.prosze o jakies wskazowki.[/b]

 

Cześć.Mam paska b5 z 1999 roku i jakieś 2 miesiące temu tez mialem ten problem.Kolega stwierdzil ze to sterownik pompy abs-u...

Wymienilem cala pompe ze sterownikiem i teraz jest cacy.Sprawdz,moze i w Twoim przypadku jest to samo.pozro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, temat dawno nie odświeżany . Mam poważny problem z moim Paskiem, rok 1998 silnik 1,8t . Abs poprostu mi warjuje, ostatnio miałem regenerowaną pompe ABS i wszystko grało jak należy do czasu pechowego dnia. Teraz to juz codziennosc gdy odpalam samochod slysze 3 piknięcia (błąd ABS) pika mi tak około 6-12 razy zanim wyjade z parkingu potem powtarza sie dopiero przy mocniejszym hamowaniu lub lekkim poslizgu kół . Elektromechanik powiedział ze pompa sie kończy i to jest tego wina lecz jakoś słabo mu w to wierzę dodatkowo do tego mam zmienione kompletnie wszystkie hamulce (tarcze+klocki) a samochod mimo to dalej strasznie słabo hamuje. Przeglądałem forum od paru dni ale takie przypadku nie znalazłem, jesli cos gdzies przeoczyłem to przepraszam. Prosze o pomoc pozdrawiam ; )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie problem wygląda inaczej.Po przekreceniu kluczyka nie pala sie kontrolki abs i esp. Abs dziala esp nie.Wlacznik nic nie reaguje esp ,Na vagu zero bledow kody abs

dobre czujnik skretu sprawdzony.Co moze byc problemem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli podczas zapalania migają kontrolki ABS i ESP oraz występuję 3 razy sygnał dźwiękowy to jest to oznaka, że pada akumulator.

Przykład na filmiku:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam po wymianie klockow z przodu pali mi sie kontrolka abs i esp ( mialem klocki z czujnikami a zalozylem bez ) czy to ma jakies znaczenie i jak moge sobie z tym poradzic prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam po wymianie klockow z przodu pali mi sie kontrolka abs i esp ( mialem klocki z czujnikami a zalozylem bez ) czy to ma jakies znaczenie i jak moge sobie z tym poradzic prosze o pomoc

 

Znaczy przed wymianą nie świeciły?

Najlepiej złączyć,zmostkować,zewrzeć kable od czujników i zobaczyć...z czujników klocków tylko powinna świecić żółta kontrolka(O) a nie wiem czy ABS i ESP też ale chyba nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności