dtambor Zgłoś #21 Napisano 6 Marca 2010 czytałem ze można tez wymieni pokrywe zaworową (ktoś pisał ze kosztuje 105 zl) tylko zastanawiam sie ile moze pojeździc bez awarii? do Twojego silnika to ona kosztuje ponad 400zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek0808 Zgłoś #22 Napisano 6 Marca 2010 niestety moje plany legły w gruzach:lol2 to tak za bardzo nie wiem co teraz zrobić, bo moja odma daje olejem na maksa (na 6000 tyś. km stan oleju zszedł z max na min) - czasami lubię sobie podeptać po gazie:devil sam separator pomoże tyle ze syf nie poleci do układu dolotowego a oleju i tak pewno będzie ubywało może macie jakieś pomysły na tą pokrywę zaworów??? może kupić używaną? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #23 Napisano 7 Marca 2010 niestety moje plany legły w gruzach:lol2to tak za bardzo nie wiem co teraz zrobić, bo moja odma daje olejem na maksa (na 6000 tyś. km stan oleju zszedł z max na min) - czasami lubię sobie podeptać po gazie:devil sam separator pomoże tyle ze syf nie poleci do układu dolotowego a oleju i tak pewno będzie ubywało może macie jakieś pomysły na tą pokrywę zaworów??? może kupić używaną? Nigdy nie wiesz jak bedzie sie zachowywala uzywana. Jesli autem chcesz jeszcze dlugo jezdzic (w sensie nie sprzedawac) to ja bym odzalowal ta kase, kupil nowa i zapomnial o sprawie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek0808 Zgłoś #24 Napisano 7 Marca 2010 (edytowane) spróbuję przemyć kanaliki pokrywy benzyną ekstrakcyjną, zobaczymy co się stanie do tego zdecydowałem sie na zakup separatora oleju od lublina http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=802682&postcount=84 zobaczymy na ile to pomoże - jak pojeżdżę trochę zdam relację o ja bym odzalowal ta kase, kupil nowa i zapomnial o sprawie. tutaj podstawowe pytanie ile taka nowa pokrywa pojeździ bez awarii? bo jak padnie po 20 tyś. km albo będzie lała olejem tak samo jak obecna to jej zakup mija się z celem:( Edytowane 7 Marca 2010 przez darek0808 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #25 Napisano 7 Marca 2010 sam separator pomoże tyle ze syf nie poleci do układu dolotowego a oleju i tak pewno będzie ubywało Po założeniu separatora okaże się czy ubytkowi oleju winna jest pokrywa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek0808 Zgłoś #26 Napisano 7 Marca 2010 Po założeniu separatora okaże się czy ubytkowi oleju winna jest pokrywa. zgadzam się nie ukrywam ze m.in. po to zakupiłem separator ściągałem wczoraj rure doprowadzającą powietrze do turbo i wyglada na to ze olej dostaje sie właśnie z odmy - gdyby lało turbo olej nie znajdowałby się przed turbina tylko za nia - tak mi sie przynajmniej wydaje:) poza tym nie ma jakiegoś mega luzu poprzecznego na wirniku - co prawda nie dotykalem innych wirników jednak luz jest "minimalnie" wyczuwalny zobaczymy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamyk198 Zgłoś #27 Napisano 7 Marca 2010 (edytowane) spróbuję przemyć kanaliki pokrywy benzyną ekstrakcyjną, zobaczymy co się stanie do tego zdecydowałem sie na zakup separatora oleju od lublina http://forum.vw-passat.pl/showpost.p...2&postcount=84 zobaczymy na ile to pomoże - jak pojeżdżę trochę zdam relację Cytat: Napisał tmstp Zobacz post o ja bym odzalowal ta kase, kupil nowa i zapomnial o sprawie. tutaj podstawowe pytanie ile taka nowa pokrywa pojeździ bez awarii? bo jak padnie po 20 tyś. km albo będzie lała olejem tak samo jak obecna to jej zakup mija się z celem Wczoraj myłem kanaliki u siebie. Nie ma żadnej różnicy:( Więc nie wiem czy nie szkoda czasu i pracy. Wyżej masz zdjęcia, zobacz czy warto. zobacz sobie jeszcze to zdjecie. Pokrywa podobno wymontowana z AWX, nie ma kanalików może mniej ciągnie opary oleju. Edytowane 7 Marca 2010 przez kamyk198 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek0808 Zgłoś #28 Napisano 7 Marca 2010 Wczoraj myłem kanaliki u siebie. Nie ma żadnej różnicyWięc nie wiem czy nie szkoda czasu i pracy. Wyżej masz zdjęcia, zobacz czy warto. jak będę montował separator to przy okazji przemyję pokrywę a nóż widelec się uda:) ciekawy jestem, który model pokrywy mam załozony, samochód sprowadzony z Niemiec, a ktoś pisał że tam robili wymiany tego elementu w ASO ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #29 Napisano 7 Marca 2010 Też myłem naftą te kanały latem i efekt taki jak u kolegi wyżej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamyk198 Zgłoś #30 Napisano 7 Marca 2010 niestety moje plany legły w gruzachto tak za bardzo nie wiem co teraz zrobić, bo moja odma daje olejem na maksa (na 6000 tyś. km stan oleju zszedł z max na min) - czasami lubię sobie podeptać po gazie sam separator pomoże tyle ze syf nie poleci do układu dolotowego a oleju i tak pewno będzie ubywało może macie jakieś pomysły na tą pokrywę zaworów??? może kupić używaną? A napewno olej ucieka odmą?? Może Turbo gdzieś puszcza?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek0808 Zgłoś #31 Napisano 7 Marca 2010 pisałem wcześniej ściągałem wczoraj rure doprowadzającą powietrze do turbo i wyglada na to ze olej dostaje sie właśnie z odmy - gdyby lało turbo olej nie znajdowałby się przed turbina tylko za nia - tak mi sie przynajmniej wydaje poza tym nie ma jakiegoś mega luzu poprzecznego na wirniku - co prawda nie dotykalem innych wirników jednak luz jest "minimalnie" wyczuwalny tak czy siak założę separator, jak sie okaze ze to nie odma to bede szukał dalej, ---------- Post added at 10:27 ---------- Previous post was at 10:20 ---------- a Wasze passaty biorą olej? a jesli tak to w jakich lościach? mebelman ile tej wody z olejem zbieralo Ci sie w butelce, o której pisałes w innym poście? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamyk198 Zgłoś #32 Napisano 7 Marca 2010 Tak duży ubytek oleju jest bardzo dziwny i niepokojący. Moje autko na 202tys miesięcznie robię około tys km z tego 500km w trasie do 130km/h. Miedzy wymianami nie dolewam oleju, bo nie ubywa go. Dlatego tak podpowiadam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukisio Zgłoś #33 Napisano 7 Marca 2010 Też myłem naftą te kanały latem i efekt taki jak u kolegi wyżej. Ja jutro odbieram nowy separator od lublina Koszt 35-40zł. Montaż niebawem Co do pokryw to miałem jeden typ a później zmieniłem na drugi. Nie wiedzę różnicy między 2 pokrywami a olej jak puszcza odma tak puszcza. Tak jak ktoś wspomniał wcześniej też uważam, że cały separator to tylko sieć kanalików, które nie zdają egzaminu. Jak dorwę pokrywę nawet uszkodzoną pękniętą to rozbiorę ją aby sprawdzić co tam jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek0808 Zgłoś #34 Napisano 7 Marca 2010 Miedzy wymianami nie dolewam oleju, bo nie ubywa go Ty nie dolewasz, a czytałem że w tym silniku ludzie dolewaja po 1,5 litra miedzy wymianami. Jak turbo padało to 0,5 litra na 1000 kilometrów... Czytałem również, że to ile poleci odma do dolotu zależy po części od stylu jazdy. Ty latasz na trasie do 130 km/h, za to ja do 180, ogólnie lubie "przyłozyc" jak się motor nagrzeje. Nie zmienia to faktu, że ubytek jest niepokojący dlatego będę szukał przyczyny - zaczynam od odmy i montażu separatora ---------- Post added at 10:58 ---------- Previous post was at 10:57 ---------- Koszt 35-40zł to chyba przepłaciłem:)))) mój kosztował 48 plus przesyłka:)))) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #35 Napisano 7 Marca 2010 chłopaki jak zamontujecie to prośba abyście wrzucili fotki w jaki sposób ogarneliście to pod maską Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #36 Napisano 7 Marca 2010 chłopaki jak zamontujecie to prośba abyście wrzucili fotki w jaki sposób ogarneliście to pod maską Zdjęcia są w poście nr 84 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=15570&page=5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamyk198 Zgłoś #37 Napisano 7 Marca 2010 Ty nie dolewasz, a czytałem że w tym silniku ludzie dolewaja po 1,5 litra miedzy wymianami. Jak turbo padało to 0,5 litra na 1000 kilometrów...Czytałem również, że to ile poleci odma do dolotu zależy po części od stylu jazdy. Ty latasz na trasie do 130 km/h, za to ja do 180, ogólnie lubie "przyłozyc" jak się motor nagrzeje. Nie zmienia to faktu, że ubytek jest niepokojący dlatego będę szukał przyczyny - zaczynam od odmy i montażu separatora Słuchaj. Nie należę do osób które piszą, że autko pali 5l i nic się nie psuje. Napisałem tylko to co jest u mnie. Miedzy wymianami olej utrzymuje się w granicach normy (nie czaruje). Pamietaj, że każdy samochód jest inny. Tak na marginesie to uwarzaj żeby nikt nie nakręcił filmu z tych 180km/h. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #38 Napisano 7 Marca 2010 Zdjęcia są w poście nr 84http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=15570&page=5 wiem, ale chodziło mi o to aby każdy przedstawił swoją koncepcję (jeżeli zechce), jeden zrobi to lepiej inny gorzej ale będzie to wskazówką dla innych (jakimi wężami puścić, gdzie najlepej przymocować itp.) Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek0808 Zgłoś #39 Napisano 7 Marca 2010 Słuchaj.Nie należę do osób które piszą, że autko pali 5l i nic się nie psuje. Napisałem tylko to co jest u mnie źle mnie zrozumiałeś - nie odczytałem Twojego posta w tym sensie. Ogólnie to Ci troche zazdrosczę ja muszę szukać przyczyny ubytków... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamyk198 Zgłoś #40 Napisano 7 Marca 2010 darek0808 no to luz. Wiem, że to moze prymitywne ale spróbuj zrobić coś takiego. Zaślep otwór przy turbo, wąż odmy włóż do butelki po czymkolwiek. Wszystko dobrze przymocuj, żeby nic nie wypadło. Przejedz jakiś czas z tym, może trochę smierdzieć olejem. W ten sposób bedziesz wiedział ile oleju wylatuje z odmy, po tym bedziesz wiedział co robić dalej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach