Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

W b6 nie było 1.6tdi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W b6 nie było 1.6tdi.

 

Maciek mylisz się w 2010 wychodziły B6 właśnie z tym silnikiem o mocy 105 KM, silnik CR zamiast 1.9 tdi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W b6 nie było 1.6tdi.

 

w 2010 wychodziły B6 właśnie z tym silnikiem o mocy 105 KM

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-passat-passat-1-6-tdi-dpf-bmt-02-10-clima-ahk-navi-eu5-aichach/159446138.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=72&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=25&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=74&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=86&maxPowerAsArray=KW&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2010-01-01&ambitCountry=DE&negativeFeatures=EXPORT

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-passat-variant-1-6-tdi-dpf-bluemotion-freiburg/164672403.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=72&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=25&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=74&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=86&maxPowerAsArray=KW&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2010-01-01&ambitCountry=DE&negativeFeatures=EXPORT

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-passat-variant-1-6-tdi-dpf-bluemotion-comfortlin-wuppertal/164827908.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=72&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=25&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=74&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=86&maxPowerAsArray=KW&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2010-01-01&ambitCountry=DE&negativeFeatures=EXPORT

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-passat-variant-1-6-tdi-sportline-ahk-memory-shzg-g%C3%BCtersloh/167157167.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=72&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=25&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=74&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=86&maxPowerAsArray=KW&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2010-01-01&ambitCountry=DE&negativeFeatures=EXPORT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie znacie się ;) to są swapy z jetty :P hehe, zapomniałem że na przełomie b6/b7 mogli już montować takie cuda ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg. cennika z 2010, 1,6 105KM był 2,5 tyś.zł droższy od 2.0 110KM i 3,8tyś.zł tańszy od 140KM stąd może mała popularność.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam chce kupic b6 w comviq z 2006r z silnikiem 1,6 tsi czy ktoś z was ma taki silnik? Wiem ze ma tylko 115km ale na moje potrzeby mogłyby być .

Chodzi mi jak sie sprawuje i czy jest awaryjny,

Paszczyk ma 110kkm przejechane wiec jest okazja a na lepszy silnik musiałbym uzbierac

Jak ktoś ma niech się pochwali bo ciężko coś w necie znaleść na jego temat

Jak i gdzie moge sprawdzic vin, dostalem numer vinu od sprzedającego i chcialbym sprawdzić co tam ciekawego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W B6 w 2006 nie było raczej 1.6 TSI. Wydaje mi się, że do tej pory VW nie wypuścił takiego silnika. Wersja FSI miała 115KM, więc zapewne o to chodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W passacie nie montowano silnika 1.6 TSI tylko FSI

 

---------- Dodano o 08:28 ---------- Poprzednia wiadomość o 08:25 ----------

 

A nie 102km?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w wątku "pytania nowego użytkownika" ktoś pisał że były 102 lub 115, z tym że 102 nie ma wtrysku bezpośredniego, a 115 to FSI, ale nie interesowałem się tym tematem osobiście.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Myślę że mało jest osób na forum posiadających ten silnik - tam jest 1.6 TSI, czy 1.6 FSI?

 

IMHO BLF albo BLP - FSI 1.6 115KM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w wątku "pytania nowego użytkownika" ktoś pisał że były 102 lub 115, z tym że 102 nie ma wtrysku bezpośredniego, a 115 to FSI, ale nie interesowałem się tym tematem osobiście.

 

Dokładnie tak jest ,ją to pisałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powitać, pierwszy post na forum :)

 

Ja właśnie jestem na etapie zamawiania B7, będzie wersja sedan highline z 2.0TDI 140km DSG.

Mam pytanie czy warto zamawiać nawigacje RNS 315 czy lepiej pozostać przy samym radiu RCD 510 a później ewentualnie dokupić RNS 510? Na wyższy model fabrycznie montowany raczej braknie mi już kasy (ponad 6500 dopłaty, a szału jak za te pieniądze nie robi).

Wydaje mi się że przy RNS 315 nawet wymiana będzie łatwiejsza, bo chyba antena GPS już będzie założona. Zastanawiają mnie tylko dziwne ograniczenia pojawiające się w konfiguratorze, np:

- obsługa poprzez MFA Plus (książka telefoniczna, rejestr połączeń). (Nie dotyczy systemu nawigacji satelitarnej "RNS 315")
. Edytowane przez DżejDżej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że lepiej wziąć jakąkolwiek fabryczną navi, bo będzie instalacja przygotowana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W takim razie skoro niema na forum b6 z silnikiem 1,6 fsi to mój będzie piewszy, jadę po niego w czwartek,więc jak się naciesze to w poniedziałek będę się starał się nim pochwalić wraz z zdjęciami i milionem pytań :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zastanawiają mnie tylko dziwne ograniczenia pojawiające się w konfiguratorze, np:

.

 

Wydaje mi się, że z RNS510 dostajesz standardowo obsługę telefonu przez MFA Plus (nie mylić z kierownicą wielofunkcyjną), natomiast przy RNS315 tego feature'a nie ma.

Poza tym RNS315 nie jest zła i pewnie jej nie wymienisz już nigdy na RNS510, która jest dla gadżeciarzy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wydaje mi się, że z RNS510 dostajesz standardowo obsługę telefonu przez MFA Plus (nie mylić z kierownicą wielofunkcyjną), natomiast przy RNS315 tego feature'a nie ma.

Poza tym RNS315 nie jest zła i pewnie jej nie wymienisz już nigdy na RNS510, która jest dla gadżeciarzy ;)

 

Dokładnie. Tata w swoim B7 ma RNS500 i jak dla mnie jest to przestarzały system względem np. MMI Audi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem dokladnie jak jest w B7 (trzeba zapytac romeo co o tym mysli ) ale moja rada jest nastepujaca. jesli masz ograniczenia finansowe to kup auto bez tych rzeczy, ktore VW wycenia na 5 tysiecy a allegro na 1500.

myślę że jesli bedzie instalacja Navi to RNSa z allegro bym kupil i sie nie zastanawial.

Podobnie z multikiera i kołami aluminiowymi.

Wiem ze to troche niedorzeczne kupowac auto w salonie ale jak sie ma okrojony budzet to czemu nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

generalnie to sobie można kupić doklejana nawi za 200 zł... jak ktoś ma okrojony budżet to lepiej za te 5 tysia co chce VW za nawi dobrać sobie DSG ;)

 

BTW. Ja mam navi VW, ale i tak używam tego przyklejanego dziadostwa na szybę, bo jest lepsze, prostsze w obsłudze i mam aktualne mapy... nawi tą co mam wbudowane to ma co prawda piękny wyświetlacz, ale reszta to kit... żadnych funkcji. Kupowanie takiego czegoś to błąd... nie wiem jakie są nawi aktualne, RNS510 jest ok, ale to co prędzej dawał VW to był złom (np. MFD DVD). Zanim kupisz jakieś nawi to bym najpierw zobaczył co ta nawi może.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DSG już mam - to była pierwsza rzecz jaką wybrałem.

Do nawi wbudowanej bardzo się przyzwyczaiłem mając taką w Insignii - mimo że nie jest tak dokładna jak automapa czy tomtom to i tak pomaga, a przy okazji odpada pajęczynka kabli w aucie. No i jeszcze fakt integracji z całym systemem - wyświetlanie na MFA Premium, komunikaty przez głośniki itp.

Co do różnic między modelami, boję się że RNS510 korzysta z zewnętrznego modułu bluetooth i w przypadku gdy będę chciał zamienić 315 na 510 będę musiał taki moduł dołożyć.

Chyba żebym zrezygnował z haka i DYNAUDIO, a zamiast tego wziął RNS 510...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności