Skocz do zawartości

nazim

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O nazim

  • Urodziny 28.02.1970

Informacje osobiste

  • Imię
    krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Ruda Śląska

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Panowie jestem świeżo po wymianie osuszacza w pasku b5 lift 2005 130ps i wymiana odbyła się bez zdejmowania zderzaka i lampy jedynie demontaż całej odbudowy filtra powietrza , zdjęte koło i nadkole plastikowe , dostęp jest dość fajny całość pracy łącznie z szukaniem i pożyczaniem klucza torx 45 - 1godzina. Nie wiem dlaczego tylko bo osuszacz wyglądał na pierwszy montaż był bez bolczyków przy gwintach tak jak w instrukcji, być może ktoś już wcześniej nie założył. ale przyczyną było przetarcie osuszacza przez przewód dolny, wiec o 1cm podniosłem go w uchwycie i już nie dotyka i wykrzywiłem lekko klakson bo również z drugiej strony dotykał. Mam nadzieję że komuś to ułatwi prace, bo przyznam że często korzystam z forum. Pozdrawiam
  2. przekaźnik 373 zrobił mi zwarcie i nie daje zasilania na zacisk 85 na ktorym powinno być stale zasilanie , sterowanie przekaźnika + i - działa, może ktoś wie gdzie szukać bezpiecznika lub co poszło dalej w instalacji, załączam zdjęcie bezpiecznika, miga mi na zegarach kontrolka świec żarowych i silnika. Silnik nie mam mocy i ciężko zapala. Wszystkie bezpieczniki sprawdzone Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję Nazwa: przekaźnik 373.jpg Wyświetleń: 4 Rozmiar: 68.6 KB ID: 148538 - - - - - aktualizacja - - - - - Dodam że mam passata b5 96KW z 2005 roku
  3. przekaźnik 373 zrobił mi zwarcie i nie daje zasilania na zacisk 85 na którym powinno być stale zasilanie , sterowanie przekaźnika + i - działa, może ktoś wie gdzie szukać bezpiecznika lub co poszło dalej w instalacji, załączam zdjęcie bezpiecznika, miga mi na zegarach kontrolka świec żarowych i silnika. Silnik nie mam mocy i ciężko zapala. Wszystkie bezpieczniki sprawdzone
  4. przekaźnik 373 zrobił mi zwarcie i nie daje zasilania na zacisk 85 na ktorym powinno być stale zasilanie , sterowanie przekaźnika + i - działa, może ktoś wie gdzie szukać bezpiecznika lub co poszło dalej w instalacji, załączam zdjęcie bezpiecznika, miga mi na zegarach kontrolka świec żarowych i silnika. Silnik nie mam mocy i ciężko zapala. Wszystkie bezpieczniki sprawdzone - - - - - aktualizacja - - - - - Dodam że mam passata b5 96KW z 2005 roku
  5. Ja wymieniłem całe zawieszenie bez demontażu makpersona, troszkę sie trzeba namęczyć bo nie miałem ścisków do sprężyn Ale można. Już to wiem
  6. Panowie jest możliwa wymiana łożyska WISCO 058115136A a w zasadzie wymieniłem na zamiennik firmy FEBI 19740, SWAG 32919740, HK 800244B, MAPCO 24880, podobno Febi w tym wykonaniu idzie jako orginał, passat b5 1.9tdi 130ps silnik AVF jedynie po zdemontowaniu wentylatora i wisco. Trwa to trochę i trzeba sobie przygotować tuleje i śruby ale można to zrobić, bez demontażu obudowy z pompy wody, alternatora, pompy wspomagania i napinacza, oraz oczywiście bez odsuwania przodu. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności