Skocz do zawartości

woren

  • Liczba zawartości

    89
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O woren

  • Urodziny 01.10.1980

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tu bylem ..

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Super! Szkoda, ze nie bylo jak ja szukalem ale aukcja fajna, sa 3 moze warto wziac na zapas :-)
  2. Czyli rozumiem, ze wyciek jest mozliwy tylko z samej pompy? Nie jest ona laczona z jakims innym elementem na uszczelce, jak np skrzynia z silnikiem?
  3. Dzieki wszystkim za cenne wypowiedzi. Mam jeszcze pare pytan dla skonkretyzowania sprawy. Czy dokladnie ten model (M) pasuje do silnika ATJ? Z tego co rozumiem cieknie najpewniej z jakiejs uszczelki i mozna ja smialo wymienic.. Czy przy tej operacji trzeba spuszczac jakis plyn (rope)? Wydaje sie byc to wysoko wiec za duzo chyba nie powinno uciec. Bardzo dobry manual ale pewny rzeczy dla laika nie sa tam opisane..
  4. Ktos ma pomysl co to moze byc, dodam ze jest to ropa. Zajelo troche diagnozowanie ale teraz jestem dosc pewien ze to stamtad bo czujnik jest mokry ale to ropa na nim jest. Z czego to zatem cieknie i ile naprawa moze kosztowac?
  5. Dziala bez zarzutu. Nie, nic specjalnego. Woda na pewno nie kapie bo to jest oleiste, tluste, nie odparowuje a na betonie zostawia tluste slady. Kapie naprawde slabo bo przez cala noc moze z 3-4 krople laduja na glebie...
  6. Sprawdzilem ten olej w skrzyni i po popuszczeniu sruby od oczka kontrolnego zaczelo sie saczyc wiec stan jest. Zapach tez ma inny niz to co cieknie. Zapach tego co udalo mi sie zlapac nie pasuje ani do plynu chlodzacego, oleju silnikowego, plynu hamulcowego, oleju przekladniowego skrzyni ani plynu wspomagania, co to moze byc?? Kolor bym powiedzial jednak taki zlocisty. Co ciekawsze stan tych wszystkich plynow caly czas niezmieniony (przynajmniej ja nic nie zauwazam po zbiorniczkach) i wszystko jest w normie, jazda normalna. Moze cos z klima albo ABS/ESP? Na czym chodza te systemy?
  7. czyli to i tak by nie ulatywalo tak jak mi ulatuje. Zgadza sie zadalem to pytanie pomijajac te dwie krople ktore mi sie tam zsaczyla w sensie co by bylo gdyby ale fakt faktem powyzsze i ta zielen dosc mocno eliminuje olej silnikowy. Skapuje z samego konca oslony plastikowej, o ktora padlo pytanie, w srodkowej czesci, tam jest troche peknieta na mocowaniu i tam widac znajduje ujscie. Kapie natomiast skads mam wrazenie od strony pasazera, z tamtej strony elementy podwozia sa zabadzgane... na tyle co moge zobaczyc schylajac sie pod samochod. Od wczoraj po jezdzie w tej ulewie do teraz nic jeszcze nie skapnelo..
  8. Fakt, przypialem sie do tematu B3 Moj pasztet to B5, manual. Oslone mam tylko ta blizej zderzaka. Nie wiem wlasnie dokladnie jak sie do tego korka dobrac, mam wrazenie ze bez kanalu czy podnosnika lepiej nie podchodzic... Z drugiej strony ostatnio wlalem kolo 0,3l oleju bo ubzduralem sobie zeby trzymac poziom oleju silnika do gornej kreski na bagnecie. Czy silnik moze wyrzucac z siebie nadmiar oleju w jakis sposob? Korkiem na bank nie bo tam sucho.
  9. Witam. Tez mam podobny dylemat. Od jakiegos czasu zaczalem zauwazac w miejscach gdzie stoi moje auto conajmniej noc, plamki. Probowalem ostatnio nawet cos zlapac w kubek i po zapachu ciezko bylo ocenic co to jest. To co nakapalo mialo zielonkawy kolor i dosc intensywny zapach. Olej z silnika bylby raczej czarnawy a to jest do klarowne i zielonkawe. Wachalem tez plyn hamulcowy i od wspomagania i nie pasuje raczej. Zatem mozliwe, ze to wlasnie olej ze skrzyni, ropa (ON) raczej odpada. Wczoraj np po przejechaniu ponad 100km w ostrym deszczu do dzis rano nic sie skapnelo, mozliwe ze dobrze spod auta sie oplukal i zajmie chwile zanim zrobia sie nowe nacieki i zacznie spadac na podloze. Pytanie mam takie: Miejsce w ktorym jestem jest mega drogie jesli chodzi o mechanikow, do Polski jade za niebawem 2 tyg. Zakladajac, ze jest to olej ze skrzyni i leci slabo to jaka moze byc tolerancja na jego czesciowy brak? Zdaze jeszcze dosmigac wedlug Waszej opinii 1400 km do PL?
  10. Do mojego z kolei mial podejsc 8E1 721 465 J Takze warto dokladnie sprawdzic.
  11. Niby oczywista oczywistosc ale warto dodac, ze chodzi o pedal sprzegla oczywiscie. Tez slyszalem, ze wymiana przewodu w tej nowej opcji (bez zlaczki) to niezla zabawa dlatego "stanalem na glowie" aby znalezc ta zlaczke.
  12. Dzieki za odpowiedzi. Zerkne na te bezpieczniki niebawem.
  13. Trudno powiedziec, musialbytm sie wsluchac jak ktos by krecil zaplonem, no i miec pojecie gdzie sa owe przekazniki. Mam wrazenie, ze wczesniej tego nie bylo... to dosc glosne jest.
  14. Jak to mozliwe? W moim rozumieniu one sa zakrecone mechanicznie. Odpowietrzajac Vagiem pompa pracuje i liczylem bardziej na to ze ona ma jakis zawor, z ktorego to wlasnie moze sie nieco saczyc..
  15. Szybkie pytanie odnosnie odpowietrzania pompy ABS. Czy w wyniku tej operacji moze sie uronic troche plynu hamulcowego? Zaraz po odpowietrzaniu powtorzonym dwukrotnie (moze nawet 3-krotnie) zauwazylem pod samochodem mikro kaluze po 1-2 kroplach najprawdopodobniej plynu hamulcowego. Jestem przewrazliwiony bo pare tyg temu wymienialem ta cholerna zlaczke przy wysprzegliku i jakby znow cos cieklo to by mnie cos trafilo...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności