Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

czytałem ze można tez wymieni pokrywe zaworową (ktoś pisał ze kosztuje 105 zl) tylko zastanawiam sie ile moze pojeździc bez awarii?

 

do Twojego silnika to ona kosztuje ponad 400zł :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety moje plany legły w gruzach:lol2

to tak za bardzo nie wiem co teraz zrobić, bo moja odma daje olejem na maksa (na 6000 tyś. km stan oleju zszedł z max na min) - czasami lubię sobie podeptać po gazie:devil

sam separator pomoże tyle ze syf nie poleci do układu dolotowego a oleju i tak pewno będzie ubywało

może macie jakieś pomysły na tą pokrywę zaworów??? może kupić używaną?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
niestety moje plany legły w gruzach:lol2

to tak za bardzo nie wiem co teraz zrobić, bo moja odma daje olejem na maksa (na 6000 tyś. km stan oleju zszedł z max na min) - czasami lubię sobie podeptać po gazie:devil

sam separator pomoże tyle ze syf nie poleci do układu dolotowego a oleju i tak pewno będzie ubywało

może macie jakieś pomysły na tą pokrywę zaworów??? może kupić używaną?

 

Nigdy nie wiesz jak bedzie sie zachowywala uzywana. Jesli autem chcesz jeszcze dlugo jezdzic (w sensie nie sprzedawac) to ja bym odzalowal ta kase, kupil nowa i zapomnial o sprawie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spróbuję przemyć kanaliki pokrywy benzyną ekstrakcyjną, zobaczymy co się stanie

 

do tego zdecydowałem sie na zakup separatora oleju od lublina

http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=802682&postcount=84

 

zobaczymy na ile to pomoże - jak pojeżdżę trochę zdam relację

 

 

o ja bym odzalowal ta kase, kupil nowa i zapomnial o sprawie.

 

tutaj podstawowe pytanie ile taka nowa pokrywa pojeździ bez awarii?

bo jak padnie po 20 tyś. km albo będzie lała olejem tak samo jak obecna to jej zakup mija się z celem:(

Edytowane przez darek0808

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sam separator pomoże tyle ze syf nie poleci do układu dolotowego a oleju i tak pewno będzie ubywało

 

Po założeniu separatora okaże się czy ubytkowi oleju winna jest pokrywa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po założeniu separatora okaże się czy ubytkowi oleju winna jest pokrywa.

 

zgadzam się:) nie ukrywam ze m.in. po to zakupiłem separator

ściągałem wczoraj rure doprowadzającą powietrze do turbo i wyglada na to ze olej dostaje sie właśnie z odmy - gdyby lało turbo olej nie znajdowałby się przed turbina tylko za nia - tak mi sie przynajmniej wydaje:)

poza tym nie ma jakiegoś mega luzu poprzecznego na wirniku - co prawda nie dotykalem innych wirników jednak luz jest "minimalnie" wyczuwalny

zobaczymy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
spróbuję przemyć kanaliki pokrywy benzyną ekstrakcyjną, zobaczymy co się stanie

 

do tego zdecydowałem sie na zakup separatora oleju od lublina

http://forum.vw-passat.pl/showpost.p...2&postcount=84

 

zobaczymy na ile to pomoże - jak pojeżdżę trochę zdam relację

 

 

Cytat:

Napisał tmstp Zobacz post

o ja bym odzalowal ta kase, kupil nowa i zapomnial o sprawie.

tutaj podstawowe pytanie ile taka nowa pokrywa pojeździ bez awarii?

bo jak padnie po 20 tyś. km albo będzie lała olejem tak samo jak obecna to jej zakup mija się z celem

Wczoraj myłem kanaliki u siebie. Nie ma żadnej różnicy:(

Więc nie wiem czy nie szkoda czasu i pracy. Wyżej masz zdjęcia, zobacz czy warto.

zobacz sobie jeszcze to zdjecie. Pokrywa podobno wymontowana z AWX, nie ma kanalików może mniej ciągnie opary oleju.

1.jpeg

Edytowane przez kamyk198

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wczoraj myłem kanaliki u siebie. Nie ma żadnej różnicy

Więc nie wiem czy nie szkoda czasu i pracy. Wyżej masz zdjęcia, zobacz czy warto.

 

jak będę montował separator to przy okazji przemyję pokrywę

a nóż widelec się uda:)

ciekawy jestem, który model pokrywy mam załozony, samochód sprowadzony z Niemiec,

a ktoś pisał że tam robili wymiany tego elementu w ASO ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też myłem naftą te kanały latem i efekt taki jak u kolegi wyżej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
niestety moje plany legły w gruzach

to tak za bardzo nie wiem co teraz zrobić, bo moja odma daje olejem na maksa (na 6000 tyś. km stan oleju zszedł z max na min) - czasami lubię sobie podeptać po gazie

sam separator pomoże tyle ze syf nie poleci do układu dolotowego a oleju i tak pewno będzie ubywało

może macie jakieś pomysły na tą pokrywę zaworów??? może kupić używaną?

A napewno olej ucieka odmą?? Może Turbo gdzieś puszcza??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pisałem wcześniej

ściągałem wczoraj rure doprowadzającą powietrze do turbo i wyglada na to ze olej dostaje sie właśnie z odmy - gdyby lało turbo olej nie znajdowałby się przed turbina tylko za nia - tak mi sie przynajmniej wydaje

poza tym nie ma jakiegoś mega luzu poprzecznego na wirniku - co prawda nie dotykalem innych wirników jednak luz jest "minimalnie" wyczuwalny

 

tak czy siak założę separator, jak sie okaze ze to nie odma to bede szukał dalej,

 

---------- Post added at 10:27 ---------- Previous post was at 10:20 ----------

 

a Wasze passaty biorą olej? a jesli tak to w jakich lościach?

 

mebelman

ile tej wody z olejem zbieralo Ci sie w butelce, o której pisałes w innym poście?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak duży ubytek oleju jest bardzo dziwny i niepokojący. Moje autko na 202tys miesięcznie robię około tys km z tego 500km w trasie do 130km/h. Miedzy wymianami nie dolewam oleju, bo nie ubywa go. Dlatego tak podpowiadam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Też myłem naftą te kanały latem i efekt taki jak u kolegi wyżej.

Ja jutro odbieram nowy separator od lublina :) Koszt 35-40zł. Montaż niebawem :)

 

Co do pokryw to miałem jeden typ a później zmieniłem na drugi. Nie wiedzę różnicy między 2 pokrywami a olej jak puszcza odma tak puszcza. Tak jak ktoś wspomniał wcześniej też uważam, że cały separator to tylko sieć kanalików, które nie zdają egzaminu. Jak dorwę pokrywę nawet uszkodzoną pękniętą to rozbiorę ją aby sprawdzić co tam jest :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Miedzy wymianami nie dolewam oleju, bo nie ubywa go

 

Ty nie dolewasz, a czytałem że w tym silniku ludzie dolewaja po 1,5 litra miedzy wymianami. Jak turbo padało to 0,5 litra na 1000 kilometrów...

Czytałem również, że to ile poleci odma do dolotu zależy po części od stylu jazdy. Ty latasz na trasie do 130 km/h, za to ja do 180, ogólnie lubie "przyłozyc" jak się motor nagrzeje.

Nie zmienia to faktu, że ubytek jest niepokojący dlatego będę szukał przyczyny - zaczynam od odmy i montażu separatora

 

---------- Post added at 10:58 ---------- Previous post was at 10:57 ----------

 

Koszt 35-40zł

 

to chyba przepłaciłem:)))) mój kosztował 48 plus przesyłka:))))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chłopaki jak zamontujecie to prośba abyście wrzucili fotki w jaki sposób ogarneliście to pod maską ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ty nie dolewasz, a czytałem że w tym silniku ludzie dolewaja po 1,5 litra miedzy wymianami. Jak turbo padało to 0,5 litra na 1000 kilometrów...

Czytałem również, że to ile poleci odma do dolotu zależy po części od stylu jazdy. Ty latasz na trasie do 130 km/h, za to ja do 180, ogólnie lubie "przyłozyc" jak się motor nagrzeje.

Nie zmienia to faktu, że ubytek jest niepokojący dlatego będę szukał przyczyny - zaczynam od odmy i montażu separatora

Słuchaj.

Nie należę do osób które piszą, że autko pali 5l i nic się nie psuje. Napisałem tylko to co jest u mnie. Miedzy wymianami olej utrzymuje się w granicach normy (nie czaruje). Pamietaj, że każdy samochód jest inny. Tak na marginesie to uwarzaj żeby nikt nie nakręcił filmu z tych 180km/h. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

wiem, ale chodziło mi o to aby każdy przedstawił swoją koncepcję (jeżeli zechce), jeden zrobi to lepiej inny gorzej ale będzie to wskazówką dla innych (jakimi wężami puścić, gdzie najlepej przymocować itp.)

 

Pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Słuchaj.

Nie należę do osób które piszą, że autko pali 5l i nic się nie psuje. Napisałem tylko to co jest u mnie

źle mnie zrozumiałeś - nie odczytałem Twojego posta w tym sensie. Ogólnie to Ci troche zazdrosczę:)) ja muszę szukać przyczyny ubytków...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
darek0808 no to luz. Wiem, że to moze prymitywne ale spróbuj zrobić coś takiego. Zaślep otwór przy turbo, wąż odmy włóż do butelki po czymkolwiek. Wszystko dobrze przymocuj, żeby nic nie wypadło. Przejedz jakiś czas z tym, może trochę smierdzieć olejem. W ten sposób bedziesz wiedział ile oleju wylatuje z odmy, po tym bedziesz wiedział co robić dalej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności