Skocz do zawartości
kubotek

[B5] Rozmieszczenie i opis bezpieczników i przekaźników

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów

mam problem z instalacją radiową a mianowicie chodzi o beta V + wzmacniacz nokia+ zmieniarka radyjko chodzi ale widocznie wzmacniacz padł albo jego zabezpieczenie szukałem już po bezpiecznikach i wszystkie całe. Jak mogę znaleźć zasilanie wzmacniacza i jak je sprawdzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie/Panie szukam bezpiecznika do zaworu N75. Na jednym z angielskich forów kolega pisał że pod kierownica na płycie przekaźników.

Zanim zacznę dobierać się do tego miejsca chciałbym się upewnić czy to tam czy jest w podszybiu gdzieś i który to jest. Chce ewentualnie tą usterkę wyeliminować zanim zacznę sprawdzać kabelki od N75 do J220. model i silnik jak w opisie

Dziękuje za wszelką pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gdzie znajdę przekaźnik 109 bo nie mogę go namierzyć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W golfie ten przekaznik jest oznaczony nr 109 a w passacie 219 . Przekaźnik 219 masz wewnątrz plastikowej obudowy sterownika silnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Padł mi wentylator chłodnicy (elektryczny). Nie kręci po bezpośrednim podłączeniu napięcia.

Czy mógł wywalić jakiś bezpiecznik? Albo czy bezpiecznik do tego wentylatora odpowiada za coś jeszcze? Pytam, bo zauważyłem, że jednocześnie padło podświetlenie zegarów i generalnie całej konsoli, za wyjątkiem np. pokrętła do zmiany świateł (ale np. nie podświetla pokrętła do regulacji jasności podświetlenia).

Generalnie jest tak, że mam założone ledy, jak przekręcam kluczyk one startują, jak włączam światła mijania wtedy startuje oświetlenie zegarów.

Ktoś może potwierdzić, że chodzi o jakiś bezpiecznik?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A sprawdziłeś bezpiecznik ?

http://www.autogenius.info/volkswagen-passat-b5-fl-2000-2005-fuse-box-diagram/

 

Jeżeli piszesz że podłączyłeś wentyl bezpośrednio pod zasilanie (pominąłeś) bezpiecznik ? i nie stratuje,oznacza że coś z silniczkiem.Chyba że ja źle myślę.Warto też podpiąć się pod kompa ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, ale który to ewentualnie może być bezpiecznik - powiązany z wentylatorem klimy i/lub oświetleniem zegarów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1 Coolant Fan Control (FC)‐A/C Relay (373)

2 Sun-Roof Relay (79)

3 A/C Clutch Relay (267), A/C Clutch Relay (384)

4 Daytime Running Lights Change‐Over Relay (173)

 

[h=3]Relay locations on relay panel[/h]3 Coolant Fan Control (FC) Relay 80 W (373)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie tablicy przekaźników, która się znajduje przy podłodze w nogach pasażera po prawej stronie: czy znajdę tam stały plus niezależny od stacyjki?

 

Pasowałoby mi tam na stałe umieścić ładowarkę do kamerki.

 

Z góry dziękuję za wskazówki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mysi byś strona pasażera?

Po stronie kierowcy masz zacisk "30" ze stałym plusem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy ma ktoś może zdj rozmieszczenia przekaźników od wentylatora chłodnicy/klimatyzacji i jego bezpieczników w Passacie 3B B5? Z pierwszej strony nieaktualne zdjęcia.

 

Chodzi mi konkretnie o

 

Płyta przekaźników dolna:

 

 

Passat B5 3B

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

4-- Przekaźnik wentylatora chłodnicy 300W, 1. stopień

5-- Przekaźnik dodatkowej pracy wentylatora chłodnicy

6-- Przekaźnik wentylatora chłodnicy 300W, 2. stopień

A-- Bezpiecznik wentylatora chłodnicy, 5A

B-- Bezpiecznik wentylatora chłodnicy, 30A

 

 

 

Mógłby ktoś ewentualnie zrobić zdjęcia i podpisać? Z góry dziękuje.

Dodatkowe pytanie. Czy którykolwiek z bezpieczników, ten 5A lub 40A lub jakikolwiek z przekaźników może wpływać na to, że wiatrak u mnie wogóle nie chodzi, jak go pukam to iskrzy się w samym środku, a jak go zakręcę w lewo, to też się iskrzy i sam odbija w prawo? Czy tylko przekaźnik 267 i bezpiecznik 40A odpowiada za jego pracę? Czy te iskry oznaczają, że jest spalony?

Edytowane przez Sylvvestro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mysi byś strona pasażera?

Po stronie kierowcy masz zacisk "30" ze stałym plusem

 

Dzięki za wskazówkę. Też o tym pomyślałem.

 

Nie wiem tylko jak się dobrać do tych przekaźników pod kierownicą. Popatrzyłem dzisiaj pobieżnie i jakoś do końca nie kumam gdzie one są i co odkręcić, żeby się do nich dobrać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak zdejmiesz osłonę pod kierownicą zobaczysz chyba 3 zaciski z nakrętką 10.

Na tych opisanych 30 jest właśnie stały plus. Poprostu za pomocą konektora oczkowego się tam wpinasz i tyle :)

 

<a href=Golf109.jpg' alt='Golf109.jpg'>

 

Na 75x jest zasilanie po stacyjce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marcin_pesel, dzięki wielkie. To już dużo więcej wyjaśnia. Muszę jeszcze tylko rozkminić jak zdjąć tą osłonę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patrz w grafice google pod hasłem demontaż osłony pod kierownicą passat b5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę jest tych wkrętów pochowanych w różnych miejscach, ale myślę że jakoś dam radę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam , prosze powiedzcie mi gdzie znajde przekaźniki w samochodzie passat b5 1.6ahl 1998

odchylam plastikowa klape od bezpiecznikow i w glebi widze tylko 4 przekaźniki , pytanie gdzie reszta ?

konkretnie szukam przekaźnika odcinajacego rozrusznik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie a jakie są konsekwencje zamiany bezpiecznika zapalniczki z 15 na 30 ? Dodam że gniazdo po podmianie działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gucioziom4, w skrajnym przypadku możesz nawet spalić auto. Chociaż w praktyce (na szczęście) nie istnieją na tyle mocne sprzęty zasilane z gniazda zapalniczki, które mogłyby usmażyć instalację. Jednak jeśli zastosujesz rozgałęźnik, to kto wie do czego może dojść.

 

Lepiej wymień bezpiecznik na właściwy, dobrany do przekroju przewodów w tym obwodzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przekaźnik 373 zrobił mi zwarcie i nie daje zasilania na zacisk 85 na któprzekaźnik 373.jpgrym powinno być stale zasilanie , sterowanie przekaźnika + i - działa, może ktoś wie gdzie szukać bezpiecznika lub co poszło dalej w instalacji, załączam zdjęcie bezpiecznika, miga mi na zegarach kontrolka świec żarowych i silnika. Silnik nie mam mocy i ciężko zapala. Wszystkie bezpieczniki sprawdzone

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności