Jump to content

tomek3232

  • Content count

    74
  • Joined

  • Last visited

About tomek3232

  • Birthday 01/01/1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    mazowieckie

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2002

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Podbije temat, wczoraj mój Passat miał kolejne spotkanie z sarną podczas którego oberwało się mocowanie soczewki. Czy komukolwiek udało się rozdzielić szkło reflektora od korpusu lampy w lampie od passata B5FL czy raczej odrazu szukać nowej lampy ?
  2. Czy montował ktoś amortyzatory TRW?. Cena przystępna, niestety opinii w internecie nie ma za dużo. Jedynie na forum golfa ktoś napisał że są trwałe ale twardsze od standardowych. Czy któryś z użytkowników ma z nimi doświadczenie?
  3. Mam problem z klimatyzacją w moim aucie. Po włączeniu zapłonu miga wyświetlacz klimatyzacji. Diagnoza pokazuje następujące błędy: 01188 - Sterownik / sprzęgło magnetyczne - połączenie elektryczne 31-00 - Przerwa / zwarcie z masą Układ jest szczelny (napełniony na nowo) oraz wymieniono czujnik w sprężarce klimatyzacji. Po złączaniu na krótko pinów przekaźnika 267 sprężarka załącza się.
  4. tomek3232

    tuning AHU 90KM

    Witam znajomy zbudował sobie hybrydę golfa2 z silnikiem AHU oraz turbiną z AWX. Oczywiście jest teraz problem z wysterowaniem VNT (Sterownik MSA15 na dwóch PLCC32 028906021BF) VGT sterowane jest nadciśnieniowo, a VNT podciśnieniowo. Z informacji które znalazłem to jedną z możliwości jest wykorzystanie mapy EGR oraz zaworka n18(ew podmiany na 75) do sterowania VNT, tylko czy wystarczy odpowiednio napisać mapę EGR na wzór n75 ? Wnioskuję że tak łatwo nie będzie bo sterownik nie będzie wiedział że teraz steruje turbiną i uwzględniał limiterów doładowania itp....................... Druga droga to wrzucenie map od sterownika z AFN ? (czy hardwarowo sterowniki są identyczne oraz czy wtedy również należy eeprom). Trzecia opcja. Własnie przeglądam wsad sterownika bez vnt i za turbo limiterem można odnaleźć 2 mapy 16x16 z wartościami 0. W sterowniku z VNT w tym miejscu znajdują się mapy n75 zapewne można by te mapy aktywować tylko gdzie leży jakiś switch do tego ? Czy ma ktoś już opanowane takie mody i mógłby się podzielić informacją ?
  5. tomek3232

    wyciek nad filtrem paliwa

    Witam, mam mokro wokół filtra paliwa/podgrzewacza. Wymiana filtra paliwa nie rozwiązała problemu. Prawdopodobnie wyciek powoduje zapowietrzanie układu paliwowego przez co mam spore problemy z uruchomieniem auta. Na rysunku znalezionym w internecie widzę tylko dwa uszczelnienia 3 - o-ring 5 - pierścień uszczelniający zastanawia mnie czy nie ma jakiegoś uszczelnienia pomiędzy elementami 13 a 14. Pozdrawiam i proszę o pomoc
  6. Witam Czy mógłby ktoś udostępnić mapę n75 z turbo hybrydy AVB/ARL lub czegoś podobnego. Rozumiem że takie rzeczy nie są p2p ale ze swoją hybrydą nie mogę nic zrobić żeby lepiej wstawała i chciałbym z czymś porównać.
  7. tutaj log z pedałem w podłodze: http://vaglog.pl/log-001_011_j2wd0OS.html a tutaj podczas "normalnego przyspieszania oraz jazdy": http://vaglog.pl/log-001_011_2z40xr.html Najlepiej przyspieszanie obrazuje sekcja od 125 sekundy logu.
  8. Hmm, mógłbyś rozszerzyć temat ?. Miałem wrażenie że za pracę turbo odpowiadają: Turbo map, N75 map, Boost limiter map, Single value boost limiter.
  9. Witam Czy strojąc n75 wprowadzane zmiany powinny być zauważalnie odczuwalne w pracy turbiny ? Tzn. zamontowałem turbinę GT1749V z wirnikiem ARL. Teraz auto ma strasznego laga do ok 2300 obrotów. Próbowałem to poprawić modyfikując mapę n75. Niestety wprowadzane zmiany nie wpływają na zmianę pracy turbiny. Próby drastycznych zmian w zakresie obrotów 0-4000 i dawki paliwa 0-45 na plus czy minus 50% nie przynoszą żadnych rezultatów (nie ma większego laga, turbo nie przeładowuje, jest jak było). W zasadzie nie wiem czy mam brak mi cierpliwości czy szukać usterki w samochodzie. Będę bardzo wdzięczny za pomoc
  10. tomek3232

    Sprzegło 240 mm na kole 1z

    Witam, i jak postępy z montażem sprzęgła 240mm z 2/5 TDI V6. Osobiście mi również kończy się dwumasa i zastanawiam się czy nie iść w koło jedno-masowe. Jedynie co mnie odstrasza przed montażem koła dwumasowego to ilość reklamacji nowych kół dwumasowych (niestety już sporo znajomych miało z tym problem). Czy czuć dużą różnice (wibracje) w porównaniu do koła dwumasowego ?
  11. tomek3232

    Wymiary tarcz hamulcowych B5

    Witam.Proszę o sprawdzenie wymiaru tarcz i klocków na przód WVWZZZ3BZ2P061257
  12. tomek3232

    2.0 TFSI instalacja gazowa STAG 400 DPI

    Panowie czy moglibyście się pochwalić przebiegami waszych aut + ile na instalacji LPG. Mam dylemat jak kolega wyżej czyli czy zakup auta z przebiegiem w okolicach 200 tys jest rozsądny w przypadku tego silnika + montaż LPG.
  13. Niestety i mnie spotkał problem z łącznikiem wyprzęgnika. Niestety na allegro nie widzę żadnych ofert. Czy któremuś z forumowiczów nie został taki łącznik do odsprzedaży lub posiada namiar na osobę dorabiającą takie złącze ? - - - - - aktualizacja - - - - - Niestety i mnie spotkał problem z łącznikiem wyprzęgnika. Niestety na allegro nie widzę żadnych ofert. Czy któremuś z forumowiczów nie został taki łącznik do odsprzedaży lub posiada namiar na osobę dorabiającą takie złącze ?
  14. witam Miałem małą przygodę swoim B5FL w związku z czym potrzebuje trochę części do jego naprawy. Większość już mam, ostatnie elementy jakich potrzebuje to grill oraz prawe przednie nadkole. I tu się zastanawiam nad zmiennikami np Grill: http://allegro.pl/atrapa-grill-chrom-nowa-vw-passat-b5-fl-00-05-logo-i4942655889.html nadkole: http://allegro.pl/passat-b5-fl-nadkole-przednie-przod-premium-i4937054016.html Czy warto kupić zamiennik, czy raczej już lepsza używka oryginalna ?
  15. Teoretycznie tak. Ale wygląda na to że w tym aucie już coś było zmieniane. Skrzynia lub tabliczka znamionowa Chyba że się mylę
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy