Skocz do zawartości

majdan

  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O majdan

  • Urodziny 15.02.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Jacek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zawiercie

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.8T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2002
  1. majdan

    Przetargi komornicze

    Dzięki kolego za wyczerpujące informacje, zobaczę w Piątek jak to jest i co z tego wyjdzie. Ja wam mogę polecić przetargi w Komendzie Wojewódzkiej w Katowicach, bo się bardzo opłacają choć przy tych autach trochę kosmetyki trzeba porobić
  2. Witam wszystkich Mam do was zapytanie jak w temacie. Brałem już udział w różnych przetargach ofertowych w firmach, ale nigdy nie w licytacji ustnej na przetargu komorniczym. Orientujecie się jak to wygląda? Słyszałem, że trzeba dać ludzią, którzy też chcą brać udział kasę do podziału i można to auto kupić po cenie wywoławczej. Poradzicie mi coś na ten temat?
  3. Kolego może dobrą radę dajesz ale taki ESAB to kosztuje 3200 zł, a ten Bester 1800 więc ładna różnica cenowa. Nie ma jakiegoś jeszcze kompromisowego Miga?
  4. Witam kolegów forumowiczów. Mam do was pytanie jak w temacie. Zmieniam mój migomat bo mam go dosyć, mianowicie jest nim S-Mag 160 Powermat i normalnie nic tym "urządzeniem" nie idzie zrobić. Teraz chciałbym kupić coś lepszego do użytku amatorskiego i wybrałem urządzenia: 1. Bester MIDIMAGSTER 1801 lub w lepszych pieniądzach jest Bester TURBO MAGPOWER 1801. Czym one się różnią, że różnica cenowa wynosi około 200 zł? 2. TELWIN TELMIG 180/2 3. TELWIN TELMIG 170/1 Pewnie zapytacie co chce spawać więc tak: przy samochodzie jak coś trzeba, jakieś profile i blachy do 6 mm jak to przy domu, noi jakąś konstrukcje czegoś jak się trafi: brama czy coś takiego. Z góry dziękuje za dobrze wytłumaczoną i uzasadnioną poradę.
  5. Koledzy odgrzeje temat bo nie będę zakładał nowego postu. U mnie w porze letniej i wczesną jesienią 2 bieg wchodzi elegancko. Ale teraz jak temperatury spadły to podczas jazdy ciężko wchodzi, znaczy wbijamy go, ale to słychać, że ciężko idzie. Sprawdzałem na postoju to wtedy wszystkie chodzą jak w nowym aucie. Tak więc postanowiłem wczoraj zmienić olej (dodam że samochód ma 7 lat i 100 tyś przebiegu), kupiłem MOBILA 75W90 Synthetic, spuściłem stary, który na oko źle nie wyglądał, wlałem nowy noi w sumie nie odczuwam różnicy. Dzisiaj rano wsiadłem w samochód jak silnik był zimny to dalej ta 2 ciężko wchodziła, jak się rozgrzał to już było wszystko ok. Podsumowując moje spostrzeżenia nie ma sensu wydawać pieniedzy na wymiane oleju bo to nic nie daje. Zgodnie z tym co piszecie na forum ten typ po prostu tak ma.
  6. Koledzy chce zmienić olej w skrzyni. Dzisiaj jak zszedłem pod samochód i szukałem wlewu to po lewej stronie przy półosi znalazłem taki chyba korek na Klucz Torx 55 i jak go wykręciłem to wyszedł mi korek z takim gumowym, lub plastikowym czymś w kształcie patyczka długości ok 3 cm. Czy to jest właśnie korek wlewu? Bo jak włożyłem tam palec to coś się tam ruszało, a oleju nie czułem. Z góry dziękuje za szybką odpowiedź. Dodam jeszcze, że oznaczenie silnika mam AWT i skrzynia manualna 5 biegowa.
  7. No tylko właśnie kolego mi jest potrzebne dokładne pokazanie tego gdzie która spinka, a co do aukcji to raz jest ich więcej raz mnie to już nie wiem w końcu ile trzeba
  8. Kolego JurekW a możesz podać jak sie nazywają poszczególne części do przykręcenia bo chyba muszę je dokupic bo tych moich w zestawie jest coś za mało
  9. Witam wszystkich. Koledzy zwracam się do was z prośbą o pomoc. Kupiłem do swojego passata B5 FL dolną osłonę silnika i skrzyni biegów i za cholere nie mogę tego ustrojstwa założyć. Może mi ktoś podesłać jakieś zdjęcia jak to u niego wygląda? Z góry dziękuje za pomoc
  10. Witam. Prośba jak w temacie. Poszukuje VAG-COM najlepiej po Polsku lub Polskiego VAGA ale wersje inną niż 2.5. W zamian się mogę odwdzięczyć wersją Polski VAG 2.5. Z góry dziękuje za spełnienie mojej prośby. Tu mój mail [email protected]
  11. majdan

    Wariujący alarm

    Chyba koledzy zlokalizowałem tą usterkę, to był według mnie akumulator któremu spadało napięcie i przez to się załączał alarm. Wymieniłem akumulator i zobaczymy teraz
  12. majdan

    Wariujący alarm

    No to kolego będę musiał tak zrobić, ale przypuszczam, że to coś z tylną klapą.
  13. majdan

    Wariujący alarm

    Niestety kolego osobiście VAGA nie posiadam, a również nie orientuje się gdzie takie coś mają w mojej okolicy
  14. Witam koledzy. Mam problem z alarmem w moim passacie. Mam tam założony chyba orginalnie centralny zamek i alarm bo są one w tym orginalnym pilocie, a więcej na ten temat nie mogę powiedzieć bo samochód kupiłem 3 tygodnie temu. Ale przejdźmy do sedna sprawy. Tak więc, w moim passacie alarm działał jak narazie bez zarzutu, aż do wczoraj. Przyjechałem pod swój blok zostawiłem samochód i po jakimś czasie patrze przez okno, a tu w moim aucie włączył się alarm. Tak więc zszedłem go wyłączyć bo myślałem, że ktoś się kręcił ale nikogo nie było. Przestawiłem samochód w inne miejsce, wróciłem do mieszkania ale po chwili znowu słysze, że alarm wyje tak więc wyszedłem przed blok, dostałem się do syreny i ją kluczykiem wyłączyłem. Poszedłem na spacer, a kiedy wróciłem znowu alarm się załączył tylko że nie wył bo wcześniej syrene odłączyłem ale za to mrugał. Sprawdziłem czy to nie czujnik wstrzasu jak kopałem po kołach albo trzęsłem ale wtedy się nie załączał. Co się mogło z nim stać?? Jak to naprawić??
  15. Robinek2 a mógłbyś zamieścić mi ten rysunek?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności