elmi_k Zgłoś #161 Napisano 2 Lutego 2012 A może grzeją a nie pokazuje żaróweczka?? Włącz zapłon i poczekaj jakieś 20 sek. i słuchaj czy będzie słychać przekaźnik. Charakterystyczne pyk:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fistaszek Zgłoś #162 Napisano 2 Lutego 2012 A może grzeją a nie pokazuje żaróweczka?? Mogła by się spalić żaróweczka od kontrolki na zegarach ? :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MSK Zgłoś #163 Napisano 2 Lutego 2012 Mogłaby Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fistaszek Zgłoś #164 Napisano 2 Lutego 2012 słuchaj czy będzie słychać przekaźnik. Charakterystyczne pyk No i posłuchałem i "pykło" coś, ale przy pierwszym odpaleniu. Po pół godziny jazdy, przy następnym odpaleniu nic nie "pykało" :hmm - czyżby to jednak przekaźnik ? czy może przekaźnik i świece ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommy376 Zgłoś #165 Napisano 2 Lutego 2012 Koledzy u mnie też w PD będzie słychać ten przekaźnik bo ja palę od razu jak zgaśnie kontrolka świec i powiem że szukam przyczyny dlaczego tak ciężko pali na razie biorę się za świece Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter2906 Zgłoś #166 Napisano 2 Lutego 2012 Ma ktoś jakąś instrukcję lub ważne wskazówki dotyczące samej wymiany świeczek w AVF-ie ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kermit Zgłoś #167 Napisano 2 Lutego 2012 Szanowni Koledzy (i koleżanki) - mam takie pytanko w sprawie świec żarowych. czy może ten "słynny" przekaźnik świec żarowych 109 (czy jakoś tak) - czy może jakaś inna przyczyna ?? Co to za przekaznik i co moze byc z nim nie tak,moj pasek po wymianie swiec pali jeszcze gorzej znajomy mechanik mowil o przekazniku ktory steruje swiecami i ze za krotko je grzeje ale kontrolka swiec chwile sie swieci i slychac pykniecie ale i tak slabo pali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vadero Zgłoś #168 Napisano 2 Lutego 2012 Ma ktoś jakąś instrukcję lub ważne wskazówki dotyczące samej wymiany świeczek w AVF-ie ?? Ściągasz osłonę górną silnika, świeczki masz w bloku silnika patrząc stojąc przed autem - po str. prawej. ściągasz z nich kapturki (wyglądają jak takie male kapturki od swiec zapłonowych), wykręcasz stare i wkręcasz nowe. Potrzebujesz długi, wąski klucz. Bez niego tylko sie umordujesz. Zauważ że miejsce gdzie się zazębia klucz jest nisko na świecy, więc potrzebujesz taki klucz, co do niego sięgnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter2906 Zgłoś #169 Napisano 2 Lutego 2012 Potrzebujesz długi, wąski klucz. Bez niego tylko sie umordujesz. Zauważ że miejsce gdzie się zazębia klucz jest nisko na świecy, więc potrzebujesz taki klucz, co do niego sięgnie Pamiętasz rozmiar klucza ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal-LKR Zgłoś #170 Napisano 2 Lutego 2012 Pamiętasz rozmiar klucza ?? Nr 10. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter2906 Zgłoś #171 Napisano 2 Lutego 2012 Nr 10. Uuuu.... to malutki ... skąd taki wytrzasnąć :ocochodzi Coś trzeba będzie pokombinować :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RomanS Zgłoś #172 Napisano 2 Lutego 2012 Uuuu.... to malutki ... skąd taki wytrzasnąć :ocochodzi Coś trzeba będzie pokombinować :hmm A nie prościej kupić ? Kupowałem chyba w Norauto, kosztował kilkanascie złotych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sensor Zgłoś #173 Napisano 3 Lutego 2012 (edytowane) No i posłuchałem i "pykło" coś, ale przy pierwszym odpaleniu. Po pół godziny jazdy, przy następnym odpaleniu nic nie "pykało" :hmm - czyżby to jednak przekaźnik ? czy może przekaźnik i świece ... Jak miales zimny silnik to przekaznik zadziala i cyknal. Po polgodzinnej jezdzie jak opisujesz mogl juz byc na tyle nagrzany ze grzanie swiec nie bylo juz potrzebne. Edytowane 3 Lutego 2012 przez Sensor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fistaszek Zgłoś #174 Napisano 3 Lutego 2012 Jak miales zimny silnik to przekaznik zadziala i cyknal. Po polgodzinnej jezdzie jak opisujesz mogl juz byc na tyle nagrzany ze grzanie swiec nie bylo juz potrzebne. Dzięki Wszystkim za "podpowiedzi" i pomoc. Faktycznie spaliła się chyba tylko żaróweczka od kontrolki, bo auto pali normalnie (jak na takie warunki) i to "cyknięcie" jest słyszalne na zimnym silniku (jak odpalam pierwszy raz po dłuższej przerwie/nocy) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter2906 Zgłoś #175 Napisano 4 Lutego 2012 Dziś przyszły mi świeczki NGK , które zamówiłem ... nie mierzyłem ile mają mm ale mają czarny pasek.Niestety sam nie wymienię bo jak zajrzałem pod obudowę to jest tam tak ciasno przy świeczkach i tak utrudniony dostęp przez różne węże i kable że nie dam rady tego zrobić bez odpowiedniego klucza , którego nie posiadam.A niech się któraś jeszcze ukręci to już w ogóle ****. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartosz1 Zgłoś #176 Napisano 4 Lutego 2012 Kolego bierz spokojnie od "Danielloss'a" z Allegro. Ja kupowałem u niego te same świece ponad 2 lata temu i do dzisiaj zero problemów z rozruchem nawet przy obecnych mrozach. Świeczki grzeją aż miło.Będą pasowały również do Twojego silnika. Danielloss to sprawdzony Sprzedawca. Kupowałem u niego również wiele innych części i zawsze: super jakość i dobra cena. Pozdrawiam To dość drogo. W jednym sklepie za NGK mi oferowali po 34zł, ale pojechałem do sklepu gdzie zawsze kupuję i dostałem BERU po 30zł z rabatem bo bez sprzedają po 35zł i w okolicach w takiej cenie mają ale nie po 50zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #177 Napisano 4 Lutego 2012 To i tak macie tanio, w jednym sklepie babka powiedziała mi 50 NGK i 70 Beru ?!?! Jak z świecami, które kupić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartosz1 Zgłoś #178 Napisano 4 Lutego 2012 Jak się interesowałem i czytałem na forum to polecali Beru, myślę, że to podobna klasa, ale jakoś wolałem Beru. I po tyle kolego będziesz kupował?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter2906 Zgłoś #179 Napisano 4 Lutego 2012 A mnie znowu polecali NGK myślę że wszystkie są podobnej jakości ... płaciłem po 30 za szt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #180 Napisano 4 Lutego 2012 Oczywiście że nie. Trochę się zdziwiłem, bo poprzednie auto naprawiałem korzystając z usług tego sklepu i mam zniżki, towar mogę tam zwrócić bez problemu. A tu taki zonk z cena. Dlatego wole się upewnić co do wielkości świec. Jeśli chodzi o firmę o wiem, że warto kupić BERU. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach