Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B5-na co zwrócic uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

204 tys ale km :) e to spoko. JAk juz myslisz o naprawianiu to kup z mniejszym przebiegiem ale np.2001 02 rocznik 110 KM wersję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koleja kwestia , że dostajesz Gwarancję na auto po przełożeniu.

Z tą gwarancją to bym uważał, bo lubią się w Polsce wykręcać potem i unikać odpowiedzialności.

Ale moje zdanie jest takie jeśli się z autem żenisz na 10 lat to ok, ma to znaczenie, jeśli na 1-2 lata hmm

To też zależy, bo tak rozumując możesz w końcu trafić na takie auto które ma już swoje przejechane z taką przeróbką. Poza tym ile kilometrów w te 2 lata. Oczywiście aspekt finansowy przy zakupie auta jest jednym z najważniejszych.

A mianowicie np. auto mialo malowany błotnik lub zderzak i każdy trzyma się od auta z daleka i boi się go jak ognia :)))) No tak bo sąsiad weźmie miernik i będzie mierzyć grubość lakieru hehe.

No niestety sam ubolewam na tym, że tak w Polsce jest. Polak woli dać się oszukać i żyć w przeświadczeniu, że nic się nigdy nie stało niż mieć świadomość że ma lakierowane auto. Lakierowanie nic groźnego, do póki, tak jak mówisz, nie były uszkodzone części konstrukcyjne auta. Pogląd o niebitych autach z zagranicy w stanie igła, roczny, z przebiegiem 12tyś i za połowę ceny, powoduje, że auta w Polsce są drogie i składane z kilku. A prawdziwa historia auta skrupulatnie ukrywana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
204 tys ale km e to spoko. JAk juz myslisz o naprawianiu to kup z mniejszym przebiegiem ale np.2001 02 rocznik 110 KM wersję

szukanie 8-9 letniego auta z przebiegiem mniejszym niż 200kkm w dieslu, to raczej oszukiwanie samego siebie, bo szanse na taki są porównywalne do trafienia szóstki w totka.

A tak swoją drogą, to w rocznikach 2001 czy 2002 próżno szukać 110-tki, bo ta już po lifcie nie występowała ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jestem tu nowy. Mam możliwość zakupu passata 130 KM (diesel) comfortline z 2002r. z bardzo pewnego źródła. Przebieg 160tkm, serwisowany z polskiego salonu. Po przejażdżce wydaje się że dosyć głośno chodzi ale jeżdżę benzyniakiem a on ma inną kulturę jazdy.W autku nie chce działać sygnał nie wyłączonych świateł po wyciągnięciu kluczyka (raz działa raz nie). Ponadto nie chce otwierać czasami klapki wlewu paliwa. Czy jest to objaw niedomagania elektroniki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Jestem tu nowy. Mam możliwość zakupu passata 130 KM (diesel) comfortline z 2002r. z bardzo pewnego źródła. Przebieg 160tkm, serwisowany z polskiego salonu. Po przejażdżce wydaje się że dosyć głośno chodzi ale jeżdżę benzyniakiem a on ma inną kulturę jazdy.W autku nie chce działać sygnał nie wyłączonych świateł po wyciągnięciu kluczyka (raz działa raz nie). Ponadto nie chce otwierać czasami klapki wlewu paliwa. Czy jest to objaw niedomagania elektroniki?

 

te samochody chodzą głośno, nawet w porównaniu do innych diesli w autkach niższej klasy. Brak buzera to najprawdopodobniej przyczyna mikrostyków w zamku, czyli typowa usterka która prędzej czy później i tak się pojawi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie działająca klapka wlewu to też nie odosobniony przypadek. Może tylko wtyczka nie styka, a może moduł komfortu zalany jest/był i on nie domaga, lub kable idące do niego. Jest to do naprawienia i przypadki te są częste. Sprawdź czy ma sucho na podszybiu. Ewentualnie może tylko siłownik do wymiany. Jeśli pasek w porządku to raczej nie powód do zrezygnowania z niego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

normalka w passacie ale to przeciez zaden problem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dostałem ofertę kupna Passata B5FL, niestety nie widziałem go na żywo a jedynie na słabych jakościowo zdjęciach i co mnie zmartwiło to to dziwne coś powyżej anteny od radia.

43296637.jpg

Czy to ustrojstwo jest czymś standardowym czy raczej próbą ukrycia np: dziury po antenie ?

Edytowane przez tomek3232

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mialem pare przeciekow ale w sumie to tylko drobne nie drogie naprawy.... jesli komus ubywa ze wspomagania to nie panikujcie ze od razu ze wam maglownica poszla lub pompa sie rozszczelnila... u mnie byla to poprostu wina opaski zaciskowej koszt okolo 40 groszy.... wyciek z weza polaczenia chlodnicy z silnikiem .. zimmering koszt - 1 zl. oraz opaska okolo 60 gr. teraz w te mrozy saczy mi z chlodniczki oleju ale na dniach beda wymienione uszczelki koszt 13 zl za sztuke.... prawda taka ze w uzywanym samochodzie zawsze jest cos do zrobienia. aby to tylko nie byly jakies powazne rzeczy . pozdrawiam i przyjemnej eksploatacji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dostałem ofertę kupna Passata B5FL, niestety nie widziałem go na żywo a jedynie na słabych jakościowo zdjęciach i co mnie zmartwiło to to dziwne coś powyżej anteny od radia.

43296637.jpg

Czy to ustrojstwo jest czymś standardowym czy raczej próbą ukrycia np: dziury po antenie ?

 

Od razu widac, ze rzetelny i uczciwy sprzedawca... Te wraki na tle stodoly czy co to tam jest - rozumiem przypadek? I zapewne ten sprowadzony pasek TDI z hakiem tez jest bezwypadkowy i ze 200k przebiegu?

Lol... tylko brac :)

 

---------- Post added at 23:46 ---------- Previous post was at 23:45 ----------

 

Cześć wszystkim,

Jestem tu nowy więc nie mogę założyć posta w sprzedaż ...

 

Piotrze właśnie dla takich jak Ty jest to ograniczenie. Masz chlopie paszteta na sell to spamuj allegro, gratke i otomoto...

Edytowane przez Lestat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość c330

Witam wszystkich użytkowników forum.

Zamierzam kupić nowe auto, a że jeżdżę japończykiem małym żółtym benzynowym i chciałbym pojeżdzić trochę niemieckim dieslowskim.

obawiam się trochę dwumasowego koła zamachowego kosztownego i awaryjnego ponoć (forum toyota) i kręconych liczników u polskich handlarzy.

moje pytanie: Czy paski z automatem (tiptronik) mają dwumasę? a jeśli tak to czy coś się tam popsuło?

ponoć można sprawdzić przebieg w sterowniku automatycznej skrzyni biegów, czy to prawda?

Dziękuję z góry za pomoc i pozdrawiam wszystkich forumowiczów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich użytkowników forum.

Zamierzam kupić nowe auto, a że jeżdżę japończykiem małym żółtym benzynowym i chciałbym pojeżdzić trochę niemieckim dieslowskim.

obawiam się trochę dwumasowego koła zamachowego kosztownego i awaryjnego ponoć (forum toyota) i kręconych liczników u polskich handlarzy.

moje pytanie: Czy paski z automatem (tiptronik) mają dwumasę? a jeśli tak to czy coś się tam popsuło?

ponoć można sprawdzić przebieg w sterowniku automatycznej skrzyni biegów, czy to prawda?

Dziękuję z góry za pomoc i pozdrawiam wszystkich forumowiczów

 

Jako nie uyztkownik automatu moge podpowiedziec ze Tiptronic nie ma kola dwumasowego, jak jest dobrze serwisowany i nie katowany za duzo to odwdzienczy sie dluuuuuugim bezawaryjnym przebiegiem:) co do odczytania przebiegu ze skrzyni (sterownika) to nie wiem...

 

Co do manuala, skrzynia jest nie do zdarcia, kola dwumasowego tez nie ma co sie bac, jak padnie to sie wymienia ze sprzeglem i robi sie kolejne ponad 200 tys km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy to ustrojstwo jest czymś standardowym czy raczej próbą ukrycia np: dziury po antenie ?

To ja się włączę. brat ma dodatkową antenkę wlanie w tym miejscu co ta owa dziurka:) kolega wyżej może mieć słuszne podejrzenia co do sprowadzenia tego samochodu. Czy on był w całości sprowadzony?? Pewnie ten pan miał problemy z kupnem takiej anteny :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość properst

Kupić passata czy inne auto grupy VW w dobrym stanie trzeba długo szukać. W tej chwili jest sporo aut na rynku. Długa lista aut to dobra rzecz dla klienta. W większości VW "diesli" są kręcone liczniki, przerabiane i wymieniane książki serwisowe. Lepiej kupić czterolatka z oryginalnym przebiegiem 200 tyś niż z cofniętym licznikiem o 80 tyś. Posiadając w B5 faktyczny przebieg wiemy co i kiedy wymienić. Lestat tego auta nie kupuj!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
o ja się włączę. brat ma dodatkową antenkę wlanie w tym miejscu co ta owa dziurka kolega wyżej może mieć słuszne podejrzenia co do sprowadzenia tego samochodu. Czy on był w całości sprowadzony?? Pewnie ten pan miał problemy z kupnem takiej anteny

Takich ogłoszeń się nie ogląda. No chyba, że ktoś chce się pouczyć jak wygląda klepane auto i gdzie patrzeć.

Co do manuala, skrzynia jest nie do zdarcia, kola dwumasowego tez nie ma co sie bac, jak padnie to sie wymienia ze sprzeglem i robi sie kolejne ponad 200 tys km

Jeśli chodzi o dwumasę to faktycznie jak dobrze dbana to dużo przejedzie. Jeśli kupisz diesla z przebiegiem kolo 300tyś i dwumasa niewymieniana to trzeba wliczyć ją w koszta. Koszt nie jest straszny w materiałach na kompletne sprzędło 1,5tys powinno styknąć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość sk0k3rs

Witam,

 

Mam mozliwosc kupienia niezarejestrowanego sprowadzonego passata 2.5 tdi 4motion rocznik 2000z przebiegiem 260000 w pelnej czarnej skorze za 13000. Wszystko czyste wyglada jak nowy, ale mam obawy co nalezaloby sprawdzic? Ile moga kosztowac oplaty? Czy warto za taka cene

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na twoim miejscu od silnika 2.5tdi jaki by nie był trzymałbym się z dala. Totalnie nieudane silniki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ! Jestem tu nowy,POZDRAWIAM wlascicieli tak fajnych aut.

Mam nadzieje ,ze bede z tego autka zadowolony bo wlasnie dzisiaj jade zfinalizowac zakup Passata 1,8 20v sedan z niewiarygodnie niskim przebiegiem w co mi trudno jest uwierzyc.

Auto jest z 2000 roku pierwsza rejestracja listopad 2000 ,ale smutek bo z przed liftingu a mnie sie bardziej, co jest oczywiste podoba po lifcie,ale uwiodlem sie na ten przebieg.

 

Malo tego, auto jest w wersji angielskiej w idealnym stanie wszystkie przeglady od poczatku rejestracji autka pokazal mi wlasciciel tzw MOT i na chwile obecna przebieg auta 39tys mil cena jaka uzgodnilem 7 800 zl.

Autem podobno jezdzil anglik w starszym wieku wyjazdy jego to przyslowiowe wyjazdy w polsce do kosciola.

 

Nie wiem na co szczegolnie jeszcze zwrocic uwage prosze o podpowiedz !

 

Znalzlem juz warsztat do przekladki za kwote 6000 tys i tak do konca nie wiem czy sie pchac w ta przekladke ,ale auto kusi i cena tez.

 

Prosze doradzcie cos na ten temat i na co zwrocic szczegolna uwage.

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Znalzlem juz warsztat do przekladki za kwote 6000 tys i tak do konca nie wiem czy sie pchac w ta przekladke ,ale auto kusi i cena tez.

 

Jak zwykle beda zwolennicy przekladki jak i przeciwnicy, ja naleze do tych drugich. Uwazam ze jak auto wychodzi z fabryki taki ma byc, owszem dorezanie spryskiwaczy, itd itp. jestem jak najbardziej za ale przekladka to juz dla mnie odpada. Nie wiem czy bedzie to dobry przyklad: po kolizji drogowej nawet najlepsza naprawa nie przywroci auto ten stan co wykonanie fabryki. Wiem to z dosw. i zawsze cos sie znajdzie zle, niestarannie wykonanego przez "fachowcow".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za nim zdecydujesz się na przekładkę, to zasięgnij opini na forum o anglikach. Cena 6 tyś wydaje się być za małą na dobrą przekładkę. Chcesz auto na dłużej, ma mały przebieg (jesli prawdziwy oczywiście), więc nie oszczędzaj na przekładce, bo jeśli ktoś Ci to spieprzy to z auta juz żadnego pożytku, a na pewno radości nie będzie. Warto pojechać dalej, wydać więcej i potem tylko jeździć i cieszyć się. Na forum o anglikach znajdziesz odpowiedni warsztat. Znajdziesz tez historie jak to jest jak się chce przyoszczędzić...

https://www.mycarcheck.com/ na tej stronie za 10 funtów możesz sprawdzić sobie dane samochodu (jesli masz numer rejestracyjny), czy nie miał wypadku, czy nie był skradziony i przebieg, jesli był udokumentowany, ewentualnie ostatnią odnotowaną wizytę. Możesz też zrobić za nie całe 4 ale tam nie będzie info o przebiegu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności