Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B5-na co zwrócic uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

no w sumie to tyle sie jezdzi normalnie,wiec przebieg ok. A cos wiecej z fotek mozna powiedzieć-np czy lampy wygladaja na oryginalne lub jakies inne uszczerbki widac moze z tych fotek-to moglbym sie tym miejscom przyjrzeć dokładniej ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Silnik 1.9 tdi 130 koni,rocznik 2003,przebieg 200 000km (troszkę duży wg mnie),wersja higline sport choc wg mnie jest to comfortline.

 

Wersja to najbrawdopodobniej trendline (na wyspach jej odpowiednik to sport o ile się nie myle). Przebieg raczej normalny, powiedziałbym że stosunkowo niski jak na ten rok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak to jest ale o ile sie orientuje to wersja sport ma inna kierownice,obnizone zawieszenie i 6 biegów nie wiem czym jeszcze rozni sie:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli gość ma papiery (książka serwisowa) i przebieg oryginał to bierz smiało.Na klekota 200 tyś to pikuś.Dopiero się dotarł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oki dolki,jeszcze tylko zobacze jak wyglada w srodku i na zewnatrz no i czy wszystko dziala oraz czy te pieczatki w ksiazsce sa w miare regularne i od kogo są.W niedziele zdam relacje co i jak.Jak ktos ma jeszcze jakies uwagi co warto obejrzec dokladnie w tym modelu to posłucham. Szkoda,ze srebny kolor bez full chrome paka no ale co zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wersja to najbrawdopodobniej trendline (na wyspach jej odpowiednik to sport o ile się nie myle). Przebieg raczej normalny, powiedziałbym że stosunkowo niski jak na ten rok.

Wykończenia karbonowe, kierownica i fotele (tapicerka i kształt) wskazują na trendline.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie wiem jak to jest ale o ile sie orientuje to wersja sport ma inna kierownice,obnizone zawieszenie i 6 biegów nie wiem czym jeszcze rozni sie

 

I pewnie to wszystko jest (sorki ale juz bardziej "sportowej" kiery w B5 nie znajdziesz ;)), zreszta Tomek Ci dopisał. Co do skrzynki to tu bym się spierał bo wersja wyposażeniowa musiała by być powiązana ściśle z wersją silnikową a tak raczej nie jest. Wylkuczałoby to np silnik 101KM w przypadku diesla w co osobiście wątpie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Fintosz

Witam,

własnie sprzedaje felernego fiata i chcial bym kupic passata, 97r 1.8 125KM( nie znam oznaczenie)dobrze wyposazony, od znajomego(komis), naczytałem sie dosc duzo na temat co sprzawdzic i jak, lecz mam pytanie odnosnie skóry która jest przetarta na fotelu kierowcy, oparcie, od wsiadania. Po jakim czasie/przebiegu przeciera sie i czy jest wytrzymala? Gałke biegów, kierownice i pedały sprawdzalem jest ok, reszte bedze moj mechanik oglądał przebieg chyba byl zanizony:(

Dzieki za odpowiedz:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

mam pytanie odnosnie skóry która jest przetarta na fotelu kierowcy, oparcie, od wsiadania. Po jakim czasie/przebiegu przeciera sie i czy jest wytrzymala?

No jak skóra jest wytarta, to trzeba celować w przedział od 300 tysięcy w górę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kumpel ma takiego Paska 1.8 20V z 1999(angol przekładka),który ma teraz około 307 tys km.Zagazował go (od czerwca zrobił 17 tys),zrobił zawieche,rozrząd i fura smiga.Z tego co mówił na 10 tyś km nie bierze grama oleju.Sprawdz go dobrze,może będzie lepszy niż nie jeden picowany z niemiec od handlarzyka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No jak skóra jest wytarta, to trzeba celować w przedział od 300 tysięcy w górę.
Śmieszne jest to co piszesz innym ludziom. Czy wiesz, że gdy autem jeździ osoba, która wsiada w auto i jeździ cały czas po autostradach i wysiada z auta bardzo rzadko:)

 

A inna sprawa typowy przedstawiciel handlowy lub człowiek, który często coś jeździ na miejscu załatwia, i do auta wsiada i wysiada.

 

Chyba nie widziałeś jeszcze na oczy skór po 300tys km, a wyglądają jak nowe dlaczego ?

 

Dlatego radze się nie zrażać przetartym siedzeniem, bo dla mnie to normalne i zależy wszystko od przeznaczenia auta oraz dbałości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej. Jeszcze szybkie pytanie czy trudno zdjąć tą pokrywe silnika z 03 1.9 tdi passata?? czy trzeba jakieś śruby rozkręcać??Bo bez jej zdejmowania chyba nie sprawdzę mczy silnik jest szczelny a dziś jadę oglądać autko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

trzy śrubki na klucz 10, pod plastikowymi zaślepkami :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok. Dzięki za pomoc:)

 

Już po obejrzeniu autka wiec kolorek nie byl srebny ale fajny delfinowaty cos w tym stylu bardziej w blekitny. Autko nie dymilo czarnym ani niebieskim dymem.Mialo nowe opony i to na tyle z plusów

teraz cz. 2 zaparowany klosz, zamarzniety przycisk esp (hehe tak mi powiedzial sprzedawca,ja go wcisnalem ale nic sie nie palilo i juz nie odskoczyl),gdzie niegdzie braki uszczelek auto w miejscach szyb mialo mech,ostatni wpis do ksiazki byl z 10/2007 potem juz brak,przebieg ok 200k km a galka zmiany biegow tzn ta skora cala wytarta,kierownica tez juz byla gladka gdzie niegdzie nawet te kawalki czarne byly starte-nie dzialajaca krancowka od odrzwi kierowcy jednym slowem sobie je odpuscilem.Nie zdejmowalem juz oslony nawet ale widzialem jakis waz kolo paskow i wygladal na mokry(jak by plastikowy)ale moze to byla woda.Jeszcze tak dziwnie szyba sie konczyla ta co jest z tylu jak otwarlem klape to byltylko jak by taki kanal pod nia do odprowadzenia wody ale zadnej uszczelki itp,ale moze tak musi byc nie wiem tego.Galka od sterowania lusterkiem ten plastik tez brakowal i byl sam trzpien lekko nadlamany.Wersja 6 biegow trendline wkladka pasowala z ta w ks ,a wersja silnika AVF. No nic poczekam na inne autko.

 

Aha jeszcze chyba dlugo palila sie ta dioda zolta ,ktora pozwala na odpalanie auta zanim zgasnie ale nie wiem czy tj normalne czy nie. temp ok -3

Edytowane przez devil-80

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaparowany klosz oznacza przeważnie jego nieszczelność. Przycisk esp nie działał jak powinien bo w GB barany jak montują trzymaki telefonów to przewiercają się na wylot przez całą konsolę i ramkę w niej-z tąd ten problem. Wystarczy zdemontowac uchwyt. Krańcówka to też normalka w passatach. Co do wytartego mieszka-jeśli to 200tyś km to trochę chyba za bardzo wytarty, to samo tyczy się kierownicy, ja mam ponad 220 tyś km i moja kierownica jest gładziudka, jednak równomiernie czarna. Mech w na wyspach w uszczelkach to też nic nadzwyczajnego, z reguły w pojazdach, które dłuższy okres czasu stały, ale nie koniecznie. Gałka od lusterka podobno bardzo łatwa do wyłamania-jest obszerny wątek na ten temat tutaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zgadza się był zamontowany uchwyt na telefon:) więc twój strzał był w 10-jednak nie sprawdzałem, czy jak bym go rozmontował to wszystko działa nie wiedziałem o tym i jakos mnie juz nie ciągło do tego auta-po tej ksiazce serwisowej.Tez dziwnie odstawaly te chromy gdzie niegdzie wiec albo byly zle wcisniete albo cos innego a ja w mojej almerce nie mam zadnego mchu a stoi na dworze,wiec tu musialo byc cos nie tak-moze dlugo stalo auto i nikt nim nie jezdzil tak mowil sprzedawca tzn osoba ktora je mi pokazywala (bo to auto brata ktory wyjechal do pracy).

Edytowane przez devil-80

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widziałem, że ma uchwyt na zdjęciu, a w zeszłym roku jak kupiłem paska rodziców to był styczeń i akurat atak zimy w uk. Czasem, żeby ruszyć z miejsca trzeba wyłączyć esp no i wtedy sie przekonałem, że uchwyt go przyblokował. Trochę pogmerałem i udało mi się wyłączyć. Z tym mchem to na pewno stał. Co do książki, serwisowanie popularne tu nie jest ze względu na koszty-często auta są naprawiane w małych lokalnych warsztatach bez żadnych wpisów. I dopiero jak się coś zepsuje niestety.

Ja zrobiłem w swoim przegląd zaraz po kupnie, czyli w 2007, od tamtej pory sam sobie wymieniam wszystkie materiały eksploatacyjne i rozrząd więc moja książka tez nie ma wpisów od 2007, a auto jeździ na najlepszych dostępnych materiałach ;)

Pozdro i życzę znalezienia fajnego egzemplarza ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zawsze jest mozliwosc wpisów z tych zakładów tak jak np ma to moja kolezanka -lepsze to niż nic;-) on mi powiedzial,ze zmienial pasek i pokazał rachunek ale byl z 10/2008 niby zrobil na tym 4k mil tylko przez grubo ponad rok ,a auto bylo w UK itp wiec tarara:-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czasem, żeby ruszyć z miejsca trzeba wyłączyć esp no i wtedy sie przekonałem,
??????????????????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czemu kolego taki zdziwiony jesteś? Czasem tak niestety jest, że trzeba dobrze dołożyć, żeby wyjechać, jak juz delikatnie się nie da, a esp, a dokładniej w tym przypadku asr, będzie odcinało moc. To samo ma się z podjazdem pod długa górkę, podjedziesz jesli utrzymasz odpowiednią prędkość-esp zabierze Ci moc, a co za tym idzie i prędkość i w końcu staniesz i raczej juz nie ruszysz.

Jeśli twierdzisz, że plotę bzdury, a chyba tak wnioskując po ilośći znaków zapytania, to chyba nie jeździłeś zbyt dużo w śniegowych warunkach w pagurkowatym terenie. Wypowiadam się tylko i wyłącznie w pryzmacie swoich doświadczeń, a po zaspach się już ojeździłem trochę ;)

Sytuacje, w których wylączałem te elektroniczne zabawki były na letnich oponach-cóż tu gdzie mieszkam pojęcie zimowa opona raczej jest nie znane, a i do ostatniej zimy, nigdy wcześniej tu śniegu nie widziałem;) Być może na zimówkach sprawa ma się zgoła inaczej-przekonam się wkrótce, bo zima do nas znów zawitała, więc skoro to już drugi rok z rzędu, to od razu zakupiłem zimówki-jutro powinny dojść. Automatem na typowo letnich oponach nie jeździ się zaciekawie...

 

zawsze jest mozliwosc wpisów z tych zakładów tak jak np ma to moja kolezanka -lepsze to niż nic;-) on mi powiedzial,ze zmienial pasek i pokazał rachunek ale byl z 10/2008 niby zrobil na tym 4k mil tylko przez grubo ponad rok ,a auto bylo w UK itp wiec tarara:-)

 

Tak, faktycznie czasem tak jest, jednak wiele razy nie zaprzątają sobie wpisami głowy. Co do przebiegu, to ja zrobiłem omegą moją w ostatnim roku posiadania, od przeglądu do przeglądu 2 tys mil tylko ;), także i to możliwe jest, aczkolwiek w tym przypadku, ta wytarta kierownica i mieszek sugerują większy przebieg. No ale nie kupiłeś, to chyba już nie ma co gdybac na temat tego egzemplarza ;)

Pozdro.

Edytowane przez Patrick

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności